"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"
Eeej,
145Watt??? auw, ik zou toch minimaal voor 250 gaan.
Gr:):)tZZ
145Watt??? auw, ik zou toch minimaal voor 250 gaan.
Gr:):)tZZ
Bestaat er ergens een verglijking tussen processoren ivm hun stroomverbruik en wat het stroomverbruik van ander apparaten is om is wat te reken ?
"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"
Verwijderd
Gewoon proberen, je weet maar nooit.
Ik wordt zelf altijd nogal moe van die lui die denken dat ze voor het simpelste AMD systeem een 300W voeding nodig hebben.
Een 200W voeding zal waarschijnlijk wel voldoende zijn, heb hier een systeem draaien met:
Duron 750
MSI Turbo, 128MB PC133
1 HD 6 GB
Flop
GF2 MX@183 Mhz
SB Live
NIC
Modem
dit draait rockstable op 230W,
dus dat systeempje zal aan 200W zowiezo meer dan genoeg hebben
Ik wordt zelf altijd nogal moe van die lui die denken dat ze voor het simpelste AMD systeem een 300W voeding nodig hebben.
Een 200W voeding zal waarschijnlijk wel voldoende zijn, heb hier een systeem draaien met:
Duron 750
MSI Turbo, 128MB PC133
1 HD 6 GB
Flop
GF2 MX@183 Mhz
SB Live
NIC
Modem
dit draait rockstable op 230W,
dus dat systeempje zal aan 200W zowiezo meer dan genoeg hebben
Ik zal es proberen ik had gedacht aan het volgende kastje omdat dat heel stil was en ik heb hiermee al enkel compacte celerons gebouwd met alles op en aan dus een Amd processor verbruikt veel meer stroom
http://www.aopen.com/products/housing/mt85.htm
http://www.aopen.com/products/housing/mt85.htm
het is maar net wat je erin hangt he?
een simpel servertje met 1 schijf en zonder cd-rom kan best denk ik ja.
maargoed er zijn ook mensen met een cd-rom, writer, dvd, extra schijven of bijvoorbeeld fijne raid systemen. en dat trekt een 300watt voeding soms zelfs niet. en al zit er nu niet veel in je kast, wie zegt dat je er in de loop van tijd niet wat bijpropt?
een echte tweaker zit immers nooit stil he
een simpel servertje met 1 schijf en zonder cd-rom kan best denk ik ja.
maargoed er zijn ook mensen met een cd-rom, writer, dvd, extra schijven of bijvoorbeeld fijne raid systemen. en dat trekt een 300watt voeding soms zelfs niet. en al zit er nu niet veel in je kast, wie zegt dat je er in de loop van tijd niet wat bijpropt?
een echte tweaker zit immers nooit stil he
Verwijderd
hee zulle we ruilen met de voeding
ik wil nl zo min mogelijk voltage hebbe en zie net dat jij om iets meer vraagt
jammer dat at atx verschil
ik wil nl zo min mogelijk voltage hebbe en zie net dat jij om iets meer vraagt
zo weinig mogelijk erin
Moederord
Duron 700 + Cooler
128 MB of 256 MB
9 GB hard disk
Floppy
Videokaart 2 MB
2 Netwerkkaarten
Cd-rom 32 speed
Meer niet is al genoeg
PS ook nog een printer eraan hij mag ook als printserver dienen maar dat zal toch niets of zeeeeer weinig stroom nemen
Moederord
Duron 700 + Cooler
128 MB of 256 MB
9 GB hard disk
Floppy
Videokaart 2 MB
2 Netwerkkaarten
Cd-rom 32 speed
Meer niet is al genoeg
PS ook nog een printer eraan hij mag ook als printserver dienen maar dat zal toch niets of zeeeeer weinig stroom nemen
Pagina: 1