Toon posts:

[BC3] Vesta Webcam is dat wat?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb hem en werkt super goed !! kwaliteitje !!

Verwijderd

tis wel de pro

• Shuriken
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21-08 15:12

Shuriken

Life is all about priorities

Heeft iemand ervaring met Philips Vesta Webcam pcvc675k?

Ik kan er een overnemen. Maar ik heb geen ervaring met die dingen.

Kan je er een beetje fatsoenlijk still shots (foto) mee maken. Van bv. je case mod :9?

Alvast bedankt.....

I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie

Verwijderd

www.dreamdesign.nl/ubb/Forum13/HTML/000577.html
check dit voor de kwaliteit (is echt helemaal toppie) en dan kun je ook meteen lachen :P

• Tony Vroon
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13-06-2020

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

Stills zijn perfect, filmpjes zullen niet zo heel erg mooi worden met dit model, want aan het typenummer te zien is het de @15fps.
Ik heb zelf de 30 fps, dat is de PCV680K.

Maar stills zien er perfect uit, als je ''m even goed scherpstelt :). Het mooiste is om ze op 640x480 te nemen en dan iets te verkleinen.

"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:13

Arfman

Drome!

Werkt niet onder Win2K.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• Arfman

Arfman

Drome!

NOOIT aan het werk gekregen, ALLE drivers geinstalleerd, hier like 5 keer gevraagd, ding heeft NOOIT gewerkt en ligt ongebruikt in een hoek. Zelfs Win2K al 4 x opnieuw geinstalleerd.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• Wallie
  • Laatst online: 23:03

Wallie

Herr

Op maandag 09 april 2001 10:55 schreef Arfman het volgende:
Werkt niet onder Win2K.
Hoe kom je daar bij? Die van mij wel hoor, met de laatste drivers, 1.5, geen probleem mee. Onder WinXP wordt hij standaard ook ondersteund.

Dat is niet gênant, dat is professioneel.

• Tony Vroon
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13-06-2020

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

Inderdaad, na downloaden van de Vesta-webupdates deed ''ie het bij mij perfect.
Maar ik geef je gelijk als je zegt dat de drivers niet te vinden zijn.

Probeer maar even met driverguide dan, URL:

http://drivers:all@www.driverguide.com/guide/search.htm

(deze URL gaat beter als gewoon de site 8-)).

Dan Philips kiezen, Drivers Found Bulletin Board. Daar heeft vast wel iemand ze even geupload naar de driverguide-server.
Ik zou eerst Update14 draaien en dan pas 15, dan kan het niet fout gaan :).

(de URL voor het PC-gedeelte van de philips-site vergeet ik steeds, het is iets van www.pc-stuff.philips.com ofzo, vandaar ff driverguide, daar staan ze ook wel).

"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:17

Richard

Kuru Kuru Kururin

Op maandag 09 april 2001 11:06 schreef Arfman het volgende:
NOOIT aan het werk gekregen, ALLE drivers geinstalleerd, hier like 5 keer gevraagd, ding heeft NOOIT gewerkt en ligt ongebruikt in een hoek. Zelfs Win2K al 4 x opnieuw geinstalleerd.
Ik krijg um net als wallie gewoon aan de praat in win2k hoor, alleen geeft wel probs met mijn scanner. Scannen--->Webcam eruit. Webcammen--->Scanner eruit.

20*350ZO45°

• Arfman

Arfman

Drome!

Nooit gewerkt. Alle webupdates geprobeerd. Instructies van mensen hier gevolgd. HEt loopt altijd mis op een bestand (iets met VXD) wat ie niet kan vinden, welke driver ik ook gebruik. Fuck Philips, volgende webcam word een Logitech. 200 piek down the drain :(

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
philips vesta pro werkt niet met WME en na de bijna onvindbare drivers te hebben geinstalled wederom geen sukses. ;(
Toen heb ik de kamera aan een vriend gegeven en die had dezelfde problems met W2000. :'(

Nu heb ik een Pine z100 webcam en die is perfect!
simpel te installen en hij werkte binnen 10min. 8-)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Wallie
  • Laatst online: 23:03

Wallie

Herr

Hmmm, ook onder WinME heb ik hem draaiend op de pc van mijn ouders.

Dat is niet gênant, dat is professioneel.

• Tiger Woods
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-08 09:07
Arfman-> Selling?

Ben wel geinterresseerd.

(draai een dik jaar onder w2k server probleemloos een vesta)

Verwijderd

Heb hem thuis liggen en is nooit gebruikt. Als je hem wil kan je hem overkopen tegen een aannemelijk bod. Staat tevens ook al aangeboden in vraag & aanbod
Pagina: 1