Ik geloof dit niet. Het lijkt wel of er een vloek op mij rust. Dit weekend ga ik weer naar de Lanparty van Across. Dit feest is 1 keer per 3 maanden. De afgelopen 2 lans is er roet in mijn eten gegooid doordat mijn videokaart kapot was en ik het moest doen met een stom ander kaartje. Ik heb weet ik hoelang moeten wachten op een nieuwe Elsa Erazor(1ste lan wat verkloot werdt) dat ik na de Lan heb bij betaald voor een Gladiac GTS2. 1 week voor de Lan ging die Gladiac raar doen en jawel hoor, ik was weer de zak voor de Lanparty. ik kon het weer doen met 1 of ander bokkywokky kaartje terwijl mijn trots van de hele PC in reparatie was. Ik heb toen maar heel lang gedacht en een Elsa Gladiac Ultra 64 MB gekocht. Heb de kaart 3weken hier in de verpakking gehad omdat ik met mijn auto bezig was en geen tijd had voor de computer. Vandaag ingebouwd op het werk en de pc Lan-party klaar gemaakt. Die kaart is een Kanon. Ik kom net thuis sluit de braggel aan, en ik zie alleen maar de bios van de Elsa kaart. Ik denk de muis en toetsenbord zitten toch goed om? Toch maar omgedraaid, maar nog steeds niks. Alles wat overbodig was eruit gehaald en alle overbodige kabels ervan af. Maar niks hielp behalve een andere videokaart. Ik krijg echt de schijt van die PC van mij. Lijkt wel of die kan ruiken dat er een Lan aankomt en gaat dan mijn videokaart kapot maken. Volgens mij is mijn mobo, voeding of monitor een beetje gek en dat die dan mijn videokaart naar de kloten helpt. Ik heb nu echt een beetje de neiging om het hele ding zo voor de bus te gooien, maar dat doe ik maar niet. Ga maar eens kijken waar ik mijn agressie op kan uitoefenen.
mzzl
mzzl