De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
heeft er niks mee te maken. als jou kaartje geen agp-pro ondersteund dan doe die port gewoon geen agp-pro maar iets langzamers.
Some people manage by the book, even though they don't know who wrote the book or even what book.
agp pro kon dacht ik meer stroom geven dan een normaal agp slot is dus voor stroomzuigende kaarten
CORRECT ME IF I''M WRONG
CORRECT ME IF I''M WRONG
6.35K wP Solar | 23.6kWH Zendure (2 x Ac2400+) | Tesla M3H LR 750
AGPpro kan de videokaart meer watt aanleveren.
OnzinGeplaatst door steije - zaterdag 07 april 2001 15:39
eeft er niks mee te maken. als jou kaartje geen agp-pro ondersteund dan doe die port gewoon geen agp-pro maar iets langzamers.
Verwijderd
IDD, wat een onzin.Op zaterdag 07 april 2001 15:39 schreef steije het volgende:
heeft er niks mee te maken. als jou kaartje geen agp-pro ondersteund dan doe die port gewoon geen agp-pro maar iets langzamers.
iemand enig idee welke videokaarten een agp-pro slot nodig hebben??
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
AGP Pro is volledig-niet-boeiend. Elke AGP kaart past in AGP pro , maar andersom juist niet ! Dus koop nooit een AGP pro kaart ! De extra pinnetjes zijn om de videokaart van meer stroom te voorzien.
Concrete Loop Watercooling
Pagina: 1