[BC3] Is de Dreamcast nog ergens te koop..?

Pagina: 1
Acties:
  • 103 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Dat vraag ik me af.

- Zo''n leuke Dreamcast zou ik toch best willen hebben. Zijn ze (nog) online te bestellen, of heeft iemand anders nog een tip WAAR ze nog te koop zijn?

thx alvast!

ps. is dit het goede forum :?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-08 10:28
http://www.discovery-mm.nl/

Site ziet er niet uit, maar ze verkopen die dingen nog wel. Zitten in Enschede en Nijmegen, telnr''s staan wel op de site volgens mij.

Flickr | Lego collectie

• BC3 Victim
2e hands zou ik overigens nog beter vinden!
Met een lading spellen erbij dus. Mocht er iemand zijn die zijn Dreamcast kwijt wilt:

xystus_bas@hotmail.com

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-08 00:35
in groningen, in dezelfde winkelstraat als waar norrod zit, ben de naam ff kwijt, zit ook aan de zelfde kant vd straat.. hebben ze heel veel , op spel gebied, tis ook speciaal zaak..

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

• BC3 Victim
Op maandag 09 april 2001 14:18 schreef psygho het volgende:
in groningen, in dezelfde winkelstraat als waar norrod zit, ben de naam ff kwijt, zit ook aan de zelfde kant vd straat.. hebben ze heel veel , op spel gebied, tis ook speciaal zaak..
Eeehh, ik woon in Den Bosch B-). Dus groningen is een beetje ver weg; ik ken die zaak dus niet. Mocht je er echter meer info over hebben ofzo..

• wacko
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-07 12:12
Kijk eens op veilingsites zoals www.ibazar.nl/www.ricardo.nl, daar zag ik er een maandje geleden nog een heleboel staan (inclusief spellen enzo).

• BC3 Victim
Op maandag 09 april 2001 14:34 schreef wacko het volgende:
Kijk eens op veilingsites zoals www.ibazar.nl/www.ricardo.nl, daar zag ik er een maandje geleden nog een heleboel staan (inclusief spellen enzo).
thx 4 the tip. Ik heb nog ff een vraagje:

- Wat is het verschil tussen de PAL en de USA versie van de Dreamcast? De USA is zo''n 100 piek duurder, wat heb je daar meer aan?

Is het misschien net als bij de USA-N64, dat er geen ''zwarte balken'' zijn boven + onderin het beeld? Kan ik die USA versie wel aansluiten op mun TV? Of raden jullie gewoon de PAL versie aan?

:7

Verwijderd

kep wel dreamcast en alles is te koop mail op pmponer@hotmail.com *D

• BC3 Victim
Op maandag 09 april 2001 14:42 schreef pmponer het volgende:
kep wel dreamcast en alles is te koop mail op pmponer@hotmail.com *D
Zijn er misschien nog meer mensen?

Verwijderd

Nee, ik houd mn DreamCast, ben er veels te blij mee :)

• Dualdude
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-06 23:18
Op maandag 09 april 2001 14:18 schreef psygho het volgende:
Dimension Plus

• Symphony-X
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-04 12:19
Op maandag 09 april 2001 16:43 schreef Dualdude het volgende:
Dimension Plus
Hebben die misschien ook website?

" Play the violent strings of my symphony "

• Mary Wana
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-07 22:43

Mary Wana

keyboard nut

bij de media markt voor 455-

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

Verwijderd

Bij futuremax www.futuremax.nl koop een europese met utopia bootdisk erbij

Verwijderd

Dreamcast rulez ..........

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-08 18:58

4POX

Everybody is wired

Met een dreamcast kun je toch DIVX mee afspelen ¿

AKA Rinkel weblog

Verwijderd

www.hotbit.nl komt de mijne ook weg
die tent zit in Leeuwarden

kost ie nu 400 piek

Verwijderd

toch wel , moet je een speciale Boot-cd of gehuegenkaart voor hebben ofzo . Heb het al gezien , ook Pleestation emuleren kan erop .

• Symphony-X
Op dinsdag 10 april 2001 11:35 schreef real_raichu70 het volgende:
toch wel , moet je een speciale Boot-cd of gehuegenkaart voor hebben ofzo . Heb het al gezien , ook Pleestation emuleren kan erop .
-Haal je nou niet 2 dingen door elkaar..? Playstation emuleren kon toch mbv ''bleem!cast'' ofzoiets, eigenlijk als Bleem! op de PC maar dan dus op de Dreamcast. Is trouwens wel ERG cool. Grand Turismo met alle visuele goodies van de Dreamcast aan..!:P!

-Er was laatst nog een hele discussie over dat divx afspelen. Het kan idd, maar de kwaliteit wordt minder dacht ik.

Verwijderd

Nee, het kan niet, er is een programmatje dat je DivX omzet naar .sfv, maar dat is gewoon MPEG.
Ook PSX spellen op je DC kan (nog) niet, aangezien Bleem!Cast nog niet uit is en of het de vraag is of die nopg wel uitkomt.

• Symphony-X
Op dinsdag 10 april 2001 12:39 schreef Rubberduck het volgende:
Nee, het kan niet, er is een programmatje dat je DivX omzet naar .sfv, maar dat is gewoon MPEG.
Ook PSX spellen op je DC kan (nog) niet, aangezien Bleem!Cast nog niet uit is en of het de vraag is of die nopg wel uitkomt.
:'( nog niet uit??!! Wanneer komt daar duidelijkheid over..?

Verwijderd

Dat weet niemand zelfs Bleem! niet.
Voor alle informatie rond Bleem! en andere emulators check: www.dcemulation.com

Verwijderd

www.hotbit.nl

Hmm, ok, wakker worden, was al gemeld |:(

Verwijderd

Op dinsdag 10 april 2001 11:48 schreef Symphony-X het volgende:

[..]

-Haal je nou niet 2 dingen door elkaar..? Playstation emuleren kon toch mbv ''bleem!cast'' ofzoiets, eigenlijk als Bleem! op de PC maar dan dus op de Dreamcast. Is trouwens wel ERG cool. Grand Turismo met alle visuele goodies van de Dreamcast aan..!:P!

-Er was laatst nog een hele discussie over dat divx afspelen. Het kan idd, maar de kwaliteit wordt minder dacht ik.
Je kan dus niet LETTERLIJK DivX afspelen op de DC, je zult inderdaad de film eerst naar MPEG moeten converteren, daarna fik je de film samen met Gypplay op een CD-tje en dan is ie af te spelen...

Verwijderd

Op dinsdag 10 april 2001 11:35 schreef real_raichu70 het volgende:
Voor een aantal overgebrande spellen heb je i.i.d. de Boot CD van Utopia nodig, bij een aantal spellen hebben ze zeg maar de boot CD "er al ingebakken".

Verwijderd

Ja, idd. Heel veel spellen die je download moet je eerst self-bootable maken, das best wel irri werk ivm dummy files enzo. Maar goed, ik hoop voor je dat je een brander hebt die Disc At Once kan :)

Verwijderd

je mag mijn dreamcast wel op komen halen hoor, heb zo een 30 spellen, maar daar zal het wel bij blijven, als ik sega mag geloven ;)

Ik ga denk ik toch voor een ps2 als die eens wat goedkoper wordt..
Pagina: 1