Toon posts:

[BC3] computer reset de hele tijd

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds een korte tijd, blijft mijn pc de hele tijd hangen in windows, maar nu start hij de hele tijd opnieuw op, eerst komt het scherm van de viper 770, dan zoekt hij de hd, en daarna start hij weer op, dat gaat zo de hele tijd door, ik heb de viper er een paar keer opnieuwe ingedaan, soms doet hij het dan helemaal niet, somst wel, de viper doet het goed op een andere pc. Wie heeft enig idee wat dit kan zijn? Zou het aan mijn voeding kunnen liggen?

proc: amd k62 300
mobo: aopen ax59pro
vk: viper 770 32

• silentsnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

Heb je de laatste tijd iets veranderd, zodat je dit probleem kreeg??

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

Verwijderd

Je kan beginnen door alles van je moederplank af te trekken. (maar dan ook alles wat je in principe niet nodig hebt..)
het enige wat je dan moet laten zitten is:
Processor, geheugen (als je meerdere modules hebt, laat er dan maar 1 zitten) en je videokaart.

Kijk eens wat dit doet.
Vervolgens hang je alle onderdelen 1 voor 1 weer aan je PC

Succes

• Rhino
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-08 13:03

Rhino

Dat ben ik

Heb ''t zelfde gehad met een k6-2 350.. alleen nu doet hij het weer netjes. (Heb alleen niets veranderd) Deed een spontane reset onder WinME en daarna resette hij meerdere keren achter elkaar tijdens of na de geheugen check. Heel vaag.
''k denk eerlijk gezegd dat het aan de voeding ligt. Beetje instabiele spanning op het stroomnet en de boel gaat flippen.

Wortelkanaal behandelingen zijn volgens mij niet zo prettig

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:17
probeer het eens met een andere voeding..

Verwijderd

als je voeding het niet trekt dan gaat hij idd resetten ja..

Verwijderd

lijkt me niet een voeding probleem, hij had er eerst geen last van. Misschien de bios op het moederboard die zijn eigen elke keer reset.

Verwijderd

Topicstarter
Heb de bios gereset, en soundkaarte en modem er uitgehaald, nu start hij goed op, maar blijft zonder foutmelding na ongeveer 2 minuten hangen in windows, en is niet meer te resetten.

Verwijderd

Topicstarter
heb nieuwe bios geflashed, startte toen goed op, en windows liep niet meer vast. Uitgezet, weer aan, en hij wou helemaal niet meer opstarten, viper eruit en erin gedaan, ff van voeding afgehaald,en hij deed het weer. Wat zou het probleem kunnen zijn?

HELP!!!

• PWA
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

PWA

welk os?

Verwijderd

Topicstarter
windows me.

Heb geformateerd, en me er op nieuw opgezet.
Hangt nu weer in windows vast, geen reset mogelijk
Pagina: 1