Ik wil graag een 400 mb schijfje wat zooi op passen er zitten alleen geen switches op om hem naar slave of master te zetten. Ik heb ooit eens mijn partieties weg gegehad na ik een schijf er bij hangde. Nu is mijn vraag als ik hem aan de cd rom kabel hang ander ide kabel dan mijn goed hd kan het dan geen kwaad??
Verwijderd
Je bedoelde:Op maandag 09 april 2001 21:52 schreef SilverForce het volgende:
Ik wil graag een 400 mb schijfje wat zooi op passen er zitten alleen geen switches op om hem naar slave of master te zetten. Ik heb ooit eens mijn partieties weg gegehad na ik een schijf er bij hangde. Nu is mijn vraag als ik hem aan de cd rom kabel hang ander ide kabel dan mijn goed hd kan het dan geen kwaad??
Ik wil graag een 400 mb schijfje waar wat zooi op past in mijn systeem plaatsen. Alleen zitten er geen switches op om hem naar slave of master te zetten. Ik heb ooit eens mijn partities weg gehad na ik er een schijf bij hangde. Nu is mijn vraag: Als ik hem aan de Cd-Rom kabel hang, dat is een andere ide kabel dan mij goede harde schijf, kan het dan geen kwaad?
Als je je cd-rom op slave kan zetten dan kan je de harde schijf op master houden.
Dit kan alleen maar een Zuid-Afrikaan zijnOp maandag 09 april 2001 21:52 schreef SilverForce het volgende:
Panta Rei "Alles stroomt en niets is blijvend;alles vergaat en niets blijft ooit hetzelfde."
Zo beter?? :):)
<---- Fryslân?? waar ligt dat???
<---- Fryslân?? waar ligt dat???
Panta Rei "Alles stroomt en niets is blijvend;alles vergaat en niets blijft ooit hetzelfde."
Die dingen heten jumpers 
Zou helemaal feest zijn als je een switch nodig hebt om tussen master en slave te wisselen
Zou helemaal feest zijn als je een switch nodig hebt om tussen master en slave te wisselen
Alle proemn in n drek
Btw: Ik heb ook nog zo''n oude schijf, wou hem in mijn servertje hangen, maar dat ding maakt echt een klote herrie, almost as bad as my SuperOrb
Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
Dit lijkt al meer op nederlandsOp dinsdag 10 april 2001 15:47 schreef SilverForce het volgende:
Ford Mondeo Wagon 2.0 16v '06 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Tja zo heb je ook van die mensen die kopen een nieuwe computer met een harddisk van 60 GB en dan willen ze hun oude 340 MB schijf erbij hangen omdat ze die anders toch niet gebruiken. |:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(
Tja is makkelijker dan fries...Op woensdag 11 april 2001 21:36 schreef Guanoape het volgende:
Ben eigenlijk niet zo goed in talen, maar Zuid-Afrikaans ligt mij wel...
het is gewoon heel simpel Nederlands zonder grammatika..
Jahoor, nou hoor ik toch mijn zwager spreken.
Die haalt een weggegooide harde schijf uit een vuilcontainer en denkt vervolgens dat die nog goed is ook.
Hij sluit hem aan, defragmenteerd hem en constateerd dat er nog maar 700MB van de 8,4 gig heel is en dacht er serieus over na om hem als master te gebruiken.
Waar gaat het heen met deze wereld?
[Afzeik mode]
Aan iedereen die te cheap zijn om een degelijke schijf te kopen, willen jullie niet meer van deze onzin posten c.q. ons lastig vallen met dit soort nonsens?
[/Afzeik mode]
Die haalt een weggegooide harde schijf uit een vuilcontainer en denkt vervolgens dat die nog goed is ook.
Hij sluit hem aan, defragmenteerd hem en constateerd dat er nog maar 700MB van de 8,4 gig heel is en dacht er serieus over na om hem als master te gebruiken.
Waar gaat het heen met deze wereld?
[Afzeik mode]
Aan iedereen die te cheap zijn om een degelijke schijf te kopen, willen jullie niet meer van deze onzin posten c.q. ons lastig vallen met dit soort nonsens?
[/Afzeik mode]
Verwijderd
Je hebt wel gelijk, dit soort rotzooi hoort hier niet, maar dit vind ik pas onzin:Op woensdag 11 april 2001 21:46 schreef bazs2000 het volgende:
[Afzeik mode]
[/Afzeik mode]
mwaja in de faq staat:Op maandag 09 april 2001 21:52 schreef SilverForce het volgende:
Dus ik help die gozer een beetje:Dyslexie is een probleem waar veel mensen mee te kampen hebben. Daarom kan het af en toe voorkomen dat iemand een verhaal post waar nogal wat spel/stijlfouten in voorkomen, en het is niet leuk om iemand daar steeds op te wijzen.
Aan de andere kant; als je weet dat je dyslectisch bent, probeer het verhaal dan kort te houden, en druk af en toe op [Enter]. Ondanks welwillendheid van de meesten, is gebleken dat een woordenzee zonder Enters of leestekens niet goed gelezen wordt. En da''s jammer.
Dyslexie of geen dyslexie, hij post het nog een keer:Je bedoelde:
Ik wil graag een 400 mb schijfje waar wat zooi op past in mijn systeem plaatsen. Alleen zitten er geen switches op om hem naar slave of master te zetten. Ik heb ooit eens mijn partities weg gehad na ik er een schijf bij hangde. Nu is mijn vraag: Als ik hem aan de Cd-Rom kabel hang, dat is een andere ide kabel dan mij goede harde schijf, kan het dan geen kwaad?
Begrijp jij er wat van? Dit is echt geen Nederlands meer. Je wil wel wat hulp van de tweakers hier, en je doet niet eens even de moeite om hier een fatsoenlijke vraag te posten. Kan gebeuren maar doe het dan geen twee keer.Op dinsdag 10 april 2001 15:47 schreef SilverForce het volgende:
Mijn excuses voor de onzin.
Ps. Bedoelde je eigenlijk de onzin van Silverforce, of bedoelde je de onzin van mij en bigboy. Ik neem aan dat je dat van mij bedoelde.
Pagina: 1