Misschien staat de antivirusprotectie van de bootsector in je bios aan. Die voorkomt dat je kan schrijven naar je bootsector.
Beste mensen,
ik heb een probleem waar ik nu alle dagen mee kamp. Mijn computer bevriest telkens als ik mijn vensters maximaliseer! Zelf was ik er al achter dat het iets in mijn bootsector moest zijn (virusmelding.). Dus ik heb al verschillende berichten gelezen over het wissen van je bootsector....tevergeefs
A:/>fdisk /mbr reageert niet in dos na het overnieuw opstarten met een bootflop...... Ik ben nu radeloos, wie weet de oplossing 
Alvast bedankt
ik heb een probleem waar ik nu alle dagen mee kamp. Mijn computer bevriest telkens als ik mijn vensters maximaliseer! Zelf was ik er al achter dat het iets in mijn bootsector moest zijn (virusmelding.). Dus ik heb al verschillende berichten gelezen over het wissen van je bootsector....tevergeefs
Alvast bedankt
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Probeer eens andere videokaart drivers (als je die nog niet geprobeert hebt).
Pak je rust!