[BC3] Welke printer ?? HP of Epson

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik ben van plan om mijn printer te vervangen maar ik weet niet precies door welke, wie kan mijn helpen ? ik twijfel tussen de HP 650C of de Epson 780 of heeft iemand een beter idee in de zelfde prijsklasse

th Arie

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Postman
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-08 20:11
Allebei de printers die jij opnoemt worden niet meer gemaakt/geleverd (al lang niet meer, ik werk al 4 maanden bij een prijsvergelijker en daar heb ik ze in het begin van mijn werkzaamheden uit de dBase geflikkerd omdat niemand ze meer verkocht)

Ik zou persoonlijk voor de HP 840 of de Epson 880/980 gaan, maar aan welk budget denk jij:?

Verwijderd

De keuze tussen HP of Epson is niet makkelijk. Ik heb zelf achtereenvolgens de volgende printers gehad:

-HP870Cxi
-Epson Stylus Color 760
-Epson Stylus Photo 870

Voordeel van HP vind ik dat ze robuuster zijn. De papierdoorvoer was bij beide Epsons gewoon slecht te noemen. De printer lijkt regelmatig het papier niet te zien en blijft er eindeloos naar zoeken. Dat is niet een beetje irritant maar heel erg irritant. Dit probleem was bij beide Epsons, niet bij HP.
Maar waar het in principe om gaat is natuurlijk: wat is de kwaliteit van prints? En dan vind ik Epson beter.

• Buck Danny
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Buck Danny

flying ace

Ik zou de Lexmark Z31 nemen! :)

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
sorry :z
ik bedoelde de HP950c en de epson 890 en zo rond de 600 gulden

arie

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen