Toon posts:

[BC3] vast lopende digitale camera

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een kodak dc240 camera en ik draai winme en als ik de plaatjes met de usb kabel wil importeren loopt de camera na 3 of 4 plaatjes vast en doe ik het via de seriele kabel dan werkt het goed
heb al nieuwe drivers gehaald maar geen suc6
help me please

thankz bennie

Verwijderd

loopt je camera vast??? of is het je windoos???

Verwijderd

Topicstarter
nee de camera ik kan hem dan ook niet meer uitzetten met de uit knop ik moet de batt. er uit halen en dan doet ie het weer

greetz bennie

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik heb hier een Canon DC265, het importeren van de plaatjes naar bijvoorbeeld photoshop gaat prima, alleen als ik te snel het menu bedien (is erg traaaaaaaaag) dan hangt hij ook plotseling... Beetje vreemde camera en dat hij geen see-through-lens heeft irriteert me mateloos. (Net als dat je 45 foto''s kunt maken met 1 setje penlites)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-08 22:46

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Ik heb hetzelfde gehad met een camera die ik geleend had (Creative ding geloof ik).
Zo gauw ik de USB aansloot liep zowel de PC als de camera vast. Was trouwens ook Win-Multiple-Errors :)

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

• jan-marten
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-08 21:02
terug naar winkel

--> software matig in de stress, heb je garantie op

tenzij je dat ding hebt laten stuiteren, dan niet...
Pagina: 1