[BC3] 486 blijft na mem check op WAIT..... staan

Pagina: 1
Acties:

• Foxfire
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-08 13:46
Is het moederbord stukkos of kan er nog iets anders mis zijn?
Zal het bakkie even openschroeven. Is van een kennis van me die geen geld heb voor nieuwe pc... offuh.. rekenmachine :P

Dat dan weer wel......

• Foxfire
Dit zou een verklaring zijn, echter, volgens mij was dat WAIT... een van zijn laatste snikken want hij doet nu echt nix meer...

Dat dan weer wel......

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Kun je wel in het bios komen?

Vaak betekent dit dat hij de HDD/Flop niet kan vinden.. (stekkertje losgeschoten van floppydrive kan dit veroorzaken)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• jep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-08 23:04

jep

Gecondoleerd..

amen :'(

• Foxfire
Weer een PC ter waarde van f5,= (zitten een paar 2e hands fannetjes in) gesneuveld :P

Dat dan weer wel......

Verwijderd

Volgens mij is er niet zo gek veel aan de hand... Ik heb dat ook ettelijke honderden keren gehad met allerlei systemen. Het lastige is dat altijd vergeet hoe je het hebt opgelost.

Je kan iniedergeval alles oplossen met de dingen die je kan doen. Dus als je niet voorbij de bios komt dan zit daar automatisch het probleem. Ga naar binnen en ze alles uit wat je niet nodig hebt. Als dat niet lukt schroef je de kast open. En ruk je die breede grijze lap met draaidjes uit het moederboard (effe kijken hoe hij weer terug moet) gewoon zodat hij geen contact maakt. En je geeft een tik tegen het geheugen. Dan weer aanzetten en dan hopen dat hij andere foutmeldingen gaat geven waarna je weer de kabels aan kan sluiten. Doet hij het dan nog niet dan zit daar waarschijnlijk het probleem. En dan kom je weer naar tweakers.

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08-2025
Als hij nu echt niets meer doet, is ie waarschijnlijk dood. (mobo/cpu)

Misschien kan je kennis elders voor een geeltje een goed werkende 486 vinden. :)

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Pagina: 1