Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

UT patch 4.2

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
What the hell ? Krijg na het installeren
van deze patch (4.02) een fout melding dat de "filesystem/u menu.u from CD rom, is not the the expected one" , met als gevolg dat de zaak niet meer wil starten.

Bestaat er een patch voor deze patch of ben ik de enige die vorige patch (4.01?)over het hoofd heeft gezien?

• ragger78
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 20-06 20:29

ragger78

ehm...ja

klein bugje in de patch. Kijk ff op http://unreal.epicgames.com voor oplossing

Verwijderd

Topicstarter
lekker lullen daar bij Epic, gvd een bug in een patch! ,dat krijg je toch niet verzonnen ! "...after installing the patch go to ..." beetje lastig als de bug tijdens het installen optreedt!!!!

Heel fijn, ben erg blij met mijn UT )-:

Verwijderd

Belachelijk. Is iemand al wel iets opgeschoten met die patch??
UT loopt gewoon goed bij mij, dus ik waag me er gewoon nog even niet aan...

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Ik heb 4.02 geinstalleerd zonder enige problemen, had toch iets te maken met de taal?

F.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Verwijderd

Bij mij werkt alles prima met die nieuwe patch

alleen gister na een 2 uur durend CTF potje werd alles ineens heeeeeeeeeeel traag, ik kon amper lopen doordat de FPS zo laag was. :(

vaaaaaag

• winnie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 05:29

winnie

de poes...

Wat is nu eigenlijk het voordeel van die patch in real live. Kan je niet leven zonder de patch of hoef ik mijn tikken niet aan die vele mb's te besteden?

Verwijderd

Bij mij is het nog steeds huilen geblazen, ook met die patch kan ik nog steeds niet fatsoenlijk onder d3d draaien met een GeForce, ik wordt er echt gestoord van en dan te bedenken dat de demo het probleemloos deed.
OpenGL geeft verneukte textures dus dat is ook geen optie.
Is er iemand die UT wel probleemloos draait onder d3d met een GeForce?
Geef ff door welke driverversie, please want ik zou toch eens graag willen beginnen.

Verwijderd

Edward, ik heb een Guillemot Prophet en ik speel UT zonder de patch en ik heb geen enkel probleem. Ik heb geen idee hoe het komt dat het spel bij jou niet lekker loopt. Ik hoop voor je dat je er nog achter komt. O ja ik herinner me nog iets. Toen ik mijn Geforce ging bestellen bij Accell vroegen ze wat voor moederbord ik had omdat ze aan het testen waren op welke moederborden de kaart wel lekker liep en op welke niet. Ze zeiden dat ie op mijn moederbord zeer goed getest was. Misschien heb je iets aan deze info. Het beste.

Verwijderd

Ik heb een asus P3B-F, die in principe goed met de GeForce overweg kan, ik kan alles spelen van Q3 tot doom, alleen Unrealbased engines zoals UT en Wheel of time geven problemen.
Dat wordt dadelijk weer leuk als Duke4ever uitkomt.
Pagina: 1