[BC3] Keyboard zelf maken, wie kan mij helpen ??

Pagina: 1
Acties:

• JohnS
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-08 15:13
Geachte medetweakers,

Een leuke uitdaging :P. Heeft er iemand een idee hoe ik een functietoetsen bord kan maken met een enter. Dus een soort avn numlock toetsenbordje maar dan met functie toetsen, of met maximaal 4 toetsen. Het gaat hier om F2, F3, F5 en de entertoets .Heeft iemand misschien een schema die ik kan gebruiken.

Alvast bedankt.

JohnS

JohnS

• G1itch
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-08 17:07
Ik heb geen idee :).
Maar ik ben nu wel benieuwd..

Waarom?

• JohnS
Het is voor een bepaalde applicatie die veel met deze toetsen werkt.

JohnS

JohnS

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09:47

Destruction

(ex-)Automonteur

of zoek je zoiets als dit :

Afbeeldingslocatie: http://www.pier.f2s.com/gotkeyboard.jpg

Ford Mondeo Wagon 2.0 16v '06 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

• Plague
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
euh... je gebruikt vaak f2 om lekker op te ramme als windhoos weer is hangt, f3 om de zoekfunctie van i-explorer in te schakele, en f5 om tweakers.net te herlade! ;)
oh ja! en enter om een bericht te poste op tweakers!

• Roy
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21-08 20:04

Roy

Hobbies?

Ik denk niet dat het lukt om een helemaal eigen bordje te maken, je kunt het beste het toetsenbord wat je nu gebruikt openmaken en daar de contactjes van de knoppen die je wilt gebruiken aftappen en dan met een snoertje naar een kastje maken waar je dan 4 (of meer) knoppen inzet.

Ik ben zelf ook met zoiets bezig voor m''n mp3 computer, ik heb een behuizing met 7 knoppen (vooruit, play, pauze, achteruit, pijltje boven, pijltje benenden en enter).
Ik ben nu aan het kijken wat voor''n kabel ik moet gebruiken om het zooitje aan elkaar te verbinden, ik dacht aan een com-kabel (van de com-poort) en dan gewoon zo''n slot aan de achterkant van m''n toetsenbord maken, en een aan de achterkant van m''n ''afstandsbediening''.

het is wel ff werk, maar als het eenmaal werkt heb ik tenminste grote knoppen waar ik ''s nachts makkelijker met m''n (slaap)dronken kop op kan slaan :P

Inderdaad...

Verwijderd

Echt een leuk topic....

Heb zelf geen enkel idee (nou das ook weer overdreven) maar ik zou wel eens willen weten hoe je dat kan maken.
Hoop daarom dat er nog heel wat reacties volgen zodat ik eindelijk eens een toetsenbord kan maken met mijn eigen toetsen, zou geweldig zijn :9~

• JohnS
Ja inderdaad net zo iets als dat plaatje. Ik zat te denken om een oud bord open te halen kijken wat daar voor onderdelen worden gebruikt en zelf iets in elkaar zetten. Maar de oplossing van het aftappen is ook niet verkeerd.

JohnS

JohnS

Pagina: 1