[BC3] wat is het nut van een agp-pro slot?

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
zie onderwerp.

iemand hier die mij kan vertellen wat ik hier nou precies aan heb?
past zonder dit slot bv de geforce 2 pro niet..of heeft dit er niks mee te maken?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Steije
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-08 17:14
heeft er niks mee te maken. als jou kaartje geen agp-pro ondersteund dan doe die port gewoon geen agp-pro maar iets langzamers.

Some people manage by the book, even though they don't know who wrote the book or even what book.

• therobber
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:09
agp pro kon dacht ik meer stroom geven dan een normaal agp slot is dus voor stroomzuigende kaarten
CORRECT ME IF I''M WRONG :P

6.35K wP Solar | 23.6kWH Zendure (2 x Ac2400+) | Tesla M3H LR 750

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
AGPpro kan de videokaart meer watt aanleveren.
Geplaatst door steije - zaterdag 07 april 2001 15:39

eeft er niks mee te maken. als jou kaartje geen agp-pro ondersteund dan doe die port gewoon geen agp-pro maar iets langzamers.
Onzin

Verwijderd

Op zaterdag 07 april 2001 15:39 schreef steije het volgende:
heeft er niks mee te maken. als jou kaartje geen agp-pro ondersteund dan doe die port gewoon geen agp-pro maar iets langzamers.
IDD, wat een onzin.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
iemand enig idee welke videokaarten een agp-pro slot nodig hebben??

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• FreeRider
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06-07 22:45
AGP Pro is volledig-niet-boeiend. Elke AGP kaart past in AGP pro , maar andersom juist niet ! Dus koop nooit een AGP pro kaart ! De extra pinnetjes zijn om de videokaart van meer stroom te voorzien.

Concrete Loop Watercooling

Pagina: 1