Beste Freaks, zit hier met een Compaq Deskpro behuizing (voor noppes gekregen), Compaq MoBo is eruit en heb er nu een Abit BH6 ingestopt...echter No Go,helemaal niets. Kan het zijn/is het zo dat die voeding slechts geschikt is voor Compaq MoBo''s
?? Of heb ik met mijn stomme harses iets over het hoofd gezien
?
Verwijderd
in een compaq kast zit gewoon een ATX voeding. werkt gewoon op een ander mobo
dus denk dat je iets vergeten ben, of de voeding is kaptot
dus denk dat je iets vergeten ben, of de voeding is kaptot
Compay is geen open architectuur. Wat wil zeggen dat de compaq componenten niet/of slecht werken met niet compaq componenten. Heb hetzelfde meegemaakt met een compay dvd-speler. Het werkt gewoon niet.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
MMMmm 2 tegenstrijdige antwoorden. Voor de zekerheid een andere voeding aanschaffen??
D8 een tijdje geleden dat ik hier ook iemand had gevonden die een probleem had met een Compac voeding(kan ook zijn dat ik dat zwaar hoop)...kan het topic echter niet meer vinden...HELP!!
D8 een tijdje geleden dat ik hier ook iemand had gevonden die een probleem had met een Compac voeding(kan ook zijn dat ik dat zwaar hoop)...kan het topic echter niet meer vinden...HELP!!
Verwijderd
ik zal effe uitleggen.
heb 3 jaar bij compaq gewerkt pc en laptops repareren.
maar waren standaard atx voedingen, heb een voeding van compaq mee naar huis genomen, en deze als 2de voeding erin gehangen toen ik met fluor en fan''s begon te kloten in mijn kast.
heb 3 jaar bij compaq gewerkt pc en laptops repareren.
maar waren standaard atx voedingen, heb een voeding van compaq mee naar huis genomen, en deze als 2de voeding erin gehangen toen ik met fluor en fan''s begon te kloten in mijn kast.
Aight Thx Elmo22
Dan zal ik toch eens een andere voeding aanschaffen om te kijken of dat werkt!
...
We''ll C.
Dan zal ik toch eens een andere voeding aanschaffen om te kijken of dat werkt!
...
We''ll C.
ooit van een atx standaard gehoord, ja, nou laat ik je vertellen als medewerker van compaq nederland (technical engineer) dat compaq zich wel degelijk houd aan de ATX STANDAARD.
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
Pagina: 1