Games zijn slecht voor de studie....

Pagina: 1
Acties:

• Shi'ngoth
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
OK.... weer ff een slechte topic, maar het is helaas wel waar.. wat denken jullie?

VorteX, reageer eens NORMAAL....
Afbeeldingslocatie: http://193.88.13.44/tweaker/rc5/3.gif

}&gt;}&gt;}&gt;}&gt;}&gt;:r<P><BR>

• VorteX
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 04-12-2025

VorteX

held

Wat doe ik fout?? Ik ben het helemaal met je eens...ik leer nooit en speel alleen Quake3 :) :)

Inexperienced travellers might think that 'Aargh!' is universal, but in Betrobi it means 'highly enjoyable' and in Howondaland it means, variously, 'I would like to eat your foot', 'Your wife is a big hippo' and 'Hello, Thinks Mr Purple Cat.'

Verwijderd

Ja inderdaad, games (de computer soms in het algemeen zelfs!!) zijn slecht voor je studie. Ik zit teveel achter de PC, te weinig aan huiswerk.
Helemaal mee eens!!

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 01-02 19:25
mee eens.......... Kijk maar naar mij, zit te gamen en internetten terwijl er morgen een powerpoint presentatie af moet zijn :)

• paulh
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 01-02 16:45
Klopt ik ben gelukkig klaar met mijn studie ... maar ik weet nog wel dat ik af en toe van die leuke RPG's of andere coole games aan het spelen was terwijl ik eigenlijk voor een tentamen moest leren (en dat speelt ook niet lekker want je voelt je toch schuldig dat niet aan het studeren bent ;))

[ZwareMetalen.com] - [Kom in aktie tegen de CO2 maffia]

Verwijderd

hee jongens, als jullie nu eens systeem / netwerkbeheerder worden, kun je altijd wel wat spelen met je pc.... :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)

Just like me!!!!!

Verwijderd

Inderdaad zodra je binnenkomt zie je die computer al staan, en ja de verleiding is dan groot om effe en spellie te doen...waarna je op je horloge kijkt en het 3 uur later is. :(

• Shi'ngoth
  • Niet online
Jah, mooi, ben ik niet de enige, ik heb namelijk al een halve SP dit jaar.... maar helaas ligt dat niet echt aan m'n computer, anders had ik hem wel ff een tijdje uitgelaten...

:0...

Verwijderd

Kheb er al 3.5 :)

Verwijderd

Doe het gewoon net zo als ik. Blijf een jaar zitten en je kan een jaar lang achter je comp zitten.

Verwijderd

Ik heb hetzelfde probleem, twee weken terug een tentamen voor de derde keer niet gehaald omdat ik niet langs die ene gast kwam.

Blijven zitten is voor mij geen optie omdat ik dan het IBG mag gaan betalen.

Verwijderd

Maar, komt het feit dat je te weinig leert nou echt door je PC???? Is het niet gewoon zo dat je anders wel wat anders gaat doen? Tenminste, dat idee heb ik altijd.....

• nikao
  • Laatst online: 10-02-2022
ja volgens mij ook.. als je je pc niet had ging je wel weer tv kijken of lezen ofzo terwijl je eigenlijk moet leren.. tis gewoon zo dat er altijd wel iets leukers te doen is dan leren...

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 01:31
euhhh, ja dat klopt! maar niet alleen de computer. Als ik moet leren gebeurt dat meestal pas om elf uur 's avonds de dag voor het tentamen. Ik zou bijna nog liever afwassen...

• Mini-me
  • Niet online
Als ik mag kiezen tussen een uurtje Quake of 300 bladzijden zware kost lezen dan weet ik het wel zeg...

Verwijderd

Gamen is slecht voor alles wat niet gamen is: studie, sociaal leven, werk, huishouden, etc. Maarja, je moet er iets voor over hebben :)

Verwijderd

Kep toch zeker 2 jaar langer over mn studie gedaan dankzij Doom en Civilisation.
Maar da's helemaal niet erg want werken kan je de rest van je leven nog ;)

Verwijderd

Dit alles valt toch ook prima te combineren. Je gaat gewoon op school gamen en thuis onderhoudt je je sociale leven (voor zover sommige mensen die hebben). Dan leer je op school toch nog iets nuttigs (ja bijvoorbeeld een leuk gangetje bij UT ofzow) en je kunt als je wilt ook nog naar de lessen toe. Da's eigenlijk best wel handig. En thuis ga je gewoon naar iedereen toe, ff op visite en dan de kroeg in. Moet je kijken wat voor een sociaal leven je hebt.

Maar inderdaad, als je moet werken voor een tentamen, dan is het slechtste wat je kan gebeuren. Een schitterende pc, met onwijze power in je kamer. Het is dan ook zo verdomde verlijdelijk..... hetzelfde als een onwijs lekker (naakte vrouw) ding op je bed zien liggen met een bord op d'r voorhoofd "f*ck me". Dan vraag je toch ook niet wat ze komt doen! Dus die reactie van mensen is wel logisch.

Feijer :P

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://193.88.13.44/tweaker/rc5/3.gif

maybe yes maybe no maybe rain maybe snow...

• Ridge
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 05-02 14:20

Ridge

From the Bold & the Beauti

klopt

Ridge

www.tradealliance.nl

Verwijderd

Ik heb het als volgt op gelost:

van 3 uur - 5 uur surfen (naar bv tweakers.net)
van 6 uur - 1 uur chatten terwijl je huiswerk doet (de ping is dan toch slechter bij mij)
en van 1 uur tot 3 uur games bv Q3 ideaal toch goeie ping dan?

Verwijderd

moet je bedrijfskunde in Maastricht gaan doen. tijd zat.

Verwijderd

X-Fire:

Uhmm... jij bent twaalf uur achter elkaar aan het computeren?

Verwijderd

Zonder computer(games) was ik al(lang) dierenarts geweest en zou ik dus genoeg geld hebben om van alles op computergebied te kopen. Aan de andere kant zou ik dan niet deze hobby hebben en dus geld over houden. Heb ik het nou slim aangepakt? Kweenie.

Verwijderd

Zonder al die pc's (onderdelen) en consoles te hebben gekocht in mijn leven zou ik wat meer getallen voor de komma op mijn bankrekening hebben ! :P :) :P :) :P :)

Verwijderd

volgens mij hebben jullie iets meer zelfdicipline nodig :P :P

denk gewoon de volgende keer:
als ik nu even wat aan school ga doen dat heb ik later een vette bankrekening zodat ik die kryotech 1 Thz athlon ken kopen :) :) :)

Verwijderd

ZeroLogic

Uhmmm op een gemiddelde dag ja.
Nu wel meer, :) heerlijk vakantie........

Verwijderd

Rhythm, moet jij nodig zeggen. ;)

Je zit tijdens je tentamens bij mij te UTen. ;)

Verwijderd

Blij dat ik werk!!

Ik heb alleen wat moeite met mijn bed uitkomen als het weer eens errug gezellig(veel knallen) was op ons netwerk!

Greetz,

Rose ;)

• Shi'ngoth
  • Niet online
werk roelt, studie zuigt :r

>:)

Pagina: 1