Toon posts:

[BC3] Kabel Intellimouse Explorer defect

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

De kabel van mijn Intellimouse Explorer haperde. Nu heb ik hem zelf trachten te "repareren" en nu is het nog veel erger.

Mijn vraag: iemand enig idee hoe en waar ik een nieuwe kabel kan bestellen (en wat kost t)
Garantie heb ik volgens mij verprutst door mn sloopactie.

• TweakersOnly
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:15
''k heb hetzelfde gehad met de IntelliMouse Explorer, deze heb ik kado gekregen bij een abonnement op de PCM :):). Ook de kabel kapot, Microsoft gebeld, zij verwezen mij door naar MediaExpresse. Daar naartoe gebeld, de volgende avond werd de muis opgehaald en twee weken later had ik een nieuwe muis in mijn brievenbus. Ik zou gewoon contact opnemen met de winkel waar je hem gekocht hebt, zij moeten contact opnemen met Microsoft. De winkel moet nl. de garantie geven dat de muis het blijft doen, niet Microsoft.

Suc6.

• RvV
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18:04

RvV

Ik stuurde hem op naar mycom, daar zeiden ze dat hij prima werkte. Ik verzendkosten betalen en hij is nog steeds verrot, klote ding. :( Volgens mij is er iets goed mis met die muizen, iedereen heeft er last van lijkt het wel.

Y'24

• Cr3ator
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-08 12:32

Cr3ator

1 bar is geen bar

Dit is een erg bekend probleem. Het beste is gewoon terug gaan naar de winkel waar je hem hebt gekocht en die zorgen dan wel voor een nieuwe. Microsoft erkend dit probleem en vervangt zonder moeilijk doen die krengen. Kep er zelf ook één maar nog geen problemen gehad.. >:)

Suc6!

Panasonic WH-MDC05J3E5 | 5120Wp @ WZW | 3645Wp @ ONO | NoM met woning uit 1926

Verwijderd

Topicstarter
Vergoeden ze ook als de kabel bestaat uit 2 stukken en losgepeuterd koperdraad?

Verwijderd

Ik heb nou al een 2de intellimouse explorer, maar niet omdat de kabel kapot was. Wat bedoel je eigenlijk met "de kabel kapot" ???? hangt de kabel uit elkaar of werkt de muis niet goed?

Verwijderd

Ik heb nu al een week mijn Intelli Explorer USB en ik heb nog steeds geen last van een kabelbreuk. Heb ik nu gelukt gehadt?

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 11 april 2001 15:43 schreef iefje het volgende:
Ik heb nou al een 2de intellimouse explorer, maar niet omdat de kabel kapot was. Wat bedoel je eigenlijk met "de kabel kapot" ???? hangt de kabel uit elkaar of werkt de muis niet goed?
met kabel kapot bedoel ik kabel fysiek door midden, de ultieme kink zeg maar

• Diamon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-07 09:01

Diamon

The Weird One

Euhhhhhhhh, is het de schuld van M$ dat jij de kabel in 2-en heb geknipt oid.
Hoe heb je dat eigenlijk voor elkaar gekregen, wilde je er een draadloze muis van maken :+

And The Only One

Verwijderd

Topicstarter
volgens mij was de oorspronkelijke vraag ook of ik ergens zo''n kabel kan bestellen. en daar heb ik nog altijd geen antwoord op

• Tefflar
  • Laatst online: 09-05-2025
MS zal die niet los verkopen denk ik... Of de kabel weer goed in elkaar zetten of een nieuwe muis kopen denk ik...

Verwijderd

Op maandag 09 april 2001 19:08 schreef RvV het volgende:
Ik stuurde hem op naar mycom, daar zeiden ze dat hij prima werkte. Ik verzendkosten betalen en hij is nog steeds verrot, klote ding. :( Volgens mij is er iets goed mis met die muizen, iedereen heeft er last van lijkt het wel.
Ben jij zo wereldvreemd dat je bij MyCom de winkel niet binnen durft te stappen? Dan moet je ook maar de consequenties dragen en de verzendkosten betalen! ;)
Het gaat ons blijkbaar geen **** aan waar je woont (zie profile), dus kom nou niet aanzetten van die winkel is niet om de hoek!

edit:

Ik heb er trouwens ook een (Intellimouse Explorer) en nog nooit een probleem mee gehad.
Misschien dat je er iets voorzichtiger mee moet doen.

• RvV

RvV

Op vrijdag 04 mei 2001 10:26 schreef Michiel_H het volgende:

[..]

Ben jij zo wereldvreemd dat je bij MyCom de winkel niet binnen durft te stappen? Dan moet je ook maar de consequenties dragen en de verzendkosten betalen! ;)
Het gaat ons blijkbaar geen **** aan waar je woont (zie profile), dus kom nou niet aanzetten van die winkel is niet om de hoek!

edit:

Ik heb er trouwens ook een (Intellimouse Explorer) en nog nooit een probleem mee gehad.
Misschien dat je er iets voorzichtiger mee moet doen.
lol

Aangezien dat een treinkaartje al duurder was dan de verzendkosten naar de dichtsbijzijnde mycom winkel heb ik hem maar op de post gedaan.

En ik heb het probleem zelf opgelost door:
De muis open te schroeven, stuk van de kabel afgeknipt en toen weer het zaakje aan elkaar gesoldeerd. Daarna ff intapen, muis weer dichtschroeven en klaar! (wel kleine draadjes om te strippen) dus let op als je met die kabel gaat knoeien. :)

Y'24

• GarBaGe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 10:54
Mijn Intellimouse Exploder is nu ook kapot. De linkermuisknop werkt niet goed. Als ik die ingedrukt houd, bij slepen e.d., dan "denkt" de compu af en toe dat ik de knop ondertussen heb losgelaten en daarna snel weer indruk.
Da''s dus vreselijk irri als je plaatjes bewerkt oid.... :(

Hij is 1,5 jaar oud, gekocht op de HCC-dagen in november 99 bij FunPrice. Ik weet niet of er nog garantie op zit. Wel al een meeltje gestuurd naar FunPrice, maar nog geen reactie terug. Groningen, Enschede of Arnhem is mij iets te ver weg om ff langs te gaan :(

Als ik geen garantie heb, mag je die van mij wel kopen voor een schappelijk bedrag. Heb je in ieder geval een goeie kabel.

Dan neem ik wel zo''n Logitech optische, met dat blauwe LEDje :9~

Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD

• Diamon
  • Laatst online: 01-07 09:01

Diamon

The Weird One

GarBaGe: muis los schroeven, contact puntjes schoonmaken.
Waarschijnlijk is dat jou muis probleem.

And The Only One

Verwijderd

zelfde probleem :( geen garantie |:(
kreeg m niet open :'(
heb em maar met een hamer bewerkt nu hangt ie aan de muur als troffee >:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)

• RvV

RvV

Om hem open te krijgen moet je eerst die 4 voetjes eraf trekken waar de schroeven onder zitten. Ik was eigenlijk van plan om hem helemaal aan gort te slaan, en toen dacht ik maar te beginnen met de voetjes te slopen. He! daar zitten ze dus, toch maar proberen te repareren dan. :)

Y'24

Verwijderd

een beetje lijm moet ook wel helpen. Kbeltje vastlijmen binnenin de muis.
De kabel heeft te veel speling, waardoor hij gedeeltlijk kan losschieten uit de muis.
Pagina: 1