De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Verwijderd
Hoewel Iiyama een meer dan uitstekende naam heeft schijnt dit toch een model met kuren te zijn. Kijk maar eens op [topic=130527]
Voor het overige wil ik wel ruilen
Verwijderd
en ik sluit me aan bij sinterklaas. dual pentium3 met 512MB RAM, echt wel.
| Xbox 360 | Canon 350D | LG O2X| Gamertag : TheRitz | Oldskool NL: Not old, just Older! | Bestuurslid
Alleen dan natuurlijk met AMD
Dat dan weer wel......
Geef mij maar een Warsteiner.
Verwijderd
Verwijderd
beter lezen Dane-Elec Rimm 64Mb RDram PC800, 184 pins (2x)Op dinsdag 10 april 2001 20:05 schreef CB het volgende:
64 Mb is veels te weinig geheugen, Ga voor 256 Mb..ja dan wordt ie een beetje duur natuurlijk (zekers boven de limiet van 5000 gulden) dus kies voor een AMD TB 1200 of hoger met 256 Mb, rest van het systeem is prima. Of zorg er voor dat je toch die 256 Mb in je P4 krijgt...
Er zit vast wel garantie op toch??Op dinsdag 10 april 2001 19:57 schreef Evolution het volgende:
Voorzichtig met aankoop monitor Iiyama A902MT Vision Master Pro451 19" Diamondtron
Hoewel Iiyama een meer dan uitstekende naam heeft schijnt dit toch een model met kuren te zijn. Kijk maar eens op [topic=130527]
Voor het overige wil ik wel ruilen
Verder schijnt het een topmonitor te zijn
Enne Koop een PII of een Athlon. Dat geld dat je dan bespaart kan je 256 MB kopen inplaats van 128 MB.
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Verwijderd
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Tuurlijk heeft Iiyama een perfecte garantieregeling, maar het blijft geklooi om je monitor op te laten halen, repareren e.d.Op dinsdag 10 april 2001 20:51 schreef schumacher het volgende:
[..]
Er zit vast wel garantie op toch??
Verder schijnt het een topmonitor te zijn
Zeker als dit meerdere keren gebeurt.
Ik ga liever voor in een keer iets goeds kopen.
Overigens blijf ik Iiyama fan, alleen met dit model wat voorzichtig geworden na alle verhalen.
Zo heeft ook een goede fabrikant wel eens een miskleuntje. Dat mag overigens, mits de afhandeling van de klacht maar op een nette manier plaats vindt. Wat dat betreft heb ik in Iiyama nog steeds alle vertrouwen.
Volgesn mij heb je zelf een probleem met lezen, in mijn posting geef ik duidelijk aan dat hij al 128 MB heeft, lees zelf maae eens goed.Op dinsdag 10 april 2001 23:09 schreef lothar het volgende:
leest even goed jongens.. bij die pIV zit ook 2x 64Mb geheugen! Verder heb je vandaag kunnen lezen dat de PIV in prijs halveert binnenkort! Dus effe wachten nog
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)