[BC3] aaarghhh .... dit kan niet waar zijn

Pagina: 1
Acties:
  • 155 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Jodel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-01-2024
Hoe moeten wij nou weten of er nog garantie op jou kapotte processor zit. Ga ermee trug en vraag het ze >:)

Suc6 ermee

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
:'( Toen ik in GoT topics tegenkwam zoals bv. "heb mijn processor opgeblazen" lachte ik me altijd rot.... Nu is mij ook zoiets dergelijks overkomen. Ik had de 4 rubberpads op mijn AMD 1100 verwijderd zodat het koelingsproces beter zou verlopen. Ik plaats netjes mijn Spire Orb op de processor en hoor een raar geschuur\gekraak , trek me er niks van aan en vervolgens zet ik de pc aan. Tsja toen er een branderig geurtje uit de systeemkast kwam wist ik dat er iets loos was
:( . Ik haal de Spire Orb eraf en zie dat de core aan de zijkanten eraf ligt :( . Nu is mijn vraag, HEB IK NOG GARANTIE ??

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Op maandag 09 april 2001 22:13 schreef TurkishAslan het volgende:
:'( Toen ik in GoT topics tegenkwam zoals bv. "heb mijn processor opgeblazen" lachte ik me altijd rot.... Nu is mij ook zoiets dergelijks overkomen.
Gerechtigheid slaat niemand over........:P

• CV_SmileY
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-08 10:21

CV_SmileY

JackOfAllTrades MasterOfNone

Eeej,

Blijkt toch dat die rubberpads er niet voor niets op zitten :)

Gr:):)tZZ

[typo]
d of t,,,,wat is het verschil??
[/typo]

• TheFruitNerd
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-08 14:19

TheFruitNerd

iets met fruit

Die orbs zouden verboden moeten worden!
Hoeveel procs er al gedood zijn door die krengen!
Of je nog garantie hebt?
Forget it!
Als ze het in de winkel al aannemen(...) en het dan naar AMD opsturen, kun je het alsnog vergeten.
Het is zowieso niet zo heel erg slim om die rubbertjes er af te halen.
Meestal vervalt dan de garantie al.
Je kunt het altijd proberen of er een ''aardige'' medewerker in de winkel staat. Maar veel kans geef ik je niet. :'(

- de zon schijnt altijd wel ergens -

• BC3 Victim
Die rubberpads plak ik er wel weer op >:)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• TheFruitNerd
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-08 14:19

TheFruitNerd

iets met fruit

Veel suc6!
Misschien is het handig om er een microscoopje bij te pakken. Die TD mensen zien echt alles! |:(

- de zon schijnt altijd wel ergens -

• harryslinger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-06 20:00
nee

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20-08 12:02
reet

Verwijderd

Noway, je hebt de schade zelf aangedaan.

GEEN GARANTIE DUS

• jota
  • Niet online
Op maandag 09 april 2001 22:13 schreef TurkishAslan het volgende:
:'( Toen ik in GoT topics tegenkwam zoals bv. "heb mijn processor opgeblazen" lachte ik me altijd rot.... Nu is mij ook zoiets dergelijks overkomen. Ik had de 4 rubberpads op mijn AMD 1100 verwijderd zodat het koelingsproces beter zou verlopen. Ik plaats netjes mijn Spire Orb op de processor en hoor een raar geschuur\gekraak , trek me er niks van aan en vervolgens zet ik de pc aan. Tsja toen er een branderig geurtje uit de systeemkast kwam wist ik dat er iets loos was
:( . Ik haal de Spire Orb eraf en zie dat de core aan de zijkanten eraf ligt :( . Nu is mijn vraag, HEB IK NOG GARANTIE ??
Die pads zitten er niet voor niets op.

• jota
  • Niet online
Op maandag 09 april 2001 23:03 schreef 4eyes het volgende:

[..]

Foute reactie.

• jle
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-07 06:25

jle

Op maandag 09 april 2001 22:53 schreef TheFruitNerd het volgende:
Die orbs zouden verboden moeten worden!
Hoeveel procs er al gedood zijn door die krengen!
:?:?:?:?

Die Orb''s kunnen er geen reed aan doen, die "wannabe tweakers" die denken dat ze het beter weten en dan hun proc verneuken, die zijn het probleem.

Ik bedoel, je weet toch dat die rubbers er op zitten om het gewicht van een koeler gelijkmatig over de proc te verdelen.
Dus als je die er af haalt vraag je er toch om.

Aan Turkish..., dit is echt een domme actie en ik ben er dan ook bang voor dat je naar je garantie wel kunt fluiten.

Helaas pindakaas. 8-)

Good goan

• jle
  • Laatst online: 20-07 06:25

jle

Op dinsdag 10 april 2001 10:06 schreef stefijn het volgende:
reet
Dank u voor het corrigeren. 8-)

Good goan

Verwijderd

Nee! Maar ''k zou zeggen zoek die rubbertjes ff op en probeer ''t gewoon > niet schieten is altijd mis :9

• MP83
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 31-01 18:11
Het zal misschien wel weer op zo''n wel/geen garantie discussie uitdraaien, maar als een klant bij mij terugkomt met zo''n verneukte processor zeg ik sorry meneer, maar dit valt helaas niet onder de garantie, dit is user abuse. Klinkt heel hard, maar als je duidelijk kan zien dat de core beschadigt is is het gewoon zo. Heel vaak is het dan gewoon zo een persoon die denkt dat hij/zij iets simpels als een koeler wel ff plaatst, maar dan blijkt dat ze het niet kunnen...gewoon pech dus...

• Y0ur1
  • Niet online
Je kunt het natuurlijk altijd gewoon proberen...

Verwijderd

Juist.

Verwijderd

Op dinsdag 10 april 2001 10:42 schreef Mr.Blonde het volgende:
Het zal misschien wel weer op zo''n wel/geen garantie discussie uitdraaien, maar als een klant bij mij terugkomt met zo''n verneukte processor zeg ik sorry meneer, maar dit valt helaas niet onder de garantie, dit is user abuse. Klinkt heel hard, maar als je duidelijk kan zien dat de core beschadigt is is het gewoon zo. Heel vaak is het dan gewoon zo een persoon die denkt dat hij/zij iets simpels als een koeler wel ff plaatst, maar dan blijkt dat ze het niet kunnen...gewoon pech dus...
MrBlonde,
adviseren jullie in de winkel dan ook mensen die zelf gaan werken aan de processor en koeler, om er een koperen spacer op te zetten ??

Dat lijkt me dan toch het enige goede advies...

• Soullie
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Soullie

Planeshift

Gecondoleerd

zelf kapot gemaakt of niet dit vind ik altijd lullig

• hervaz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-11-2025
Ik heb op zich geen recht van spreken omdat ik ook zelf eentje verneukt heb (maar dan echt 1 mm eraf, naja pech gehad) en weet nu hoe het dus wel moet, en die pads eraf halen is natuurlijk gewoon DOM, con: koop een nieuwe :)

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-08 13:50

mvds

Totally awesome!

(jarig!)
Tja, niet die paar piek extra willen uitgeven voor een spacer, maar wel zelf gaan liggen klooien he? Dat krijg je er nou van... En hoe kom je erbij dat het weghalen van die rubbertjes een betere koeling tot gevolg zou hebben? :?

• MP83
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 31-01 18:11
Op dinsdag 10 april 2001 10:53 schreef Hooi het volgende:

[..]

MrBlonde,
adviseren jullie in de winkel dan ook mensen die zelf gaan werken aan de processor en koeler, om er een koperen spacer op te zetten ??

Dat lijkt me dan toch het enige goede advies...
Wij adviseren de mensen om de bijgevoegde uitleg goed door te lezen. Ook adviseren wij altijd een spacer te gebruiken, maar de meesten vinden dit onzin: "AMD weet toch wat ze maken, het moet ook zo werken, zonde van ons geld"... |:(

• BC3 Victim
Er zijn weinig dingen waarvoor ik zou zeggen dat ik het klote voor je vind. Maar dit dus echt wel. Maar ja.. Ik kan dit zeggen want ik heb niet alleen een processor gemold maar ook het Mobo.
Dus echt KLOTE VOOR JE!!!!!

ps.
Gewoon proberen die garantie te krijgen,
}:0

Pagina: 1