De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Site ziet er niet uit, maar ze verkopen die dingen nog wel. Zitten in Enschede en Nijmegen, telnr''s staan wel op de site volgens mij.
Met een lading spellen erbij dus. Mocht er iemand zijn die zijn Dreamcast kwijt wilt:
xystus_bas@hotmail.com
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
Eeehh, ik woon in Den BoschOp maandag 09 april 2001 14:18 schreef psygho het volgende:
in groningen, in dezelfde winkelstraat als waar norrod zit, ben de naam ff kwijt, zit ook aan de zelfde kant vd straat.. hebben ze heel veel , op spel gebied, tis ook speciaal zaak..
thx 4 the tip. Ik heb nog ff een vraagje:Op maandag 09 april 2001 14:34 schreef wacko het volgende:
Kijk eens op veilingsites zoals www.ibazar.nl/www.ricardo.nl, daar zag ik er een maandje geleden nog een heleboel staan (inclusief spellen enzo).
- Wat is het verschil tussen de PAL en de USA versie van de Dreamcast? De USA is zo''n 100 piek duurder, wat heb je daar meer aan?
Is het misschien net als bij de USA-N64, dat er geen ''zwarte balken'' zijn boven + onderin het beeld? Kan ik die USA versie wel aansluiten op mun TV? Of raden jullie gewoon de PAL versie aan?
Zijn er misschien nog meer mensen?Op maandag 09 april 2001 14:42 schreef pmponer het volgende:
kep wel dreamcast en alles is te koop mail op pmponer@hotmail.com
Dimension PlusOp maandag 09 april 2001 14:18 schreef psygho het volgende:
in groningen, in dezelfde winkelstraat als waar norrod zit, ben de naam ff kwijt, zit ook aan de zelfde kant vd straat.. hebben ze heel veel , op spel gebied, tis ook speciaal zaak..
Hebben die misschien ook website?Op maandag 09 april 2001 16:43 schreef Dualdude het volgende:
Dimension Plus
" Play the violent strings of my symphony "
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
Verwijderd
www.futuremax.nl
www.futurezone.nl
www.dimensionplus.nl
www.replay.nl
www.dividence.nl
www.psxshop.nl
En nee, op een DC kun je geen DivX afspelen.
Verwijderd
-Haal je nou niet 2 dingen door elkaar..? Playstation emuleren kon toch mbv ''bleem!cast'' ofzoiets, eigenlijk als Bleem! op de PC maar dan dus op de Dreamcast. Is trouwens wel ERG cool. Grand Turismo met alle visuele goodies van de Dreamcast aan..!:P!Op dinsdag 10 april 2001 11:35 schreef real_raichu70 het volgende:
toch wel , moet je een speciale Boot-cd of gehuegenkaart voor hebben ofzo . Heb het al gezien , ook Pleestation emuleren kan erop .
-Er was laatst nog een hele discussie over dat divx afspelen. Het kan idd, maar de kwaliteit wordt minder dacht ik.
Verwijderd
Ook PSX spellen op je DC kan (nog) niet, aangezien Bleem!Cast nog niet uit is en of het de vraag is of die nopg wel uitkomt.
Op dinsdag 10 april 2001 12:39 schreef Rubberduck het volgende:
Nee, het kan niet, er is een programmatje dat je DivX omzet naar .sfv, maar dat is gewoon MPEG.
Ook PSX spellen op je DC kan (nog) niet, aangezien Bleem!Cast nog niet uit is en of het de vraag is of die nopg wel uitkomt.
Verwijderd
Voor alle informatie rond Bleem! en andere emulators check: www.dcemulation.com
Verwijderd
Je kan dus niet LETTERLIJK DivX afspelen op de DC, je zult inderdaad de film eerst naar MPEG moeten converteren, daarna fik je de film samen met Gypplay op een CD-tje en dan is ie af te spelen...Op dinsdag 10 april 2001 11:48 schreef Symphony-X het volgende:
[..]
-Haal je nou niet 2 dingen door elkaar..? Playstation emuleren kon toch mbv ''bleem!cast'' ofzoiets, eigenlijk als Bleem! op de PC maar dan dus op de Dreamcast. Is trouwens wel ERG cool. Grand Turismo met alle visuele goodies van de Dreamcast aan..!:P!
-Er was laatst nog een hele discussie over dat divx afspelen. Het kan idd, maar de kwaliteit wordt minder dacht ik.
Verwijderd
Voor een aantal overgebrande spellen heb je i.i.d. de Boot CD van Utopia nodig, bij een aantal spellen hebben ze zeg maar de boot CD "er al ingebakken".Op dinsdag 10 april 2001 11:35 schreef real_raichu70 het volgende:
toch wel , moet je een speciale Boot-cd of gehuegenkaart voor hebben ofzo . Heb het al gezien , ook Pleestation emuleren kan erop .
Verwijderd
Verwijderd
Ik ga denk ik toch voor een ps2 als die eens wat goedkoper wordt..