[BC3] Software of hardware bug?

Pagina: 1
Acties:

• Morph666
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-07 18:31
Hallo,
Ik heb eergister (vrijdag) me nieuwe systeem opgehaald maar tot mijn verbazing geeft ie niks anders dan problemen, het gaat om het volgende systeem : AMD athlon 1200Mhz , Voodoo 3 3000 , maxtor 30gb 7200 rpm , ctx 19" monitor , liteon dvd + hp 9350i , Abit kt7a raid , soundblaster pci 128

als ik winME erop heb gezet dan doet niks het nog (doh!) nadat ik me drivers van me mobo, vga , werkt alles goed zonder geluid dan installeer ik de soundcard en het systeem crashed om de zoveel tijd als hij crashed dan is het meestal wanneer er geluid output is dus wanneer je in een game of mp3 zit, al haal ik mijn soundcard eruit dan doet ie het weer gewoon, ik heb hem ook al voor een soundblaster 16 pnp (isa) veranderdt maar geen succes percies het zelfde verhaal

Weet iemand hier een oplossing voor of heeft wat tips?

Verwijderd

probeer is nieuwere of juist oudere drivers voor die sb te installeren.

Als dat niet werkt sb op een ander slot te zetten.

als dat niet werkt, is proberen bv videokaart met andere videokaart te switchen, misschien dat die stiekem overhoop legge...evenals netwerk kaart enzo..

en als dat niet werkt ff flink die pc van je slaan.

• EaS
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-08 18:58

EaS

Die f*cking Soundblaster rommel er uit schoppen. Lees hier vaak dat die apparaten problemen geven (heb er zelf trouwens geen last mee).
Gewoon een Terratec DMX XFire ophalen.
EAX 1 & 2
A3D 1 & 2