Toon posts:

Driver draait kut!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sorry dat ik jullie hier alweer mee lastig val,maar ik heb een p2 333, Biostar M6TBA-mobo met viper 550 en 64 mb, en ik heb nog nooit van mijn leven een spel zo kut zien draaien.

please help me!

Feijer :P

• Bas
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Bas

aka BannieMove

Da's jammer voor je. :) :) :)

Bas

Tjielp... een vogel.

Verwijderd

Heb je alles goed ingestelt...drivers etc.
anders misschien wat detials omlaag of lagere resolutie...

Verwijderd

Topicstarter
Nee, de drivers zijn wel goed geinstalleerd en ingesteld. En een nog lagere resolutie draaien wil niet.

Is er misschien een update beschikbaar voor Driver zodat ik dat spel ook eens fatsoenlijk kan spelen??

Bvd

Feijer

• Ridge
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 05-02 14:20

Ridge

From the Bold & the Beauti

Er is een nieuwe driver beschiktbaar bij: www.hastec.nl

heb je trouwens wel directx goed geinstalleerd en geupdate naar versie 7.0 ?

Ridge

www.tradealliance.nl

• Chemist
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 07-11-2025
Vast een domme opmerking, maar heb je niet toevallig de AGP modifier op 2/3 staan in BIOS? Moet gewoon op 1 staan omdat je een 66 MHz FSB hebt.

Just because I'm paranoid, doesn't mean they're not watching me

Verwijderd

Topicstarter
Chemist, Dat zou nog wel eens kunnen, ik zal zodadelijk als ik thuis ben direct even kijken. (Zit nu op werk). Zou best wel eens kunnen.

Ridge, Thanx die nieuwe driver had ik nog niet. DirectX7 wel trouwens.

Thanx guys.

Anybody else got a suggestion??

Feijer

• Bas
  • Niet online

Bas

aka BannieMove

Nee Feijer, dat kun je niet. Je hebt een Biostar M6TBA. Die detecteert zelf de processorsnelheid. Je kunt ook je FSB niet aanpassen. (ik heb er ook een gehad).
Je kunt proberen de nieuwste drivers te proberen.

Bas

Tjielp... een vogel.

Verwijderd

nou als er een spel slecht geprogrammeerd is is het driver. als je bijv 25 frames/second hebt, rijdt die bak van je 80kmph, heb je 50fps, dan rijdt ie 160! Zoiets slechts heb ik nog nooit gezien. t'Is jammer want het concept is retegoed

Verwijderd

Topicstarter
Nou dan haalt die bak van mij nog geen f*cking kruipsnelheid.

Volgens mij draait hij nog geen eens 1 fps :(

• Yoda
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 07-11-2025

Yoda

Can you feel it?

Gaat het hier om de RIP of om de COMPLETE versie,..ik had eerst de RIP en die liep ook niet lekker,....daarna had ik de volledige versie en die liep als een trein.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de volledige versie van Driver! En ik wordt er behoorlijk flauw van eigenlijk. Ik denk erover om het te gaan gebruiken als tafelonderzetter. (Wel een dure trouwens!) :(

If you have more ideas, yes please!

Feijer

• Vaughn
  • Laatst online: 06-12-2025

Vaughn

Powered by Jomanda

Hmm, het gekke is dat Driver bij mij als een tiet loopt!! alles maximaal, geen centje pijn. Misschien moet je je arperture size van je AGP poort wat groter zetten in je BIOS, ik zeg met nadruk gek want FS2000 Pro loopt dus bij mij voor geen meter, terwijl Driver met veel meer detail werkt dan die FS2000, en ingewikkelde texture reflecties ect. heeft dan die FS2000

There are 10 kinds of people: Those who understand binary and those who don't.

Verwijderd

Topicstarter
???????????????? :'(?????????????????

Verwijderd

Heb zelf p2 350 Viper 16mb pci, 64mb.Kon alleen laagste resolutie en laagste detailstand en nog draaide driver k*t.

Toen zette ik er 256 mb in en kon ik ultra in 1280*1024 spelen :o.Geen schokkerig beeld meer.Lag gewoon aan intern geheugen dus.Neem er gewoon nog een reepje van 64 of 128 bij.

Verwijderd

Topicstarter
yam'ha, helaas is dat stomme geheugen een tikkeltje aan de dure kant, vind jij ook niet. Ikke wel, me is ook (nog) maar student.

Maar, iig bedankt voor het advies, hier kan ik dus iets mee. Wacht's ff ik heb nog iets uitstaan....., me gaat geheugen kopen!!! :) :) :)

Thnx, man

Verwijderd

effe oftopic, ikke ook student en die 256 mb was tijdelijk :( :( nu weer 64mb :'( :'( :'( Over een paar maandjes hopelijk 128 erbij pleuren...

Verwijderd

Topicstarter
zullen we samen ff [ruudmode] Afbeeldingslocatie: http://bigbrother.veronica.nl/images/ruud_off.gif Knuffele en uithuile :'( Afbeeldingslocatie: http://bigbrother.veronica.nl/images/ruud_off.gif [/ruudmode] :'( :'(

• Ridge
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 05-02 14:20

Ridge

From the Bold & the Beauti

Nou ik heb geen trucks meer voor je

Ridge

www.tradealliance.nl

Verwijderd

Topicstarter
Misschien heeft iemand anders nog een suggestie.

Thnx, bij voorbaat

Feijer

Verwijderd

Het ligt zoals yam'ha al zei zeer waarschijnlijk aan je geheugen. 64 meg is tegenwoordig (eigenlijk is het een schande!) echt te weinig voor de nieuwste games.

Bij een kennis van me draaide driver ook zo klote, (hij had 64 meg), toen deed ie er 128 bij en klaar was 't!

p.s. Driver draait op mijn peecee perfect (128 meg met c466@525mhz)

Verwijderd

Het ligt zoals yam'ha al zei zeer waarschijnlijk aan je geheugen. 64 meg is tegenwoordig (eigenlijk is het een schande!) echt te weinig voor de nieuwste games.

Bij een kennis van me draaide driver ook zo klote, (hij had 64 meg), toen deed ie er 64 bij en klaar was 't!

p.s. Driver draait op mijn peecee perfect
(128 meg met c466@525mhz)
p.s.2 Ik heb ALLE details aanstaan..

• Bas
  • Niet online

Bas

aka BannieMove

Me gaat ook geheugen kopen. Wat is verstandig (ik heb 64). Koop nu 128 erbij of is 64 voldoende. Kort gezegd "is 128Mb genoeg of is 192MB aan te bevelen" Ik weet wel dat meer altijd beter is, maar merk ik het verschil.

Bas

Tjielp... een vogel.

Verwijderd

128 Mb werkgeheugen in een pc is al lang geen luxe meer :)

ik denk dat er wel een significante verschil is tussen 128 en 192 Mb maar je moet geen snelheidsverschil verwachten tussen 64 en 128 Mb.

Verwijderd

Ho ik moet mezelf even verbeteren !

Ik bedoel : het snelheidsverschil zal niet net zo groot zijn als dat je van 64 Mb overgaat naar 128 Mb

Excusses ... :P

Verwijderd

ghehe vond 't al zo vreemd :P

• SiGNe
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 19-02 23:31

SiGNe

Ook hoi!

Feijer, die processor van jou, is dat een celeron of een gewone PII?
Scheelt namelijk ook al behoorlijk (FPU).
misschien kan je de Nvidia drivers voor je Viper proberen.
Ik had eerst de Viper 770 drivers van Diamond en nu heb ik de Nvidia TNT2 drivers...scheelde behoorlijk bij mij.
Nou heb ik met m'n PIII 500 en 256MB geheugen ook niet echt veel te klagen, scheelt ook al :P

Niet?
[Specs]

Verwijderd

Topicstarter
SiGNe,

Het is (helaas) een gewone PII 333. De nieuwe drivers (voor viper550) heb ik al geinstalleerd maar die helpen nie ech veul.
Ik denk dat het inderdaad aan het geheugen ligt. M.a.w. ik moet maar 's nieuw erbij kopen.

Allemaal vriendelijk bedankt.
Pagina: 1