Toon posts:

[BC3] Packard Bell pc

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet niet of dit het juiste forum is....
sorry als ik verkeerd zit....

Een vriend van mij heeft een Packard Bell computer; zo één waar alles al op staat, maar die loopt natuurlijk nie optimaal...
Kan ik dat gewoon formatteren, en nieuw OS installeren ?
Want zelf het BIOS is van Packard Bell; dus zou wel graag weten of ik gewoon mijn gangetje kan gaan, of dat ik op bepaalde dingen moet letten...
thanx

Verwijderd

Zorg er wel voor dat je de drivers voor het betreffende OS van de hardware hebt.

En dan nog een tip in ''t algemeen: koop NOOIT een Packard Hell. Hun service zuigt.

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 22:38

Boss

+1 Overgewaardeerd

M''n huisgenoot heeft hetzelfde geprobeerd. Is ''ie 3 weken mee bezig geweest. Packard Hell wil geen losse drivers verstrekken.
Grootste probleem was dat windows niet meer afgesloten kon worden. Bij shutdown startte ''ie steeds weer opnieuw op.

Beste is inderdaad ALLE drivers te verzamelen van te voren.

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.

• Gamer
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-08 12:23

Gamer

Electrified

bv modem zal niet meer werken bij format en clean install van een os.
sommige mobo drivers zullen ook niet meer werken.
succes

Homey Pro | 4600Wp Z - 4800Wp W- 4800Wp O | SH4.0RS | SH5.0RS | SBR192 accu| Zendure 2400AC + 5 AB3000X| Easee Charge Lite | Corsa-e 50kWh | Mercedes EQA 250+ 70kWh

Verwijderd

Ik heb dus een soortgelijk probleem. :(
Ik heb een HP Pavilion, met WinME erop.
En aangezien WinME zuigt, wil ik graag Win98SE Installeren.
Maar ik begin er maar niet aan, want alle drivers die nu worden gebruikt komen van HP af (multimedia keyboard drivers enzo)

Verwijderd

is het niet zo dat pakkerd bell van die zogenaamde ''recovery-cd''s'' meeleverd?

• FFF
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23:19

FFF

het is gewoon zo dat je het recht hebt om te balen, omdat je percee de hele Master cd, zoals die genoemd werk en misshcien nog genoemd wordt van Hell, d''r op moet zetten, of anders moet je proberen idd de drivers te bem8igen, wat waarschijnlijk niet lukt =[

Verwijderd

www.driverguide.com kan je in iedergeval de drivers vinden van die vage geluidskaart. Modem weet ik niet heb ik niet opnieuw geinstalleerd.

• Dualdude
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-06 23:18
Op zondag 08 april 2001 17:30 schreef VaagOH het volgende:
is het niet zo dat pakkerd bell van die zogenaamde ''recovery-cd''s'' meeleverd?
Nee, die laten ze je tegenwoordig zelf branden als je een model met brander koopt een 99 van de 100 keer werkt het branden van die Master cd''s niet.

En de BIOS is niet van Packard Bell, ze gebruiken hoofdzakelijk MSI Moederborden. Ja echt waar, ''k schrok me de tering toen ik zo''n ding openschroefde. Op m''n stage verkochten ze ook Packard Hell. Het zijn dus eigenlijk gewoon grote klonenbouwers, en ze verkopen hun troep als A-Merk. Als je op TAB drukt krijg je de normale BIOS te zien.

• Grijns
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-08 12:37
Op zondag 08 april 2001 17:13 schreef Boss het volgende:
M''n huisgenoot heeft hetzelfde geprobeerd. Is ''ie 3 weken mee bezig geweest. Packard Hell wil geen losse drivers verstrekken.
bull shit. gewoon op hun site kijken. www.packardbell.nl daar kan je ze allemaal vinden.

Verwijderd

inderdaad
de moederborden zijn bijna allemaal van MSI

ik heb er ook nog een staan
en bij het installeren van win me was het geen probleem
alles werd netjes geinstalleerd behalve het multimedia toetsenbord
maar die drivers daarvan staan op de PB site

Verwijderd

Packard Hell''s site heeft inderdaad de drivers. Alleen maar hopen dat dat modem (type mij volledig onbekend) dan nog werkt. Bij een kameraad van me lang bezig geweest het modem te laten functioneren. 3 keer gebeld totaal 100 minuten + dus reken maar uit dat was prijzig. En geen oplossing, bleek de kabel van de telefoon te lang te zijn (jaja dat is mogelijk...ook al kan je tegenwoordig 200 meter van je huis met een draadlozert bellen ..heel gek)

dus tip als je Packard Hell werkt kom er niet aan, en je kan tenminste nog iets.
Anders wens ik je veeeel succes
Pagina: 1