Toon posts:

[BC3] Merlin Gerin UPS ruil

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Er wil iemand z''n Merlin Gerin UPS met me ruilen tegen een 15" monitor . Tis een recente met 4 uitgangen , netwerkbeveiliging(kan iemand effe uitleggen hoe dit werkt) en een soort seriele poort op (waarvoor dient die ?) . Hij zou 2 PC''s me 19" monitoren en nog wat 15 min draaiend kunnen houden . Is dit een goede ruil ?

• Ritch
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-08 14:45
Heb je 1 van de 2 nodig? monitor kan wel es handig zijn, UPS lijkt me alleen interresant voor een server...

Verwijderd

Topicstarter
UPS wou ik eigenlijk al lang hebben , monitors stockeren we tog maar .

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Doen! Wel ff de spec opzoeken op de Merlin Gerin-site; als hij twee PC''s met monitor een kwartier draaiende kan houden is het een forse bak.

• bugs
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-06-2024

bugs

www.bugs.nl

Kijk eerst maar ff of de accu''s nog goed zijn. Anders ben je daar nog aardig wat geld aan kwijt ;)

Celeron(cd0) 1000@1000,1.80V ASUS P2B-S Rev 1.03 BIOS 1014 beta 1a, 256@222,100Mhz/AMD k6-III+ 450@550,2.0V ASUS P5A-B rev 1.03 BIOS 1010, 256Mb@222,100Mhz

Verwijderd

Top apparaatje, ik heb hier naast een bak op me werk een Pulsar EL7 staan van Merlin Gerin.

4 stroomuitgangen, en inderdaad ook RJ11 overspanningsbeveiliging (geen RJ45!)

Ik heb ook een WinNT Lan Manager kabel eraan hangen, das een kabel die naar je seriele poort gaat. Die kan je configureren in je stroombeheer...

Hij gaat bij mij zo''n 30 min. mee op een bak met 19" monitor

/edit
typefoutje.....

Verwijderd

Topicstarter
Tis een erg lange zwarte UPS , Pulsar moet-nog-eens-zien . Werkt perfect , serieel uitgangetje , LAN-beveiliging en 4 elentriek uitgangen . Weegt hallo-ik-hef-me-onnozel veel . Tziet mij echt een topmodel uit , alleen krijg ik geen bekabeling . Kan iemand me effe uitleggen waarom die seriele poort en die LAN-beveiliging dient ?

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Die serieele poort is om de server (of het werkstation:P) waar ie aan hangt, op de hoogte te stellen als er wat gebeurt. Dat doet mijn APC Smart-UPS ook; bij elke fluctuatie stuurt ie een logje naar de computer, en bij een battery-depletion (aka stroom eraf en de accu is bijna leeg) kan hij je systeem uitschakelen, om zo de boel te ontzien.
Pagina: 1