You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...
Zit maar een simpele celeron 450 in
en 64 mb ram
Dit is tegenwoordig echt nix meer
Voor die prijs kun je wel betere laptops kopen...
MAAR.. het is idd wel een HP en daar betaal je voor!
[edit]
staat niet bij of er ook een floppy drive intern inzit, of dat deze er extern bij geleverd wordt
Staat over het algemeen wel erg weinig info over het ding
en 64 mb ram
Dit is tegenwoordig echt nix meer
Voor die prijs kun je wel betere laptops kopen...
MAAR.. het is idd wel een HP en daar betaal je voor!
[edit]
staat niet bij of er ook een floppy drive intern inzit, of dat deze er extern bij geleverd wordt
Staat over het algemeen wel erg weinig info over het ding
www.kuiphuis.nl
Maar wel met 14" TFT!! 
zit wel een flop bij, staat in de extra omschrijving (klik op de Notebook!!)
zit wel een flop bij, staat in de extra omschrijving (klik op de Notebook!!)
You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...
Verwijderd
maar een 450 celly, en ook nog eens maar 64 mb geheugen ( en dat met de huidige geheugenprijzen )
Ik hoop binnenkort mijn p200mmx laptopie te sieren met een k6-2+/450 mobile dan loop ik dat ding er nog uit ook. En dat voor een tweede hansje van F750. Maar wel erug netjes zo''n 14" tft-scherm, als ik een laptop zou willen kopen dan eerder een groot scherm dan een snelle proc of grote HDD.
Mijn laptoppie is trouwens gezegent met een 4000 rpm IBM Travelstar. Altijd leuk om te zien dat mijn laptop als die pII''s eruit loopt tijdens het opstarten, dus een snelle hd is ook zeer belangrijk.
Ik hoop binnenkort mijn p200mmx laptopie te sieren met een k6-2+/450 mobile dan loop ik dat ding er nog uit ook. En dat voor een tweede hansje van F750. Maar wel erug netjes zo''n 14" tft-scherm, als ik een laptop zou willen kopen dan eerder een groot scherm dan een snelle proc of grote HDD.
Mijn laptoppie is trouwens gezegent met een 4000 rpm IBM Travelstar. Altijd leuk om te zien dat mijn laptop als die pII''s eruit loopt tijdens het opstarten, dus een snelle hd is ook zeer belangrijk.
Waar hoop jij die k6-2+/450 mobile weg te halen. Ik heb ook wel interesse in zo''n CPU''tje, kan ik mooi mijn oude p166mmx notebook mee versnellen. :):):)Ik hoop binnenkort mijn p200mmx laptopie te sieren met een k6-2+/450 mobile dan loop ik dat ding er nog uit ook.
Cordelia: Well, does looking at guns make you wanna have sex? Xander: I'm seventeen. Looking at linoleum makes me wanna have sex.
Verwijderd
Een jongen die ik ken werkt bij de reparatie afdeling bij toshiba. En het schijnt ( dat zei hij dus tegen mij ) dat als er een mobo verrot is, en ze pakken en nieuw mobo uit het magazijn dat daar al een proc op zit, dus die oude proc gaat het magazijn weer in.
p.s. Ik heb een heel onderzoekje in mijn laptop gedaan om te kijken of het allemaal wel KAN werken. Ik heb mazzle want ik heb dipswitchen gevonden die de multiplier regelen ( 2/2.5/3/3.5 ) en dipswitchjes die de Vcore(=Vio) regelen (2.5/2.8/3/3.2) ik heb weer mazzel want hij staat al op 2.8 dikke kans dus dat hij ook wel op 2.5 draait. Wat maar iets hoger is dan de Vcore van de Amd ( 2.4v )
Verder zit er in mijn laptop geen actieve koeling, maar een alu-plaat zo groot als het toetsenbord direct op de proc ( met coldplate 2~3mm ) en noordbrug ( met hele dikke coldplate 8~10 mm ). aangezien de kans dat die k6/2 net iets hoger kan zijn, vrij groot is heb ik nog iets speling door die coldplate ( veilen&lappen maar )
En misschien wordt die 16Watt v 24 Watt ook nog een probleem.
conclusie: Don''t get you''re hopes up
Maar als je toch door zet denk ik dat ik ook voor jouw wel zo''n proc kan krijgen.
p.s. Ik heb een heel onderzoekje in mijn laptop gedaan om te kijken of het allemaal wel KAN werken. Ik heb mazzle want ik heb dipswitchen gevonden die de multiplier regelen ( 2/2.5/3/3.5 ) en dipswitchjes die de Vcore(=Vio) regelen (2.5/2.8/3/3.2) ik heb weer mazzel want hij staat al op 2.8 dikke kans dus dat hij ook wel op 2.5 draait. Wat maar iets hoger is dan de Vcore van de Amd ( 2.4v )
Verder zit er in mijn laptop geen actieve koeling, maar een alu-plaat zo groot als het toetsenbord direct op de proc ( met coldplate 2~3mm ) en noordbrug ( met hele dikke coldplate 8~10 mm ). aangezien de kans dat die k6/2 net iets hoger kan zijn, vrij groot is heb ik nog iets speling door die coldplate ( veilen&lappen maar )
En misschien wordt die 16Watt v 24 Watt ook nog een probleem.
conclusie: Don''t get you''re hopes up
Maar als je toch door zet denk ik dat ik ook voor jouw wel zo''n proc kan krijgen.
Volgens mij moeten wij even e-mail adressen uitwisselen!!!
Als de prijs goed is, heb ik voor een zacht prijsje een super systeem.
Als de prijs goed is, heb ik voor een zacht prijsje een super systeem.
Cordelia: Well, does looking at guns make you wanna have sex? Xander: I'm seventeen. Looking at linoleum makes me wanna have sex.
Pagina: 1