Toon posts:

[BC3] Logitech Quickcam Traveller

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
niemand ervaring met dit ding:?

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand hier ervaring mee op gebied van kwaliteit en gebruik van die 2 in 1 cam:?

Of kan ik beter een webcam en een digi cam kopen dan deze combi:?

Verwijderd

Topicstarter
dan zal het ook wel een **** ding zijn>:)

• wacko
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-07 12:12
Ik zag ''m laatst in de nieuwe Logitech Webshop idd. Geen ervaringen mee, maar is ook nog wel errug vers.

Zou ik graag een "massa"-review van willen zien: webcam & camera ineen.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik zou gaan voor de Webcam go plus.. is veeeeell goedkoper en kan meer op.. tenzij je natuurlijk logitech liefhebber ben :D

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• schizofreen
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-08 13:45

schizofreen

ik & jij

Op dinsdag 10 april 2001 23:23 schreef B1tchwax het volgende:
Ik zou gaan voor de Webcam go plus.. is veeeeell goedkoper en kan meer op.. tenzij je natuurlijk logitech liefhebber ben :D
Neeeheeee

Geen webcam go plus! (die is trouwens nog een duurder fl 350-400) Ik heb dat ding 1 weekend gehad, ik was er zo stront-ontevreden mee dat meteen de eerste maandag dat ding teruggebracht heb. Voordat je dat ding fatsoenlijk geinstalleerd hebt ben je een paar uur verder (drivers klopt geen hol van). De kleuren zijn waardeloos, het beeld is vaag en de belichting klopt ook al geen hol van. Het beeld is brokkelig en bovendien wordt er ook nog een grof gelogen in de specs. Neem dat ding aub niet.
Als webcam en als digicam voldoet ie niet. Zeker niet voor die prijs.

Over die logitech kan ik weinig zeggen, maar ik verwacht haast wel dat daar dezelfde "technologie" inzit.

Trouwens al gekeken bij Gamma?
Gamma? Ja dat segt ik: Gamma!!

Afbeeldingslocatie: http://www.gammabouwmarkt.nl/elements/5643.jpg
kijk hier

laat ik nou toevallig toch een stift bij me hebben! - specs

Pagina: 1