De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Tip 1: Neem een AMD TB 1.2 met 266MHz FSB (als je dat al niet van plan was)
Tip 2: Neem Etech met Rockwell chip (hardmodem) in plaats van Motorola (softmodem)
Tip 2: Neem Etech met Rockwell chip (hardmodem) in plaats van Motorola (softmodem)
Ik had inderdaad de TB 266 in gedachten.
Wat is precies het verschil tussen een hardmodem en een softmodem?
Wat is precies het verschil tussen een hardmodem en een softmodem?
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Ehm als je een 1200/266 neem + 256 ddr + duur mobo, vind ik die asus 7100 en die geluidskaart een beetje uit de rij vallen
gooi er 300 piek bij op en je hebt een gf2 gts tv-out (powercolor) en een sb live
gooi er 300 piek bij op en je hebt een gf2 gts tv-out (powercolor) en een sb live
Verwijderd
Koop gewoon mijn systeem is 4 weken oud en scheelt je weer veel geld:
AMD Athlon "Thunderbird" 1100 (+ superorb)
Asus A7V Moederbord
256MB NEC ram (cas2-2-2)
SoundBlaster Live 1024
Asus AGP-V7700 Geforce 2 GTS 32mb
Western Digital 20,2GB 7200rpm (UDMA,ata100)
Creative 52x cdrom
HP 8100i Cd-Brander
3COM 10/100 mbit ethernet kaart
HP DVD Speler 12x/40x
Midi tower, 17" mogelijk
AMD Athlon "Thunderbird" 1100 (+ superorb)
Asus A7V Moederbord
256MB NEC ram (cas2-2-2)
SoundBlaster Live 1024
Asus AGP-V7700 Geforce 2 GTS 32mb
Western Digital 20,2GB 7200rpm (UDMA,ata100)
Creative 52x cdrom
HP 8100i Cd-Brander
3COM 10/100 mbit ethernet kaart
HP DVD Speler 12x/40x
Midi tower, 17" mogelijk
Zo bedoelt hij ''t toch niet.. *doh*.Op zaterdag 07 april 2001 23:28 schreef oppertweaker het volgende:
Ga naar Vraag en Aanbod, dit forum is niet bedoeld om je spul te verkopen
/edit of toch wel
Ik heb een matige geluid en video omdat in niet veel doe met spellen en muziek. Waar het mij meer om draait is het grafische werk.
Wat is overigens de meerwaarde van een SB? Ik heb nu een onboard van niks, en mijn geluid klinkt goed. Btw ik geef niks om suround herrie.
Wat is overigens de meerwaarde van een SB? Ik heb nu een onboard van niks, en mijn geluid klinkt goed. Btw ik geef niks om suround herrie.
Dan neem je natuurlijk niet een MX maar een professionele kaart. Wil je niet zoveel geld uitgeven neem dan iig geen GeForce als je echt mooi 2d wilt op hoge resoluties, neem dan een matrox 450 of een Ati Radeon DDR!Op zaterdag 07 april 2001 23:35 schreef grifti het volgende:
Ik heb een matige geluid en video omdat in niet veel doe met spellen en muziek. Waar het mij meer om draait is het grafische werk.
Pagina: 1