Hoi,
Ik heb vrijdag een nieuwe pc binnen gekregen
nouja pc, ik heb een aantal onderdelen gekocht, niet van de beurs.
--->>
Aronnax KT133 PRO + audi moederbord
AMD Duron 0800Mhz. processor
GlobalWIN FOP32-1 s370/s462 CPU koeler
064 MB pc133 SDRAM intern geheugen
Aronnax SiS6326 8mb videokaart
Samsung 3,5" floppy disk drive
Aronaxx DVD 10/40 DVD-ROM speler
Fantastich systeem lijkt me zo
Maar hij doet het niet
Alles goed ingebouwd in een MEMO mdi Case 300Watt ATX.
monitor(goed)aangesloten maar er gebeurt niks.
heb van iemand gehoord dat het aan de videokaart kan liggen of aan het geheugen.
Het enige dat er nu inzit is bovenstaande lijst goed aangesloten allemaal.
als ik het geheugen in het eerste slot doe, blijft het beeldscherm gewoon zwart en lijkt het net alsof ie in de standby modus zit.
doe ik het geheugen in het derde slot, hoor ik alleen maar BIEEEEEEEEEEEEEEEPPPP (pauze) BIEEEEEEEPPPPPPP(pauze) BIEEEEEEEEEEPPPP enzo gaat het maar door en nog steeds lijkt het alsof ie in stanby modus zit terwijl ik em net aan doe, diskette geeft geen lampje dat ie leest, hij blijft als het ware gewoon hangen na 3 sec. de aan/uit knop te hebben ingedrukt.
oja, er zit natuurlijk ook een harde schijf in: een 10GB UDMA HD 5400RPM van Seagate
KAn iemand please zeggen wat ik hier aan kan doen.
ik kan em pas woensdag naar de winkel brengen omdat ze Ma/Di gesloten zijn.
ik zit nu achter mijn 166mhz en je snapt natuurlijk wel dat ik me nogal
om die 800mhz naast me te zien staan.
dus please, als iemand weet wat ik hieraan kan doen, repley aub, heb genoeg verstand van computers maar kan hier gewoon niet uitkomen
Ik heb vrijdag een nieuwe pc binnen gekregen
nouja pc, ik heb een aantal onderdelen gekocht, niet van de beurs.
--->>
Aronnax KT133 PRO + audi moederbord
AMD Duron 0800Mhz. processor
GlobalWIN FOP32-1 s370/s462 CPU koeler
064 MB pc133 SDRAM intern geheugen
Aronnax SiS6326 8mb videokaart
Samsung 3,5" floppy disk drive
Aronaxx DVD 10/40 DVD-ROM speler
Fantastich systeem lijkt me zo
Maar hij doet het niet
Alles goed ingebouwd in een MEMO mdi Case 300Watt ATX.
monitor(goed)aangesloten maar er gebeurt niks.
heb van iemand gehoord dat het aan de videokaart kan liggen of aan het geheugen.
Het enige dat er nu inzit is bovenstaande lijst goed aangesloten allemaal.
als ik het geheugen in het eerste slot doe, blijft het beeldscherm gewoon zwart en lijkt het net alsof ie in de standby modus zit.
doe ik het geheugen in het derde slot, hoor ik alleen maar BIEEEEEEEEEEEEEEEPPPP (pauze) BIEEEEEEEPPPPPPP(pauze) BIEEEEEEEEEEPPPP enzo gaat het maar door en nog steeds lijkt het alsof ie in stanby modus zit terwijl ik em net aan doe, diskette geeft geen lampje dat ie leest, hij blijft als het ware gewoon hangen na 3 sec. de aan/uit knop te hebben ingedrukt.
oja, er zit natuurlijk ook een harde schijf in: een 10GB UDMA HD 5400RPM van Seagate
KAn iemand please zeggen wat ik hier aan kan doen.
ik kan em pas woensdag naar de winkel brengen omdat ze Ma/Di gesloten zijn.
ik zit nu achter mijn 166mhz en je snapt natuurlijk wel dat ik me nogal
dus please, als iemand weet wat ik hieraan kan doen, repley aub, heb genoeg verstand van computers maar kan hier gewoon niet uitkomen
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen