achja wat zal ik zeggen .................. ik zeg wel niks............... voor de handleiding van dpad klik hier
scsi controller erin
plextor scsi brander en cd-rom kopen
ide dvd spelertje
plextor scsi brander en cd-rom kopen
ide dvd spelertje
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
Verwijderd
Denk dat isa kaartjes gejumpered staan als ide 1 en 2 en die heb je al onboard
Dus jumperen als ide 3 en 4 als je tenminste de jumper settings weet.
kijk dat wil ik dus niet, dan moet ik 4 nieuwe dingen kopen terwijl ik eigenlijk alleen maar een brander en een dvd wil kopen.....
achja wat zal ik zeggen .................. ik zeg wel niks............... voor de handleiding van dpad klik hier
Verwijderd
je kunt ook een SCSI kaartje kopen, een SCSI-brander en dan een DVD-speler op IDE. (kan ook op scsi, misschien nog wel beter kun je nl volledig op SCSI cd''s kopieren)
Kost je alleen SCSI kaartje Xtra, maar bij NoRRoD (www.norrod.nl) heb een SCSI-2 kaartje voor +/- 9 tientjes.
Das nog te doen lijkt me.
P.s. kijk ff bij pricewatch naar een goedkoop SCSI kaartkje http://www.tweakers.net/pricewatch/cat/25
Let er wel op, dat je ff kijkt welke vorm van SCSI je brander heeft. (meestal SCSI-2)
Kost je alleen SCSI kaartje Xtra, maar bij NoRRoD (www.norrod.nl) heb een SCSI-2 kaartje voor +/- 9 tientjes.
Das nog te doen lijkt me.
P.s. kijk ff bij pricewatch naar een goedkoop SCSI kaartkje http://www.tweakers.net/pricewatch/cat/25
Let er wel op, dat je ff kijkt welke vorm van SCSI je brander heeft. (meestal SCSI-2)
ik zeg net dat ik geen scsi kaart wil kopen
Koop anders een ATA100 controller, daar kan dan je harddisk op en evt. een cd-rom speler zo hou je ruimte vrij! 
ik heb een Asus A7V met onboard ATA100 controller.
ATA100 port 1: Harddisk
ATA100 port 2: vrij
IDE primairy master: Plextor 12/10/32A
IDE primairy slave Afreey 56X cd-rom
IDE sec master: Pioneer 105S DVD
Dus zoals je ziet heb ik nog veel ruimte over... 1 op de IDE en 3 op de ATA1000
ik heb een Asus A7V met onboard ATA100 controller.
ATA100 port 1: Harddisk
ATA100 port 2: vrij
IDE primairy master: Plextor 12/10/32A
IDE primairy slave Afreey 56X cd-rom
IDE sec master: Pioneer 105S DVD
Dus zoals je ziet heb ik nog veel ruimte over... 1 op de IDE en 3 op de ATA1000
Whatever.
hmm dat zal rap gaanOp zondag 08 april 2001 20:13 schreef meendering het volgende:1 op de IDE en 3 op de ATA1000
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Gewoon voor 100 piek een IDE controller kopen (b.v. Promise Ultra100). Da''s een PCI kaart met twee IDE connectoren voor 4 devices. Al je disken hier aan hangen, en je CD apparaten op de onboard controller en klaar is kees.
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Pagina: 1