Hoe moeten wij nou weten of er nog garantie op jou kapotte processor zit. Ga ermee trug en vraag het ze 
Suc6 ermee
Suc6 ermee
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Gerechtigheid slaat niemand over........:POp maandag 09 april 2001 22:13 schreef TurkishAslan het volgende:
Toen ik in GoT topics tegenkwam zoals bv. "heb mijn processor opgeblazen" lachte ik me altijd rot.... Nu is mij ook zoiets dergelijks overkomen.
- de zon schijnt altijd wel ergens -
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
- de zon schijnt altijd wel ergens -
Die pads zitten er niet voor niets op.Op maandag 09 april 2001 22:13 schreef TurkishAslan het volgende:
Toen ik in GoT topics tegenkwam zoals bv. "heb mijn processor opgeblazen" lachte ik me altijd rot.... Nu is mij ook zoiets dergelijks overkomen. Ik had de 4 rubberpads op mijn AMD 1100 verwijderd zodat het koelingsproces beter zou verlopen. Ik plaats netjes mijn Spire Orb op de processor en hoor een raar geschuur\gekraak , trek me er niks van aan en vervolgens zet ik de pc aan. Tsja toen er een branderig geurtje uit de systeemkast kwam wist ik dat er iets loos was
. Ik haal de Spire Orb eraf en zie dat de core aan de zijkanten eraf ligt
. Nu is mijn vraag, HEB IK NOG GARANTIE ??
:?:?:?Op maandag 09 april 2001 22:53 schreef TheFruitNerd het volgende:
Die orbs zouden verboden moeten worden!
Hoeveel procs er al gedood zijn door die krengen!
Good goan
Verwijderd
Verwijderd
MrBlonde,Op dinsdag 10 april 2001 10:42 schreef Mr.Blonde het volgende:
Het zal misschien wel weer op zo''n wel/geen garantie discussie uitdraaien, maar als een klant bij mij terugkomt met zo''n verneukte processor zeg ik sorry meneer, maar dit valt helaas niet onder de garantie, dit is user abuse. Klinkt heel hard, maar als je duidelijk kan zien dat de core beschadigt is is het gewoon zo. Heel vaak is het dan gewoon zo een persoon die denkt dat hij/zij iets simpels als een koeler wel ff plaatst, maar dan blijkt dat ze het niet kunnen...gewoon pech dus...
Wij adviseren de mensen om de bijgevoegde uitleg goed door te lezen. Ook adviseren wij altijd een spacer te gebruiken, maar de meesten vinden dit onzin: "AMD weet toch wat ze maken, het moet ook zo werken, zonde van ons geld"...Op dinsdag 10 april 2001 10:53 schreef Hooi het volgende:
[..]
MrBlonde,
adviseren jullie in de winkel dan ook mensen die zelf gaan werken aan de processor en koeler, om er een koperen spacer op te zetten ??
Dat lijkt me dan toch het enige goede advies...