[BC3] geheugen probleem

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
ik heb een pentium 2 300 mhz met een dimmetje erin dat geloof ik nog op 66 mhz werkt. Toen heb ik daar nog een 32 mb pc100 bij gepleurd en toen liep mijn systeem steeds vast (bij windows 98 en ME). Kan ik hier iets aan doen?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:37
Koop gewoon in één keer 128 MB PC-133 ofzo. En ga niet zeuren dat het niet werkt. Het is altijd backwards-compatible. En ook niet dat je te weinig geld hebt want het kost niets. |:(

• BC3 Victim
toen ik alleen de pc100 erin had liep hij ook steeds vast...

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Is heel simpel. Niet alle geheugen modules zijn backward-compatible. Dus het kan goed zijn dat die 100 mhz niet op 66 mhz loopt.

Kunt denk ik beter proberen om ergens een 66mhz module te regelen (zijn wel duurder).

• BC3 Victim
ja maar hij doet het wel alleen mijn comp loopt vaak vast.
als hij niet compatible zou zijn dan zou hij toch helemaal niet werken?? :'(