[BC3] Compaq Armada notobook open....hoe moet dat?

Pagina: 1
Acties:

• Mark_V
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 06-06-2022
Ik wil meer geheugen in een Compaq Armada 4220T zetten.

Ik weet alleen niet waar dat geheugen zit, en wat voor geheugen erin moet.

Kan iemand mij vertellen:
1. Hoe je een Armada 4420T kan openmaken, zodat je bij het geheugen komt
2. Wat voor geheugen erin moet, en moet dat speciaal van Compaq zijn?

Ik heb al gezocht bij Compaq zelf, maar daar kennen ze het hele model 4220T niet :(

Ik zou heel erg blij zijn als iemand me meer kan vertellen!

• jep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-08 23:04

jep

Bij de meeste flappies is het een klepje aan de onderkant, draai ''m es om en probeer es wat.

Verwijderd

Als ik me niet vergis zit bij dat ding de geheugenmodulde onder het toetsenbord, die kun je eraf halen, er zit evt. 1 schroef aan de onderkant die los moet....

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

I use Debian btw

Net zoals ik vrijdag met mn Nokia 3310 heb gedaan, als ie van 6 meter naar beneden flikkert weet ik wel zeker dat ie los is :)

Nee zit onder het toetsenbord ;)

Alle proemn in n drek

• Dualdude
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-06 23:18
IDD toetsenbord moet er af, aan de bovenkant zitten schuifjes, of aan de onderkant. Dus bij de f toetsen zeg maar of bij de spatie, en een schroef midden onder, er staat meestal zelfs keyboard bij.

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-08 17:44

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

zoek eens op de site van compaq... ik heb een uitgebreide uitleg gevonden voor m''n armada e500
En als ik het heb over uitgebreid, dan bedoel ik ook uitgebreid.... het kleinste lullige schroefje staat nog beschreven... in die handleiding staat genoeg informatie om de laptop VOLLEDIG te demonteren. Zal vast voor jouw lappie ook wel op de site staan
Pagina: 1