Zijn er onder jullie die ervaring hebben met deze cooler. Onze Duitse vrienden zweren bij deze cooler. Op zo ongeveer alle beurzen die ik in Duistsland heb bezocht wordt bijna overal deze koeler als topmodel aangeprezen.
als ik me niet vergis was er laats een previeuw/review over en dat was niet erg best, dat is toch die cooler met een bijna cirkelvormige lichaam en l en r een fan ?..
zo ja, dan was die niet zo best, zo nee.. heb ik nix getypt...
zo ja, dan was die niet zo best, zo nee.. heb ik nix getypt...
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
Verwijderd
Die review op tweakers.net is gelul. Die hele cooler worden de grond in getrapt (misschien hadden hun een hele slechte test versie) en bij hun werd een 1ghz 70graden 
Ik heb die Titan Majesty Twin Cooler (gekocht op een beurs)en ik ben er aardig tevreden mee op mijn Tbird 1200 loopt ie stressed }:0 54 graden en idle 44 graden
Naar mijn mening is het een goeie cooler, maar ik denk nie dat ik nu nog kan oc-en met die cooler. Ach ja het was toch maar een tijdige cooler. Me going H2O cooled (als ik meer centjes heb)
Check ff deze topic: [topic=137737]
Ik heb die Titan Majesty Twin Cooler (gekocht op een beurs)en ik ben er aardig tevreden mee op mijn Tbird 1200 loopt ie stressed }:0 54 graden en idle 44 graden
Check ff deze topic: [topic=137737]