Toon posts:

Iemand Xan Kriegor al gemold?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Is het al iemand gelukt die Xan Kriegor aan het einde van UT te mollen?

(voor degenen die daar nog nie zijn, da's dus de eindbaas)

Ik heb het hele tournament op Experienced uitgespeeld (ik denk laa'k niet te moeilijk beginnen).
Maar zelfs op experienced is die gast niet te doen.
Ik heb het nu twee keer tot het eind vol gehouden (frustratie)
en de eindstanden waren

Scimitar: -11
Xan Kriegor: 15
en
Scimitar: 5
Xan Kriegor: 15

Is die gast het equivalent van een godlike bot?

Maarreh heb iemand em al weten te slopen? en zo ja, hoe? zijn er bepaalde trucjes war hij altijd intrapt? Het enige wat echt goed tegen hem werkte bij mij was die pulsegun op Alternative gebruiken (dat deed ik in de 2e match)

Okies, alle opmerkingen zijn welkom (ik dacht laat ik eens een andere post maken dan,
die is beter dan die of houd op met dat die is beter dan die

• aXe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-11-2024

aXe

[#]aXe

Die gast is eigenlijk best makkelijk!!!!

Tip 1: Blijf in de boog van het schip waar de shieldbelt ligt. Want daar liggen ook flesje die je health weer omhoog halen.

Tip 2: Zorg dat je een rocketlauncher of flak cannon hebt. Je gaat in diezelfde boog van het schip weer zitten en wacht. Schiet een rocket voor hem uit (tegen de muur). Zorg er voor dat je wel achteruit blijft lopen zodat hij jou niet ziet! En dan pompeuh!!!

Tip 3: Loop anders een rondje van shieldbelt naar het gewone body armor en pak eventueel ook health achter de pillaren vandaan!

SUCCES!

Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD

Verwijderd

Topicstarter
Mijn dank is groot, ik ga het morgen meteen proberen. Maar vergeleken met de rest van het spel vind ik die gast errug moeilijk.

Maar UT blijft hoe dan ook aan baggervet spel! :)

• paulh
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 01-02 16:45
Belangrijk is dat hij absoluut geen armor kan pakken .... en je moet zorgen dat jij dat altijd eerst hebt. Dus in die ring ligt altijd die Belt en ergens in het midden in een gangetje ligt een normaal armor. Je moet dus zorgen dat je die altijd blijft oppakken ook al heb je het niet nodig. Verder gewoon in die ring blijven lopen met een rocketlauncher en rustig wachten tot je een stuk op 3 rockets tegelijk om hem afschiet .. dan is hij bijna altijd wel metten dood. :) Toen ik dit truukje door had heb ik een keer met een 13-2 achterstand toch nog gewonnen met 14-15 :)

[ZwareMetalen.com] - [Kom in aktie tegen de CO2 maffia]