[BC3] Hoe krijg ik mijn asus iPanel aan de praat???

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik heb net het asus a7a266 moederbord gekocht en ik heb ook de asus iPanel gekocht, nu heb ik voor beide alle drivers etc...etc... geinstalleerd maar ik zie nog steeds niks op mijn schitterende iPanel.
Wat doe ik verkeerd!!!???

Greetzzzz
[X]Death996

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Zeg ik heb toen geinformeerd bij Informatique want ik wilde ook wel zo''n ding
En die gasten vertelden dat het alleen maar voor den *tel gebaseerde borden was

• BC3 Victim
Dan hebben ze je verkeerd ingelicht, of ze lopen gewoon achter met hun informatie, ik heb het ipanel op mijn alimagik1 amd mobo en er staat ook in de boekjes dat hij er gewoon op kan.
HIJ DOET ALLEEN NIKS, AARRGGHHHHH!!!?????....
Ik heb inmiddels al iemand gevonden die hetzelfde probleem had als mij en hij zei dat het mn voeding zou kunnen zijn, ikzelf heb een 235watt voeding, dit moet toch in principe genoeg zijn om die ipanel aan de praat te krijgen...

Greetzzzzzz
[X]DEath996

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• FreeRider
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06-07 22:45
Werkt alleen op CUSL2(-C). Teruggaan met dat ding. :'(

Concrete Loop Watercooling

• CV_SmileY
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-08 10:21

CV_SmileY

JackOfAllTrades MasterOfNone

Op maandag 09 april 2001 10:49 schreef Rivotril het volgende:
Zeg ik heb toen geinformeerd bij Informatique want ik wilde ook wel zo''n ding
En die gasten vertelden dat het alleen maar voor den *tel gebaseerde borden was
Sorry, liep inderdaad 8er, had nog niet gecheckDD offie ook op A7A266 kon.

Gr:):)tZZ

Verwijderd

Op dinsdag 10 april 2001 01:04 schreef FreeRider het volgende:
Werkt alleen op CUSL2(-C). Teruggaan met dat ding. :'(
En werkt ook met CUV4 (of zoiets) mobo''s!!! Bij andere mobo''s werkt het niet, jammer voor je :( ! Maar gewoon teruggaan die hap!!!
Heb hier ook i-panel op een CULS2 mobo, werkt mooi, alleen moest ik wel mijn mobo flashen om hem aan het praat te krijgen :7 .

• Tinman
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-08 20:17
zie ook hier:

[topic=157303]

• BC3 Victim
Ik lees net op de post die iron mike net opgav dat voor degene die daar problemen had met zijn a7a266 en het asus ipanel dat het nieuwste bios van de duitse asus site alle problemen heeft opgelost.
En voor iedereen die zegt dat de ipanel niet op mijn moederbord kan, jullie hebben het fout, daar heb ik geen twijfels over.
Ik ga nu snel de duitse asus site afsnuffellen naar het nieuwste bios voor mijn mobo en hopen dat het allemaal gaat werken.
(de service van asus is er wel eentje van lik-mn-reet helaas)

Greetzzzzzz
[X]Death996

• FreeRider
Ok, ik ben er een beetje uit denk ik, op een A7V133 van 2 maanden geleden kan-ie in ieder geval niet. A7A266 heb ik nog geen ervaring mee.. dacht dat alleen CUSL2(-C) het kon.. te voorbarig dus, sorry !

• BC3 Victim
Ik heb zojuist van de duitse site van asus het nieuwste bios gedownload voor mijn a7a266.
VERASSING!!!
hij werkt niet met de asus update util.
Ik ga nu ff proberen om hem handmatig erin te krijgen maar ik heb mn twijfels of dit wel zal lukken.
In 1 woord: SUPERGAAR!!!!!

Greetzzzzzzz
[X]Death996

• FreeRider
In DOS ook niet ? moet lukken !

• BC3 Victim
HALLELUJAAAAAAA!!!!!!!!.
Dankzij het nieuwe bios van de duitse asus site werkt mijn iPanel!!!!!
Erg lomp dat ik dit bios van de duitse asus site moest halen, maarja.....
Alleen nu brand het message lampje nog steeds, en ik heb geen idee wat voor message dat moet voorstellen. (staat ook prachtig duidelijk uitgelegd in de users manual van 1 a4''tje :? :?
Nog een voordeel van het nieuwe bios is dat ik nu de Front Bus snelheid met 1mhz kan veranderen, dit was met het oude bios niet het geval.

Greetzzzzzzz
[X]Death996>:)
(weer een probleem opgelost)

• BC3 Victim
Je hoeft niet elke keer af te sluiten met:
Greetzzzz
[X]Death996
Dit is namelijk een forum, we weten wie het bericht geplaatst heeft en de groeten doen is ook ietwat overbodig vanwege het vrij dynamische karakter van een forum... :)

• Tinman
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-08 20:17
Pagina: 1