Toon posts:

[BC3] pc hardware updaten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heya, ik heb nu het volgende systeem:

PII 350
192mb ram (128+64)
Asus P3b-f

nu ben ik van plan om over te stappen op athlon. En wel de 1.2 Ghz (266Mhz fsb).

En aangezien ik nooit problemen heb met asus wil ik een asus moederbord. Nu komt het de versie A7v is in zoveel smaken dat ik niet weet welke ik het beste kan nemen :? .

hij moet in iedergeval:

- 4x agp hebben
- geschikt zijn voor de 1.2 Ghz (266Mhz fsb)
- en mn huidige geheugen moet erin kunnen (ddr slot werkt pc100/133 niet lijkt me)

Tja en dan hebben we nog het cooler probleempje maar ik zat te denken aan een chrome orb..

Weet iemand toevallig welke versie ik het beste kan nemen?

(en verwijs me aub niet door naar de asus site want daar heb ik al gekeken..)

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 04:45

Exirion

Gadgetfetisjist

Ik zal je niet naar Asus verwijzen, maar wel naar de Search >:)

Neem in ieder geval een model zonder onboard zooi waar je niks aan hebt. Voor koeling kun je denk ik beter een iets zwaardere koeling nemen, want de 1,2GHz wordt aardig warm.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Of de A7v133, of de A7v133-RAID.

Orb''s zijn goeie coolertjes hoor.

kort maar krachtig :)

• Mary Wana
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-07 22:43

Mary Wana

keyboard nut

lijkt wel tof zo maar er stond gisteren ook een topic hierover }:O

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

Verwijderd

Topicstarter
gister heb ik hier nie gekeken :P

allemaal bedankt :)

het word de a7v133 met als cooler:

chrome orb of chrome super orb

Verwijderd

Ik wil die PII 350 processor wel van je kopen.

Verwijderd

Topicstarter
nah die blijft mooi in mn oude moederbordje zitten..

kan ik m nog een keer in het netwerk mikken beetje geheugen erop videokaartje heb ik nog wel liggen

klaar is kees

• Gamer
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-08 12:23

Gamer

Electrified

heb ook een chrome orbje, maar zonder extra fans koelt deze niet goed hoor, beter een andere nemen.
Afbeeldingslocatie: http://neirinck.homestead.com/files/naamloos.jpg

draait nu met 2 extra 80mmx80 mm.

stressed max 48.
succes
*D*D*D

Homey Pro | 4600Wp Z - 4800Wp W- 4800Wp O | SH4.0RS | SH5.0RS | SBR192 accu| Zendure 2400AC + 5 AB3000X| Easee Charge Lite | Corsa-e 50kWh | Mercedes EQA 250+ 70kWh

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
De asus A7V133 en als je twee HDD aan wilt sluiten(liefst wel dezelfde soort) dan de A7V133-raid. Ik hen zelf nu de Raid versie, maar nog geen geld voor mijn tweede Western Digital 40gb 7200 Hardeschijf(duurt nog wel twee weken voor dat loon komt).

Het leven van een student is veel financieel plannen!

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Pagina: 1