[BC3] Ervaring met iBazar?

Pagina: 1
Acties:

• Symphony-X
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-04 12:19
Ik ben van plan iets te kopen via iBazar, maar doe ik daar goed aan?

Ervaringen aub :)

" Play the violent strings of my symphony "

• CV_SmileY
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-08 10:21

CV_SmileY

JackOfAllTrades MasterOfNone

.....

Search??

maar oke,
Jep Ibazar vind ik (nu nog) goed, maar binnen kort gaan ze provisie vragen. Opzich wel in te denken, maar toch zal ik het dan niet meer gaan gebruiken.

Gr:):)tZZ

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-08 17:10

Klippy

Still Game

Domme vraag, ligt eraan van wie je wat wil kopen. Ik heb alleen maar goede ervaringen...
Maar je weet t nooit zeker he.

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

• Symphony-X
Op maandag 09 april 2001 22:35 schreef LiquidSilver het volgende:
Domme vraag, ligt eraan van wie je wat wil kopen. Ik heb alleen maar goede ervaringen...
Maar je weet t nooit zeker he.
:( wat nou domme vraag? Jij weet toch zeker ook wel dat je bij bepaalde online-zaken ook beter niets kan bestellen omdat ze hun beloftes niet nakomen?! Ik weet weinig af van het principe iBazar, dus DAAROM vraag ik het. Het zou pas dom zijn er iets te kopen zonder dat ik weet of ut wel safe is!

Verwijderd

Ik heb een paar weken geleden mijn Geforce MX verkocht, onder rembours, en dat is keurig gegaan. Ook heb ik eens een volledig AMD 500 systeem gekocht, ook zonder problemen.

Ik denk dat wanneer de verkoper ook interesse toont, en je zelf een goed gevoel hebt over de persoon, dan kan je het wel wagen hoor. Laat het gewoon onder rembours verzenden, maak het open waar de postbode bij staat, dan kan er weinig mee mis gaan.

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Huh? Je koopt toch van de aanbieder niet van iBazar?
Best een stomme vraag dus, ja. Het ligt aan de aanbieder, niet aan iBazar.. ze hebben trouwens wel een ratingsysteem.

Verwijderd

Ibazar is een veiling site. Je koopt de dingen uiteindelijke direct bij de persoon die het aanbied. Aangezien iedereen gratis een advertentie kan plaatsen weet je nooit of die persoon te vertrouwen is. Dat heeft helemaal niets met Ibazar te maken. |:(

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
ik vind 2 dingen van Ibazar

1: Ze vragen teveel :(
2: ze betalen ook te veel :)

dus ik gebruik Ibazar alleen voor verkopen *D

Verwijderd

van de 20 transacties gedaan via ibazar is het 2 keer niet goed gegaan waarvan 1 keer de schuld van kpn en 1 keer opzettelijk kapot geheugen leveren. Als je weet wat je maximum prijs is en je niet te veel bied en je je eigen producten goed weet aan te bieden voor de juiste prijs kun je leuk handelen. Niet dat ik handelaar ben maar voor de hobbie heeft me die twee keer geen geld gekost aangezien ik met verkoop enkele keren wat mazzel had.
Dus best een aanrader. Ik heb in iedergeval een rating van 11 positief uit 11, 0 negatief

Verwijderd

Ik heb goeie ervaringen met Ibazar hoor... No problem...

• schumacher
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 17-08 09:44
Lijkt me niet dat dit in Hardware Algemeen hoort?? :?:?

• Tjark
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-08 09:50

Tjark

DON'T PANIC

Tis meestal hetzelfde als met kopen via nieuwsgroep: wissel eerst adressen en tel.nr uit en bij twijfel gewoon ff met elkaar bellen. _heel_ af en toe zitten er rotte appels bij (zelf niet meegemaakt, hoewel er wel iemand was die pas na 3 weken het opstuurde)), maar de meeste mensen zijn gewoon vriendelijk (ze willen ook van het spul af ;))

*insert signature here

• psychotic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-11-2025

psychotic

Nixs

Ik het 1 en ander ge- en verkocht via ibazar.

Als ik iets koop, ga ik het altijd halen en wil ik zien dat het werkt. Zoals al eerder gezegd kan bv geheugen kapot zijn en als je het via rembours laat leveren ben je dus je geld kwijt.

Als ik iets te verkopen heb, kunnen ze het komen halen of ik stuur het onder rembours.

Laatst had ik een processor verkocht, degene die hem kocht, heeft eerst het geld op mijn rekening gestort waarna ik het heb opgestuurd.. Het was zijn eigen idee en hij heeft van mij de processor natuurlijk gekregen maar zelf zou ik deze methode dus nooit volgen :-)

MSI K7T266 Pro2 RU, XP 2400+@2600+ 52Gr stressed. Aopen HQ08 gemod met div Panaflo fans, Case 43 Gr. Sapphire Radeon 9500 Pro 330@310 Catlist 3.4, Compaq 8020 TFT 18,1" DVI, 768Mb Crucial@CAS 2-2T-5T-2T-4way, 2*Maxtor D740X-6L Raid

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:30

Epsilon

wat dacht je van een ander forum?

• Symphony-X
Op woensdag 11 april 2001 18:19 schreef epsilon het volgende:
wat dacht je van een ander forum?
Laat maar, ik heb al zat antwoorden B-)