[BC3] Hauppauge TV-kaart frequentie zenders instellen

Pagina: 1
Acties:

• jotheman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-08 21:43

jotheman

Was like that when I got here!

Topicstarter
Hoy,
Ik hep sinds gisteren een TV-kaartje de Hauppauge WinTV Pci van mijn neef over genomen, het programma wat erbij zit WinTV32 (en WinTV2000) heeft een zenderzoek-systeem, al mijn zenders werden gevonden behalve NET5, dus ik hem manueel instellen, maar dit kan ik maar doen per +/- 4 mhz per keer.
Hier zit het probleem, de zenders die ik manueel instel hebben namelijk een precieze instelling die wel degelijk op 4 mhz komt. Iemand enig ID hoe ik deze precies in kan stellen met dit programma?

Bedankt!

I see dead pixels...

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op dinsdag 10 april 2001 00:14 schreef jotheman het volgende:
Hoy,
Ik hep sinds gisteren een TV-kaartje de Hauppauge WinTV Pci van mijn neef over genomen, het programma wat erbij zit WinTV32 (en WinTV2000) heeft een zenderzoek-systeem, al mijn zenders werden gevonden behalve NET5, dus ik hem manueel instellen, maar dit kan ik maar doen per +/- 4 mhz per keer.
Hier zit het probleem, de zenders die ik manueel instel hebben namelijk een precieze instelling die wel degelijk op 4 mhz komt. Iemand enig ID hoe ik deze precies in kan stellen met dit programma?

Bedankt!
Bestaat er niet stiekem een of ander *.ini bestandje met de frequentie settings? Geen idee hoor, maar kun je checken natuurlijk.

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• jotheman

jotheman

Topicstarter
N00p, nog even gekeken maar er staat nix, niettemin bedankt voor de tip!
Nog mensen?

I see dead pixels...

• wcduck
  • Niet online
Je kan het gewoon met de pijltjes(links en rechts) tot 0.125 Mhz nauwkeurig instellen. Veel succes!!

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

• jotheman

jotheman

Topicstarter
Verrek jah, de pijltjes werken idd, stom dat ik daar zelf niet op ben gekomen! bedankt man! :) ken ik weer us fijn tv-kijke me fatsoenluk beeld :)

I see dead pixels...

• wcduck
  • Niet online
Geen dank. Veel succes met TV kijken :) !!!

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

• Marc H
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 02:51

Marc H

- - Is wakker - -

Als je slim bent (en dat ben je, anders zat je niet op tweakers ;)) Exporteer je die instellingen van de kaart uit je register naar een klein .reg filetjes.

Na een verse installatie even dubbelklikken, en alle frequenties staan weer goed :)

Ik maak geen fouten, ik creëer leermomenten.

• jotheman

jotheman

Topicstarter
MarcH, relax ID. Aangezien ik toch binnekort weer eens wilde gaan formatten ken ik da best doen jah, tnx!

I see dead pixels...

Pagina: 1