unreal://unreal.tweakers.net

Pagina: 1
Acties:
  • 154 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 21:50

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Topicstarter
Waarom zit er niemand op de deticated UT server van tweakers?? Als ik kijk zitten er maar 1 of 2 mensen op, vanmiddag was dat ene Olaf.... Ik d8 dat er veel animo was voor UT@Tweakers??!

Hmmz, ik wil het wel een keertje opnemen tegen jullie! Fraggen met die handel.. ;) :P

Whatever.

Verwijderd

Ik zit erop hoor...

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11:14

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Gewoon ff naar de chatbox (#Tweakers.net @ irc.sorcery.net) gaan en dan vragen of er nog mensen zijn die willen UT'en.

Misschien ook handig om het bestaan van de gameservers wat meer te gaan promoten op t.net.

• jeroen|IA
  • Laatst online: 26-05-2025
Wij (dennis, raymond en ik) zitten er in ieder geval na twaalven heel vaak op. Handigste is idd ff in de chat vragen.

Verwijderd

wat is je nick bij het spelen, als het goed is was camier er ook bullet kon helaas de server niet inkomen (beetje vaag)

wie hebben we de afgelopen tijd gezien?

gaskin
GOTzaxxon
zorro
camier
nevada(ook wel olaf of shootmeplentywhilecamping)
bullet(ikke dus)
voodoo

en dan nog 2 ofzo

• Tom
  • Niet online

Tom

Als ik me nieuwe pc heb dan gaan we de laat-tom-gamend-de-winter-doorstaan actie beginnen :), d.w.z. allemaal geld storten dan kan ik heel de dag meegamen en de KPN rekening betalen met jullie centjes :)

Verwijderd

Ik heb alleen maar een zuig ping van boven de 3000 :'(

Verwijderd

Ik zit er soms op (nick: subzero2k) maar meestal voor 21:00...

• Raymond v/d H
  • Laatst online: 29-01 16:54
hmmm.... ik snap het niet.... ik leef praktisch op die server.....

mwah.... ow... mijn nick = [GoT]Morgoth

ach zo lastig is het niet.... ben vanaf 15.00 ofzo zeker wel (doordeweeks)in #t.n. weekeinden..... ask.... and I frag >:)

.... bullet.... ah ik weet het alweer >:)

hmmmm.... maandag is het vandaag..... ben om 15.05 ofzo in chat....

Ik hoop alleen dat cHELLo me vandaag een betere ping geeft.... 350 zoals zondag is de TE veel......

• glrfndl
  • Niet online
Ik ben er 's avonds ook wel eens en soms komen mijn klasgenoten er ook nog bij, dan is het echt vet lachen (iedereen te herkennen aan [hkj] ). Maar het is idd slim om eerst op de chatbox even te vragen, is bijna altijd wel animo :)

Prepare for unforeseen consequences

• Rainman
  • Laatst online: 29-08-2025
Ik ben er net geweest. Er waren 6 of 7 man. Best gezellie. Gaat de server ook teamgames draaien?

Rainman aka [GoT]Morpheus

• ragger78
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 20-06-2025

ragger78

ehm...ja

idd best gezellie :) alleen die ping, :(
ping van 400 loop niet zo lekker meer :(

bjorge/[GoT]zzaxxon

Verwijderd

die zzaxxon had me een paar keer vies te pakken ja , maarr ik heb wel een hoop lol gehad.

• Nevada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 19-02 07:14

Nevada

UT

Carmier is ook een hardnekkige, die scheit je ook niet zo even naar een andere plek op de wereld.

Te gek en te gaaf spel

Unreal Tournament '99

• ViNcE
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

ViNcE

Nog 3, nog 2, nog 1, .....

HEb gisteren heel ff gekeken, was inderdaad gezellig. Zou wel erg leuk zijn als ze ook een assault game op zouden zetten.

-[GoT]VinMan-

"Sometimes I really think people ought to have to pass a proper exam before they're allowed to be parents. Not just the practical, I mean." - Terry Pratchett, Thief of Time
Mijn BGG profiel

Verwijderd

heje niet om lullig te doen he...

Maar ik ben pas een blauwe maandag bij GoT...

Hoe kom ik bij UT, heb ik daar de cd voor nodig...

Tell me!!!!!! Make me :)

Verwijderd

Ik ben er zondag en maandag ff geweest maar met een ping van 280 ben ik kansloos . Als ik schiet en mijn raket vertrekt is mijn tegenstander al 3 keer de hoek om .

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Topicstarter
Een hoge ping is irritant ja!
Ik heb meestal een ping van 150-250...
Ohw ja, mijn nick: XaVieR
:)

Whatever.

Verwijderd

O sorry vergeten ikke benne Pjotreke .

• Raymond v/d H
hmmm... het gaat goed.....

Steeds vaker zijn er wel mensen.... mooi >:) more flesh >:)

Merk alleen dat mijn ping 's avonds dankzij cHELLo slecht is.... ik zal er dus vooral 's middags zijn of later op de avond.....

Happy Fragging :)

[GoT]Morgath

• Gooly
  • Laatst online: 14-05-2025

Gooly

Wie? Ik?

Sorry Willem, daar heb je inderdaad het spel voor nodig, verkrijgbaar bij elke reguliere softwaredealer :)
Gelukkig is er ook nog een gratis demo te downloaden (gewoon met altavista of hotbot ff zoeken op unreal tournament demo) maar daarmee kun je niet op de twiekers server. Dat gaat alleen met de volledige versie. Maar de demo is ook hardstikke fun hoor.

See that's the trouble with reality, it's taken far too seriously.

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://193.88.13.44/tweaker/rc5/3.gif Afbeeldingslocatie: http://193.88.13.44/tweaker/rc5/3.gif Afbeeldingslocatie: http://193.88.13.44/tweaker/rc5/3.gif Afbeeldingslocatie: http://193.88.13.44/tweaker/rc5/3.gif
Afbeeldingslocatie: http://193.88.13.44/tweaker/rc5/3.gif Afbeeldingslocatie: http://193.88.13.44/tweaker/rc5/3.gifAfbeeldingslocatie: http://193.88.13.44/tweaker/rc5/3.gif
Afbeeldingslocatie: http://193.88.13.44/tweaker/rc5/3.gifAfbeeldingslocatie: http://193.88.13.44/tweaker/rc5/3.gif
Afbeeldingslocatie: http://193.88.13.44/tweaker/rc5/3.gif
Afbeeldingslocatie: http://193.88.13.44/tweaker/rc5/3.gifAfbeeldingslocatie: http://193.88.13.44/tweaker/rc5/3.gif

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHH

thanx Gooly, nou de volgende vraag...

Waar kan ik de nou spelen???

:) :( :) :( :) :( :) :( :) :(

Verwijderd

Ik heb de volledige versie, hoe kom ik op die server??

Is er ook zo'n server voor Q3?

• Gooly
  • Laatst online: 14-05-2025

Gooly

Wie? Ik?

Willem: op welke (demo)server bedoel je? Ik zat met mijn demo vaak bij Gamesworld#1 o.i.d. (Kijk maar eens bij multiplayer/find internetgames in de deathmatch lijst)

Sarge: Multiplayer/open location en dan unreal.tweakers.net

See that's the trouble with reality, it's taken far too seriously.

Verwijderd

thanx Gooly, nu moet ik dus alleen het spel nog zien te regelen...

Oja, draait UT wel op een huis-tuin-keuken-machinetje, want ik ben het van plan, om via het werk dan mensen te gaan neermaaien...

8 mb videokaartje, 350 Mhz.... :) :) :)

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Topicstarter
Ligt er helemaal aan wat voor een videokaart erin zit...

Ik draai Ut op 800 x 600 met een Voodoo2 12Mb op een Amd k6-300 MMX 64 Mb... en het loopt lekker! :)

Whatever.

Verwijderd

In draai 1024x768 OPENGL en het is af en toe zwaar bagger.....op een c400@450 en TNT1. Maar het lijkt me BIJZONDER leuk eens een assult te doen op unreal.tweaker.net, met bv Roger wilco eronder...

Iemand belangstelling?

• vAr
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 08-12-2021

vAr

Ik speel ook regelmatig op unreal.tweakers.net...

vooral na 22.00 zit ik (vaak samen met collega's) erop.
|var|, DaMJone, Lou etc.

Ik hoop jullie er ook eens te zien...

var

Duron 650 @ 1,01 Ghz, Abit KT7, 320 mb SDRAM pc133. Spire Orb + 1x 80 mm Fan.

• glrfndl
  • Niet online
Yeah var vergeet mij niet ;), [hkj]phantom, als wij er op zitten mag [GoT] zijn borst wel nat maken ;).
[hkj] kicks ass >:).
Maar assault zou inderdaad ook wel even leuk zijn, misschien dat Firefox dat even wil regelen :).

Verwijderd

Wow vanavond voor het eerst op de dedicated server van tweakers....tot een ping van 300 ging het wel aardig, maar daarna WAS dat kut casema zo vriendelijk om mij een ping van 659 te geven, dit is toch zo triest jongens (en meisjes als die er zijn) vooral als ik zie dat de rest van jullie allemaal onder de 300 bijna zitten...hebben jullie stiekem ADSL+ ofzo.............heeft je resolutie ermee te maken...of niet...graag tips want tis zo niet te harden

The Milkman AKA Cosmic Fire

"Welcome to the milkyway"

Verwijderd

Casema zuigt eg wel ja :(
als ik een ping van 250 heb dan spring ik een gat in de lucht! Is dat triest of niet?
Naja, genoeg geklaagd :)

Op zich vinnik die t.n server lekker snel hoor, en het is ook wel kewl om bekenden te fraggen ipv onbekenden :)

cy'all at unreal.tweakers.net :)

Nivosh'mael<GD>

Verwijderd

Ja dat is die zeker, tis de eerste server waar ik een wapen pak en hem meteen krijg en niet 6 seconden later of meer........

goedwerk femme of wie hem dan ook heeft opgezet,

Maar ik twijfel nog steeds...over die doos

in the forums The Milkman
in the fragging Cosmic Fire

okee dat fraggen valt ook wel mee want heb pas woensdag thuis internet...nee internet al langer,maar je moet toch een game naam met attitude hebben, en een forum naam.......

• Heintje
  • Laatst online: 19-02 08:35
Jullie moeten wel wat liever voor beginners zijn hoor! Ben zojuist wel heel ruw ontmaagd op unreal.tweakers.net door Zaxxonn e.d.!

ECOTEC plus VHR25/32cs, Arotherm VWL 55/5 AS, Arotherm VWL 57/5 IS, Buffervat 45 ltr., VR70, Sensocomfort VRC720, Vloerverwarming 11 groepen 100m2, vrijstaand, houtskelet, hr++

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Topicstarter
Het was voor mij ook wennen....
Maar ik was gisteren 2de!! :) ;)

Whatever.

• Raymond v/d H
nou jnijboer, heb eens meegekeken.... maarre jij maakt ook nog wel wat foutjes... het was best leerzaam :) :)

Maarre ik vind dat Roger Wilco gebeuren ook leuk.... oid.....

We zouden kunnen proberen om vanavond zelf een servertje te starten.... Ik offer me wel op >:) >:) >:) >:) >:)

Greets and frags

[GoT]Morgoth

ps. gisteren was de lag trouwens niet normaal.... ik speel dus niet als iedereen een ping heeft van minimaal 300 :(

• ragger78

ragger78

ehm...ja

Gisteravond even gespeeld tegen Heintje :) en
een paar van de [hkj] club en nog wat anderen.
Ik vond die ping gister wel meevallen. Ongeveer 150, stukken beter dan een paar dagen terug toen had ik 400.

bjorge/zzaxxon

• glrfndl
  • Niet online
Raymond> ja, dat was gisteren zeker. Klinkt misschien lame, maar kwam echt door mijn brakke verbinding, ping was vrij hoog. Ik zal eens wat dingen opnoemen die gebeurden, zoals ik het zag. Flak gun waar op een gegeven moment van die biogun dingen uitkomen, niet meer van wapen kunnen verwisselen, geen kogels meer uit je gun zien komen terwijl je wel mensen fragged. Ergens lopen en op een of andere vage manier worden geteleport midden in het slime, in een lege gang recht vooruit schieten en dan toch nog jezelf killen. Was echt heel weird gisteren, maar goed, we komen elkaar nog wel eens tegen >:) . Beware of clan [hkj] >:) , DaMJone, Tranq, Ureka, Var, Lou and Phantom are kicking ass >:)

Verwijderd

ja, was gisteravond behoor kut ja :(
Gelukkig werd het later >23.00h wel beter :)

hmmm, tegen de meeste mensen hier hebbik al gespeeld. :) BTW, jnijboer>> wat is de naam van die clan van jou?

Greets, Nivosh'mael-GD

• glrfndl
  • Niet online
arthal> clan is eigenlijk een groot woord, want hij bestaat nog niet echt. Maar we zijn er mee bezig :). Wat de naam van onze clan is? [hkj] staat voor hekje, afgeleid van het chatkanaal van onze klas, #hekje :). Is van klas 2b van de opleiding HI in Leeuwarden. Volgens mij heb ik je ook wel eens gezien op de tweakers server ;).

• HenkyDoodle
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-02 09:35
kan het zijn dat de server down is nu ?

HT-addict in spe

• Razkin
  • Laatst online: 20:09
HenkyDoodle>ja, ik speelde tegen raymond en we werden er beiden uitgegooid :(

iRacing Profiel

• HenkyDoodle
bummer .. wou net ffkes djoinuh ..

HT-addict in spe

• HenkyDoodle
lama

HT-addict in spe

• Raymond v/d H
Jullie weten toch wel allemaal dat de t.n. server plat ligt dit weekeinde ivm lone99 ??

jnijboer>> waar speel je verder behalve op t.n. server ???

Verwijderd

nu wel jah :(
damn, waar mot ik me frustraties nu kwijt??? :) :)

Nivosh'mael

jnijboer> phantom toch? yeah, dan hebbik je als es neergemaaid ja :) En jij mij ;)

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Topicstarter
Wat is Lone99?? Anders ben ik meestal te vinden op 1 van de servers van Demon Internet, die willen meestal wel snel zijn!!!! :) >:)

Whatever.

• glrfndl
  • Niet online
Raymond> eigenlijk is de tweakers server de enige vaste server waar ik wel op speel. Verder zo nu en dan eens assault, en anders gewoon een server met een lage ping, bij voorkeur een met een ping van onder de 100 :9

Verwijderd

Jullie hebben allemaal een kabelmodem, dat ka niet anders. Ik loop te juichen als een ping heb van 250. (56k modem). Ik wacht al maanden op de gemeente die nog niet heeft kunnen beslissen welke kabelboer de beste is.
De kabels liggen er al.

:( AAAAAAAGGGGGHHHHHH!!!!!!!

• Heintje
Heb me UT-naam maar veranderd anders kan ik me niet meer vertonen hiero ;) . Heb ut id dat veel gasten hier dag en nacht tijd hebben om te fraggen...

ECOTEC plus VHR25/32cs, Arotherm VWL 55/5 AS, Arotherm VWL 57/5 IS, Buffervat 45 ltr., VR70, Sensocomfort VRC720, Vloerverwarming 11 groepen 100m2, vrijstaand, houtskelet, hr++

• Nevada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 19-02 07:14

Nevada

UT

Hoi Tolletje,

Een kabelmodem staat niet altijd garant voor een lage ping, er zijn meerdere dingen hiervan afhankelijk. Ik heb een kabelmodem en zat gisterenavond steeds op een ping van ruim 800, daarin tegen vanochtend weer een lage ping van 70. Je ziet dat een kabelmodem ook zo zijn probleempjes kan hebben.

Groetjes Nevada

Unreal Tournament '99

• Gert
  • Laatst online: 05-12-2025
Wat voor ping je met je modem haalt ligt ook erg aan wie je provider is. Met m'n wijlen ;) ISDN aansluiting bij WXS haalde ik gem. minder dan 35.

Nu volgt een best wel domme vraag: ik kan in de volledige versie InstaGib Deathmatch niet vinden, kan iemand ook vertellen of dat er nog in zit enzoja waar?

Mijn dank is groot...

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Topicstarter
Een ping van 35 is haast onmogelijk, ik haal in een LAN een ping van 40... en thuis via ISDN een ping van 100-200...

BDW... Wanneer gaat de UT-Tweakers server weer online???????????? :P

Whatever.

• glrfndl
  • Niet online
kijk even onder het knopje mutators, daar staan een heleboel dingen waaronder instagib :)

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Topicstarter
kijk even onder het knopje mutators, daar staan een heleboel dingen waaronder instagib
Huh?? Waar is die knop???

Whatever.

• Raymond v/d H
Meendering> T.N. server zal wel weer online komen als Vuurvos z'n slaap heeft gehad....

ow... ben nu niet thuis, maar het zit ergens bij start practice session oid, en dan ergens in 1 van die menutjes zit een knopje.... kijk nog maar es.... als je er nog niet uitkomt post ik vanmiddag / avond wel weer....

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Topicstarter
Damn!!

Wanneer gaat de server weer online??????

Whatever.

Verwijderd

Ik ben dus ook wel es op die tweaker server te vinden, de laatste keer dat ik er was heb ik jnijboer en z'n clan redelijk verrot geschoten.

[WMD]Scimitar is the name

Maar de laatste tijd kom ik er of niet op omdat het te druk is, of omdat de server platligt.

Gamepoint ging trouwens ook lekker vanavond met Assault, en dat zal [GoT]Zaxxon wel kunnen beaamen, die was er namelijk ook. Alleen de Gamepoint Server hing zichzelf een beetje op geloof ik, errug vaag.

Het was wel leuk om te zien hoe DSL iedereen verrot zat te schelden omdat hij er zelf niets van kon ;)

Als morgen de GoT server het weer doet ben ik er ergens tussen 20.30 en 23.00 wel te vinden.

Tot dan.

Happy fraggin

• ragger78

ragger78

ehm...ja

Gister dus voor 't eerst eens assault gespeeld, en ik vond het behoorlijk verwarrend.
Ik had eerst geen idee wat te doen, dus eerst maar de mission objectives lezen, maar dan is de tijd ook al weer bijna om :)
Moet maar eens wat oefenen op assault...

bjorge/zzaxxon

Verwijderd

Joeppiee..., ik was daarstraks voor de eerste keer op de ut-server, best wel gaaf, ik vroeg nog in de chatbox van #tweakers of er iemand mee wou doen, maar nee hoor... :( maar vanavond weer :) maar eerst een nog betere game, jaja, Q3... :P

• Gert
  • Laatst online: 05-12-2025
BDW ik heb het knopje gevonden hoor. Best wel dom van mij, daar zitten allemaal leuke opties onder. En ik heb zelfs een BOEKJE, maar daar kon ik het niet vinden dus... :)

Verwijderd

Weer geprobeerd vanavond, en weer was de server onbereikbaar

• Femme
  • Laatst online: 11:14

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Reinder heeft dit weekend zo'n beetje z'n complete kamer overhoop gehaald ivm de spullen die hij mee moest nemen voor Lone99. Ik kan me goed voorstellen dat-ie er nog niet aan toe is gekomen om de servers weer online te brengen.

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Topicstarter
We want tweakers, we want tweakers! ;)

Whatever.

Verwijderd

Ja, ik was gisteren ook even op de UT server, een ping tussen de 100 en 200, best wel redelijk, maar niet zo goed als Q3 :)

Verwijderd

Ja, ik was gisteren ook even op de UT server, een ping tussen de 100 en 200, best wel redelijk, maar niet zo goed als Q3 :)
Maar ja, niet elk spel kan zo goed zijn, ik zie een van jullie vanavond misschien nog wel, ik ben Sarge[SV], van de SALVATION clan.... :)

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Topicstarter
Ik heb gisteren Q3 even gezien... Hmm, ziet er erg kinderachtig uit! :r

Whatever.

• Raymond v/d H
Er klopt hier ergens iets niet volgens mij....

Ik heb gisteren geprobeerd op de tweakers.net UT server in te loggen... dit lukte niet... na navraag bij Reinder bleek ie inderdaad nog niet up te zijn.

Als jullie het over de UT server hebben dan denk ik dat jullie het over unreal.tweakers.net hebben....

Jullie hebben dus op een andere server gespeeld......

En Scimitar en Meendering, ik begrijp dat jullie net zo graag weer op de t.n. server willen fraggen als ik.... maar geef em aub een beetje tijd..... wees blij dat we van z'n bandbreedte en pc'tje gebruik mogen maken.....

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Topicstarter
Dat is waar ja! Ik heb alle geduld...
Anders zit in meestal op deze servers van Demon Internet:

195.11.243.40 : 7744 : Assault
195.11.243.40 : 7755 : Low Grav Instagib Deathmatch
195.11.243.40 : 7766 : Deathmatch
195.11.243.40 : 7788 : Capture the Flag
195.11.243.40 : 7799 : Domination

Ik heb bij deze servers meestal een ping van 100-200...
See ya there.. >:)

Whatever.

• Heintje
Ik heb nu ook [GoT] voor m'n nick staan (kom tenslotte al ruim een jaarop Tweakers.net). Is het voeren van [GoT] strafbaar ;) ? Ik doe het alleen voor de herkenning op servers ergens in de wereld....en wordt langzaam maar zeker beter. Eindig intussen altijd wel bij de 1e 6 in een dm :o.

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-01 10:57
Shit man, irritant dat ik niet tegen dat soort snelle 3D-spellen kan.... Mijn ping is maar 24! Soort van epilepsie denk ik.. :(

Verwijderd

we zitten niet allemaal 24/7 te UT'en! get a life :)
Pagina: 1