De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
dat is er nog niet eens voor adsl
ik heb een abbonnement
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Je kan ook es bellen naar Skynet en es vragen of ze je alle settings is doormailen ze heben daar een uitgebreid document van 3 blz. lang.
Wat ook kan helpen is es kijken in de nieuwsgroep be.providers en daar es je probleem uiteenzetten daar zijn enkele behulpzame mensen van helpdesks ook van andere providers dan skynet Frederik Vos van Easynet bv
PS ik hoop dat ik juist gezien heb dat je provider skynet is
"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"
Verwijderd
hirero draaien de spellen niet slechter hoor... ik speel meestal Counter-Strike over internet..... en nog beter als voordat ik die usb modem had...
ik zit er wel aan te denken om de ethernet modem te nemen....toch een stuk makkelijker
ECOTEC plus VHR25/32cs, Arotherm VWL 55/5 AS, Arotherm VWL 57/5 IS, Buffervat 45 ltr., VR70, Sensocomfort VRC720, Vloerverwarming 11 groepen 100m2, vrijstaand, houtskelet, hr++
Verwijderd
Op de hulplijn -toen belde ik die soms nog- zeiden ze na wat tevergeefs zoeken dat ik misschien net iets te ver van de telefooncentale woonde om een interne modem te kunnen gebruiken.
(Ik woon blijkbaar net op de uiterste grens van de centrale: te ver voor een interne, maar ok voor een externe modem. Hebben jullie nog al zoiets gehoord en kan dat, technisch gezien? Lijkt mij vreemd...)
Modem dus omgewisseld voor een externe niet-USB-modem (en bijbetaald).
Sindsdien heb ik inderdaad totaal geen problemen meer en haal ik de volkomen normale en zo goed als beloofde snelheden. En dat loopt flink!
Zou het ook niets met die afstand te maken kunnen hebben? Kan je eens checken...
gebruik je W 98, dan géén vinkje bij "IP-headercompressie inschakelen".
Nu komt bij W 2000 je verbinding -na verbreken- gemakkelijk weer tot stand. En bij W 98 sneller.
Verwijderd
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens