[BC3] Nieuwe PC

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Hoi,

Ik heb vrijdag een nieuwe pc binnen gekregen
nouja pc, ik heb een aantal onderdelen gekocht, niet van de beurs.
--->>
Aronnax KT133 PRO + audi moederbord
AMD Duron 0800Mhz. processor
GlobalWIN FOP32-1 s370/s462 CPU koeler
064 MB pc133 SDRAM intern geheugen
Aronnax SiS6326 8mb videokaart
Samsung 3,5" floppy disk drive
Aronaxx DVD 10/40 DVD-ROM speler

Fantastich systeem lijkt me zo *D
Maar hij doet het niet ;(
Alles goed ingebouwd in een MEMO mdi Case 300Watt ATX.
monitor(goed)aangesloten maar er gebeurt niks.
heb van iemand gehoord dat het aan de videokaart kan liggen of aan het geheugen.
Het enige dat er nu inzit is bovenstaande lijst goed aangesloten allemaal.
als ik het geheugen in het eerste slot doe, blijft het beeldscherm gewoon zwart en lijkt het net alsof ie in de standby modus zit.
doe ik het geheugen in het derde slot, hoor ik alleen maar BIEEEEEEEEEEEEEEEPPPP (pauze) BIEEEEEEEPPPPPPP(pauze) BIEEEEEEEEEEPPPP enzo gaat het maar door en nog steeds lijkt het alsof ie in stanby modus zit terwijl ik em net aan doe, diskette geeft geen lampje dat ie leest, hij blijft als het ware gewoon hangen na 3 sec. de aan/uit knop te hebben ingedrukt.
oja, er zit natuurlijk ook een harde schijf in: een 10GB UDMA HD 5400RPM van Seagate
KAn iemand please zeggen wat ik hier aan kan doen.
ik kan em pas woensdag naar de winkel brengen omdat ze Ma/Di gesloten zijn.
ik zit nu achter mijn 166mhz en je snapt natuurlijk wel dat ik me nogal ;( om die 800mhz naast me te zien staan.
dus please, als iemand weet wat ik hieraan kan doen, repley aub, heb genoeg verstand van computers maar kan hier gewoon niet uitkomen ;( ;( ;( ;( ;(

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-08 13:00

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Probeer alles zo goed mogenlijk in de sloten te drukken, dus je kaarten en geuheugen. Zit je processor goed, geheugen videokaart etc...

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• Selachii
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-07-2020

Selachii

gamedev

Die lange piepen betekenen dat er iets mis is met cpu of geheugen...die zaten dus goed in de eerste situatie.

Aangezien er niks gebeurd zou ik zeggen, controleer of je je cpu-fan(cooler) op de juiste connector van je moederbord heb aangesloten, veel moederborden van nu starten namelijk niet op als je dat niet heb gedaan (ookal zitten ze in de cpu_2 of jt_pwr connector of iets dergelijks)

...gamen blijft leuk...

• Mary Wana
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-07 22:43

Mary Wana

keyboard nut

Op zondag 08 april 2001 21:25 schreef Selachii het volgende:
Die lange piepen betekenen dat er iets mis is met cpu of geheugen...die zaten dus goed in de eerste situatie.

Aangezien er niks gebeurd zou ik zeggen, controleer of je je cpu-fan(cooler) op de juiste connector van je moederbord heb aangesloten, veel moederborden van nu starten namelijk niet op als je dat niet heb gedaan (ookal zitten ze in de cpu_2 of jt_pwr connector of iets dergelijks)
\
:)

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

• BC3 Victim
Op zondag 08 april 2001 21:25 schreef Selachii het volgende:

dit hebben ze in de winkel vastgemaakt dus ik denk niet dat het daar aanligt ;(
videokaart zit ook goed, het enige wat ik nu kan zeggen is dat het geheugen kapot is, want er blijven niet veel oorzaken meer over
;( heeft iemand nog een idee waar het aan zou kunnen liggen?
ik ben gewoon radeloss :P
maarja, de wereld is hard :) en toch voel ik me ;( (nog steeds)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Selachii

Selachii

gamedev

het ligt zeker niet aan je geheugen, ander zou hij ook gaan piepen wanneer je het in bank 1 stopt. Ik zou toch ff in het boekje zoeken naar de fan-connectors en kijken hoe het in je PC aangesloten zit.....

...gamen blijft leuk...

• BC3 Victim
Op zondag 08 april 2001 21:52 schreef Selachii het volgende:
het ligt zeker niet aan je geheugen, ander zou hij ook gaan piepen wanneer je het in bank 1 stopt. Ik zou toch ff in het boekje zoeken naar de fan-connectors en kijken hoe het in je PC aangesloten zit.....
Boekje van het moederbord?
:?

• BC3 Victim
de koeler draait normaal, dat moet toch iets zeggen :?

• Padje
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05-2025
Ik denk dat je videokaart er niet goed in zit maar gaat je hardeschijf wel draaien of starten... als er al iets opstaat ....

Maar als je videokaart er niet goed in zit moet je hem er goed aanduwen maar ander test je hem toch eerst bij iemand anders die videokaart ???

Verwijderd

Ik zou de agp kaart eens checken. Ik heb het zelfde probleem gehad. AGP kaart zat er niet recht in....

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23:21

The Legend

*Plop*

Op zondag 08 april 2001 21:46 schreef SuperSay-in het volgende:

[..]

dit hebben ze in de winkel vastgemaakt dus ik denk niet dat het daar aanligt ;(

[knip]
Vertrouw niet blindelings op je PC zaak, die maken ook fouten!

Ik ben toch malle pietje niet!

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-08 19:22

Beaves

Usque ad Finem

Niet goed, een S370 cooler op een AMD proberen! Die dingen mollen de core van je CPU, wat natuurlijk niet de bedoeling is!.

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

• Selachii

Selachii

gamedev

die AGP kaart geloof ik wel...als je een beetje mobo hebt gaat''ie piepen als''ie geen vidkaart ziet (of niet goed) ... hmmz en ik zou idd niet blindelings op de kunde van computerzaken vertrouwen..

...gamen blijft leuk...

Verwijderd

Wat is aronnax nou weer voor een merk :?:?:?:? en er staat s370 EN s462 dus hij is OOK voor socket-a

*ZUCHT* kunnen mensen niet es gewoon lezen???

• FragDaddy
  • Laatst online: 21-08 17:57
probeer je geheugen nog es te verplaatsen en probeer je videokaart er nog es uit te halen en er opnieuw in te zetten. (en goed aandrukken, want die AGP-kaarten lijken er altijd goed in te zitten, maar zitten dan toch net scheef..)

Have a wheelie good weekend!

• BC3 Victim
idd
daar word je soms echt gek van :(

• OverSoft
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-08 00:09
misschien is je ide kabel omgedraaid, daar wil het ook wel eens aan liggen

waarom heb je in godsnaam zo''n gare vidcard gekocht en zo weinig geheugen (zeker nu, met de (nog) lage prijzen.
geloof me, zo loopt dit systeempje ZEKER niet lekker

• BC3 Victim
Hey, dit valt me net op!
mijn videokaart loopt zo (die ''pinnen'' onderaan)
-------- --------------------
maar het bruine slot waar de videokaart in moet loopt zo ------------------------
die is gewoon helemaal open.
zou het hier aan kunnen liggen? of heb ik het gewoon verkeerd?
ik zie verder geen slot op mijn moederbord waar ie in zou kunnen

groetjes en ik ga nu toch echt :Z

• OverSoft
nee, dah is het agp slot gewoon, da''s geen probleem
probeer de ide kabel eens om te draaien en alle andere slimme dingen hierboven (en prik er alsjeblieft tenminste 64MB bij en een ander videokaartje, want zo kan het echt niet! je kan nu in ieder geval geen dvdtjes kijken)

• BC3 Victim
Op zondag 08 april 2001 23:41 schreef -OverSoft- het volgende:
misschien is je ide kabel omgedraaid, daar wil het ook wel eens aan liggen

waarom heb je in godsnaam zo''n gare vidcard gekocht en zo weinig geheugen (zeker nu, met de (nog) lage prijzen.
geloof me, zo loopt dit systeempje ZEKER niet lekker
ide kabel?
en reken maar dat het systeempje lekker loopt, ik ga van een pentium 166mhz met 32RAM naar een 800mhz 64RAM maar ik was toch al van plan om er 128 bij te B-)

• BC3 Victim
Wat?!?!?!
kan ik zo geen dvdtjes bekijken?
dat meen je niet?
daar kan ik nu dus echt niet van :Z

• Kortfragje
  • Laatst online: 09-08 11:52

Kortfragje

......

Ik ben een nederige newbie, maar ik zou zeggen kijk naar je ide kabeltjes voeding en agp kaart. (een vriend van me had ze splinternieuwe asus raid mobo kortgesloten :) ) Verder lijkt mij dat er niet echt veel andere dingen mis kunnen zijn. :?

http://www.gjpvanwesten.nl

• Selachii

Selachii

gamedev

Als je je PC aanzet, welke lampjes gaan dan branden (Floppy,CD,IDE etc.) en staan ze continu aan of knipperen ze... als het HD of FD ledje namelijk blijft branden, wil dat zeggen dat een IDE kabel omgekkeerd zit.
Dat van het AGP slot (van je videokaart) is goed.
Trek voor de grap anders alle kaarten eruit op je videokaart na kan je het ff ''schoon'' proberen... verder heb ik geen idee. Veel suc6

...gamen blijft leuk...

• OverSoft
Op zondag 08 april 2001 23:52 schreef SuperSay-in het volgende:
Wat?!?!?!
kan ik zo geen dvdtjes bekijken?
dat meen je niet?
daar kan ik nu dus echt niet van :Z
prop er in ieder geval een andere vidcard in, want dvdtjes kijken is nu een schokfestijn

• BC3 Victim
EEN TIP,

Controleer VOLTAGE van CPU.

• OverSoft
vat gewoon een geforce2 mx en minimaal 128MB (zoals je al zegt)
je bent trouwens best wel afgezet met die prijs, dat had je veel goedkoper kunnen kopen (zeker met zo''n gaar noname moederbord)

Verwijderd

Fout 1: De keus: Arronnax...audi... ..MEMO.....64MB...5400rpm...
Fout 2: Het vertrouwen in eigen kunnen:
"heb genoeg verstand van computers maar kan hier gewoon niet uitkomen" vervolgens vraag je wat een IDE kabel is.....

Fout 3: Vertrouwen in de winkel:

Het feit dat je Fan ZEKER goed aangesloten is...
"Moederbordboekje???" :'(

De oplossing:

Proberen in het bios te komen: daarvoor moet je videokaart, je proc en je geheugen werken...de rest er dus uitflikkeren (nee niet je voeding en je mobo, maar wel HD, floppy, alle pci-meuk)... dan alle combinaties proberen en hier opschrijven wat de verschillende situaties worden: dus ''s zonder proc opstrarten en kijken wattie doet, zonder geheugen opst. en kijken wattie doet etc. Verder zorgen dat de procinstelling op het moederbord goed staat(kan lastig zijn zonder boekje)en zoals ook eerder geopperd...alles goed aandrukken...

De Les: Nooit meer zo''n grote hoeveelheid B-merken in 1 kast stoppen...Ik ben heel benieuwd wat je hiervoor betaald hebt: kun je dat ook vermelden??

• BC3 Victim
Hij doet het!!
Het geheugen was kaduuk
In ieder geval bedankt voor jullie reacties!
ik moet er wel bij zeggen dat ik een 3dfx kaart heb, wel de eerste of 2de ofzo maarja .Ik zat te denken aan een Ge-Force videokaart. Goeie keus?
Oja, ik wil best zeggen wat ik er voor heb betaal maar sommige onderdelen heb ik uit m''n 166 zoals de seagate 10.2gig hd
en de 3dfx kaart
zal het wel effe noteren wat ik heb gekocht + de prijs, alleen heb ik niet de roijs wat ik per onderdeel heb betaald(die heb ik nu niet effe bij de hand)
BTC Euro (toetsenbord)
Logitech Wheelmouse OEM

Totaal: excl. BTW -->>>f 942,-
Totaal: Inlc. BTW -->>>f1121,-
IN ieder geval bedankt voor de hulp! *D

• Arjenn
  • Laatst online: 18-05 14:24
Op dinsdag 10 april 2001 18:53 schreef SuperSay-in het volgende:
BTC Euro (toetsenbord)
Logitech Wheelmouse OEM

Weet je, ik heb best wel medelijden met je, wie koopt er NU nog een 8mb videokaart en 64 mb geheugen |:( |:( |:( en dan ook nog voor zo''n prijs, trouwens wat the #%^@ is ''Aronnax''¿¿¿¿

• BC3 Victim
Als 15 jarige hoef ik geen supersysteem van f3000,-
En als je commentaar geeft, vermeld er dan ook bij wat ik er het beste voor in de plaats zou kunnen kopen, dat komr beter aan.
maar ik weet nu in elk geval dat ik een andere videokaart moet gaan halen als ik dvd''tjes wil afspelen.
en ik zei al dat ik er een 128 bijprik
nou, vertel maar eens wat voor videokaart ik het beste kan gaan halen, maar het moet ook weer niet te duur zijn.

• BC3 Victim
Kun je me misschien ook zeggen waar ik aan zoiets kan komen?
Nog goedkoper dan wat ik er voor heb betaald?
Ik heb wel 8 dagen niet goed geld terug dus als ik voor dezelfde prijs een beter systeempje kan kopen, GRAAG B-)
en wat is de prijs van een GE-Force
het hoeft ook weer geeen denderende kaart te zijn als ik maar dvd-tjes kan beklijken en een beetje behoorlijk kan spelen

• OverSoft
geforce 2mxje kun je voor 200 tot 250 op de kop tikken (zie pricewatch)
en voor de rest kun je dat zelf wel in elkaar zetten (wat overigens ook nog goedkoper is)

• BC3 Victim
Bedankt, ga er deze week nog iets aan doen
*D

• BC3 Victim
Ik zou wel een andere video kaart nemen met meer MB, een Voodoo 3 3000 b.v.

• BC3 Victim
Ik ben gek dat ik het doe, maar hier is het lijstje:
Produkt Leverancier Prijs Rembours
1 128MB PC133 SDRAM RG Computers FL 115,- FL 17.00
1 AMD Duron 800 Gistron FL 199,- FL 18.00
1 GlobalWin FOP32 Space Promotion FL 55,- FL 20.00
1 Lite On DVD 12x40x RG Computers FL 170,-
1 Logitech Mouseman Wheel Optical RG Computers FL 99,-
1 Microsoft Natural keyboard Elite CompTech World FL 65,- FL 19.00
1 MSI 8818 GeForce2 MX TV-Out Queen Systems FL 288,- FL 25.00
1 MSI K7T Pro2A Wintelco FL 258,- FL 17.85
1 NEC 1,44MB Floppy Drive Multi PC FL 39,- FL 27.50
Totaal FL 1288,- FL 1432,-
Okee, het kost ongeveer 325 piek meer, maar dan heb je ook wat:

In plaats van:
Aronnax moederbord-ding -=> MSI K7T Pro2A
AMD Duron 0800Mhz. processor -=> zelfde
GlobalWIN FOP32-1 s370/s462 CPU koeler -=> zelfde
064 MB pc133 SDRAM intern geheugen -=> 128MB
Aronnax SiS6326 8mb videokaart GeFroce2Mx van MSI
Samsung 3,5" floppy disk drive zelfde idee
Aronaxx DVD 10/40 DVD-ROM speler Lite On DVD 12x40x
Extra meegenomen:
Logitech Mouseman Wheel Optical FL 89,-
Microsoft Natural keyboard Elite FL 65,-

Lijkt mij dat je met ongeveer 300 piek extra een _iets_ beter systeem neer kunt zetten :)

Verwijderd

Sterk gedaan Floris, khad er geen zin in om het allemaal uit te zoeken... Voor de koper: Het gesuggereerde systeem is zo verschrikkelijk veel beter (ongeveer hetzelfde als het verschil tussen een Fiat Panda en een Golfje) dat je echt moet proberen om die shit in te ruilen. Niet alleen is het een veel beter uitgebalanceeerd systeem, je hebt tenminste een paar bekende namen in je kast. En dat is weer handig voor driversupport in de toekomst en ev. garantie. Je hebt trouwens A, B en C merken....A is meer voor servers, zware werkstation met merken als NEC, Kingston, Intel (mobo) etc., B is meer het goede prijs/kwaliteit merk, denk aan Iiyama, Creative, Hercules..... En C is daar weer een kloon van, met merken als 2theMax, Arronax etc...

• BC3 Victim
is dit ook een goeie videokaart?

3dfx Voodoo II 12 mb videokaart van Colormaster, PCI, + kabels, drivers
Is dit heel veel beter*D,of valt het wel mee?:?

Thanx

Verwijderd

Op woensdag 11 april 2001 14:57 schreef Lentje het volgende:
Ik zou wel een andere video kaart nemen met meer MB, een Voodoo 3 3000 b.v.
Zugt...... newbie zekurs??? het ligt niet aan het aantal mb''s..... dat is altijd mooi meegenomen...... maar of je nou 12 of 16 hebt.... je kan een goeie 12 mb kaart hebben die de 16 mb klote kaart er uit loopt.... bijvoorbeeld: Nu heb je een ATI radeon (respect ;)) met 64 mb ddr geheugen..... en je hebt een Geforce 3 met 64 mb... geforce 3 loopt op een aantal fronten de radeon er uit.... dus zegt het aantal geheugen weinig.... behalve als we over grote verschillen gaan praten.... bijv. van 1 mb naar 16 mb ofzo... ;) (maar met die nieuwe 32 mb en 64 merk je het soms ook amper, terwijl het toch het dubbele is)

Verwijderd

Op woensdag 11 april 2001 14:35 schreef SuperSay-in het volgende:
is dit ook een goeie videokaart?

3dfx Voodoo II 12 mb videokaart van Colormaster, PCI, + kabels, drivers
Is dit heel veel beter*D,of valt het wel mee?:?

Thanx
ik zou zowieso geen 3dfx nemen..... omdat ze alleen in FSAA mode beter zijn met op alle verdere fronten van de Geforce2/3 verliezen >:)

• Starbolt
  • Laatst online: 21:16
ik denk dat die geforce 2 mx toch leuk staat bij je duron 800 hoor, iig beter dan een voodoo2 :r

• BC3 Victim
sorry, maar moet natuurlijk wel op de prijzen letten
daarom zoek ik ook een 2dehandse kaartje
maar wat denken jullie hiervan?

Diamond stealth 3 S540 32mb PCI, + drivers en handleiding, en nog 9 maanden garantie.

Lekker?
Als iemand een goedkoop mooi kaartje heeft, laat het me please wetenen zeg me ook aub wat dit voor kaartje is

Thanx :)

Verwijderd

Wat d8 je van een isa Videokaart????? :r

Goed je wil budget, neem dan een Tnt2 (nieuw met 32 mb) en agp voor iets van 189,- daŽs altijd nog beter dan een voodoo 2.....
DaŽs egt uit tijd...

• ConZito
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-07 22:11
Ik ga even een ongenuanceerde uitspraak doen...

"jij verdient geen pc"

Lees eerst ff wat rond voordat je zomaar iets koopt, wat je gekocht heb is goedkoop jah, maar het is ook de grootste bagger.

En koop gewoon een nieuwe videokaart of een compleet nieuwe systeem en ruil dat ouwe nog gewoon ff in.

Verwijderd

Dat iemand anders hem in elkaar heeft gezet....Haal hem helemaal uit elkaar en bouw hem zelf opnieuw op. Check al je jumpersettings. Good luck

• General_Failure
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-08 16:31

General_Failure

Vrolijk Pasen!!!

Die Stealth videokaart zou ik niet nemen. Ten eerste meen ik uit je verhaal op te maken dat je AGP hebt, terwijl dit de PCI versie is. Ten tweede heb ik er zelf een gehad die veel rotzooi en ergernis veroorzaakte.

Me and my dear friend General Protection-Error will invade your computer with our mighty army of Bugs. We will avoid the Firewall at the Gates of your PC by entering through your Windows.

• Plague
  • Niet online
Op woensdag 11 april 2001 22:19 schreef ConZito het volgende:
Ik ga even een ongenuanceerde uitspraak doen...

"jij verdient geen pc"
Hier ben ik het dus helemaal mee eens!! "ik heb genoeg verstand van pc''s, maar weet niet wat goeie merken zijn, en ik weet niet wat een goeie vid. kaart is"
je moet toch echt op ze minst een MX erin hebbe hange, kijk een gef 3 of een 2 ultra (zoals ik :9~ ) is nou ook weer niet nodig als "budget" kaartje, maar kom op zeg!! dit is toch gewoon een BRAK systeem!!

sorry voor het afkrake! ;)

• BC3 Victim
Is de Geforce 2 GTS een beetje goed?

• BC3 Victim
Op dinsdag 10 april 2001 19:07 schreef SuperSay-in het volgende:
Als 15 jarige hoef ik geen supersysteem van f3000,-
Oh nee, Zie sig :P

• marteltor
  • Laatst online: 00:26
Die stealth 3 is heel eng.
Loopt bij UT steeds vast en nog veel meer van dat soort dingen. Had een vriend van me...

• marteltor
Pricewatch:
PowerColor GeForce2 MX (Retail) FL 229,-
PowerColor Sniper2 TNT2 M64 32MB FL 137,-
Sparkle Geforce 2 MX 32MB FL 231,-

• marteltor
Op donderdag 12 april 2001 07:29 schreef Rappie het volgende:

[..]

Oh nee, Zie sig :P
Nee dat hoef je niet als 15 jarige. Want ik werk nu lekker achter een superdeluxe snelle pc, een 233 met 32 mb ram en......een mooie 2 mb videokaart. :(:(:(
Ik weet het, het is erg,
maar m`n vader roept al een half jaar dat we een nieuwe pc gaan kopen maar ik heb er nog niks van gezien...:(

• BC3 Victim
PowerColor Sniper2 TNT2 M64 32MB FL 137,-

Deze had martelator of zoiets gepost, is deze goed? :?

• OverSoft
Ja, kan er mee door, heb ik ook (beetje bagger, maar 10x sneller dan die SiS)
Ik vind trouwes dat jullie maar eens baantjes moeten gaan zoeken, ik ben 16 en heb hier 5 PCs, een beamer, en 2 TOP dolby setjes staan. (Mijn eerste pc kocht ik toen ik 7 was :) XT). Hier staat nou een:

-Pentium 166MMX, 32MB, S3-Virge 3D/DX 4MB (Dat waren nou eens tijden :))
-Dual Pentium Pro 200, 128MB (Server + }:O)
-K6-2 500Mhz, 128MB, Voodoo Banshee
-P3 600Mhz, 128MB, RivaTNT2
-Athlon Thunderbird 750Mhz, 256MB, RivaTNT2 <- Daar moet ik nog iets aan doen, bagger...

NEC XG-110 CRT Beamer (1250 ANSI Lumen lichtopbrengst, 8 bij 6 meter MAX)

2x Dolby:

1x Skytronic 600Watt voor Front + Boxen die ik al eens heb gepost
1x Skytronic 300Watt voor Rear + Boxen (ja, die heb ik ook al eens gepost)
1x Skytronic 200Watt BRIDGE voor Front + Box (blabla)
1x 100Watt RMS WaveMaster Subwoofer

En dat in maar 9 jaar sinds mijn 7e jaar (mijn XTs 386s enzo heb ik allang niet meer).

Verwijderd

Op zaterdag 14 april 2001 23:45 schreef -OverSoft- het volgende:
Ja, kan er mee door, heb ik ook (beetje bagger, maar 10x sneller dan die SiS)
Ik vind trouwes dat jullie maar eens baantjes moeten gaan zoeken, ik ben 16 en heb hier 5 PCs, een beamer, en 2 TOP dolby setjes staan. (Mijn eerste pc kocht ik toen ik 7 was :) XT). Hier staat nou een:

-Pentium 166MMX, 32MB, S3-Virge 3D/DX 4MB (Dat waren nou eens tijden :))
-Dual Pentium Pro 200, 128MB (Server + }:O)
-K6-2 500Mhz, 128MB, Voodoo Banshee
-P3 600Mhz, 128MB, RivaTNT2
-Athlon Thunderbird 750Mhz, 256MB, RivaTNT2 <- Daar moet ik nog iets aan doen, bagger...

NEC XG-110 CRT Beamer (1250 ANSI Lumen lichtopbrengst, 8 bij 6 meter MAX)

2x Dolby:

1x Skytronic 600Watt voor Front + Boxen die ik al eens heb gepost
1x Skytronic 300Watt voor Rear + Boxen (ja, die heb ik ook al eens gepost)
1x Skytronic 200Watt BRIDGE voor Front + Box (blabla)
1x 100Watt RMS WaveMaster Subwoofer

En dat in maar 9 jaar sinds mijn 7e jaar (mijn XTs 386s enzo heb ik allang niet meer).
Ik wil ik ook een baantje, want mijn geld is al maandenlang ECHT laag (lees: minder dan 50 gulden) |:(, terwijl ik toch een paar dingen op mijn verlanglijstje heb staan :9~:

Ik denk dat ik eens moet gaan solliciteren bij een computerwinkel ofzo, kan ik lekker aan PC''s sleutelen en het verdient nog ook :9

• BC3 Victim
Ik wil ook een baantje!!
Ik wil namelijk een 17" monitor (nadat ik een andere vid heb natuurlijk!!) B-)

Verwijderd

Daarvoor: MSI KT7 Turbo / 317

AMD Duron 0800Mhz. processor / 197
GlobalWIN FOP32-1 s370/s462 CPU koeler / 55

064 MB pc133 SDRAM intern geheugen /128MB PC 133 DANE ALEC Cas 2 / 157

Aronnax SiS6326 8mb videokaart Gainward CardExpert Geforce2 MX Jumbo 64 MB + TV OUT / 355

Samsung 3,5" floppy disk drive / TJA die kan je gratis krijgen

BTC Euro (toetsenbord)
AOpen DVD 1240 12x40x (OEM)/ 148

Logitech Wheelmouse OEM / 49

MIJN PRIJS 1278......... maar deze GForce is een dure versie.... en t geheugen kan ook iets goedkoper dus voor t zelfde geld kan je een sneller systeem bouwen.....

en sorry dat ik t zeg maar nooit van Aronnax ofzo gehoord

• Vrieskist
  • Laatst online: 03-04 09:28
Op dinsdag 10 april 2001 18:53 schreef SuperSay-in het volgende:
Hij doet het!!
Het geheugen was kaduuk
In ieder geval bedankt voor jullie reacties!
ik moet er wel bij zeggen dat ik een 3dfx kaart heb, wel de eerste of 2de ofzo maarja .Ik zat te denken aan een Ge-Force videokaart. Goeie keus?
Oja, ik wil best zeggen wat ik er voor heb betaal maar sommige onderdelen heb ik uit m''n 166 zoals de seagate 10.2gig hd
en de 3dfx kaart
zal het wel effe noteren wat ik heb gekocht + de prijs, alleen heb ik niet de roijs wat ik per onderdeel heb betaald(die heb ik nu niet effe bij de hand)
BTC Euro (toetsenbord)
Logitech Wheelmouse OEM

hmmz je kon beter wat meer betalen voor betere kwaliteit (7200rpm, GF2MX :?)

Verwijderd

Tegenwoordig is GeForce 2 MX het minimum voor een computer, minder 128MB ram is ook niet te doen (swapgekke computer), sneller hdd 7200rpm versnelt het volledige system (hoe traag is je swapfile?)

Aronaxx, wat is dat voor een beest? :?
Pagina: 1