ECOTEC plus VHR25/32cs, Arotherm VWL 55/5 AS, Arotherm VWL 57/5 IS, Buffervat 45 ltr., VR70, Sensocomfort VRC720, Vloerverwarming 11 groepen 100m2, vrijstaand, houtskelet, hr++
Verwijderd
Ja da's een goeie

Zo zag ik laatst bij Dixons een Soundblaster 128 pci voor 160! gulden terwijl ie bij de buren te koop was voor 63. Weird shit.
Zo zag ik laatst bij Dixons een Soundblaster 128 pci voor 160! gulden terwijl ie bij de buren te koop was voor 63. Weird shit.
Verwijderd
En er zullen altijd sukkels zijn die erin trappen. Waarschijnlijk mikken ze op seniele ouders, die kerstinkopen doen voor hun kinderen.
De V&D in Apeldoorn kan er ook wat van, ik zag paar maanden terug nog fantasmagoria voor F119,- in de winkel liggen, bij navraag verzekerden ze me dat het klopte omdat het de Limited Edition was (in zwart fluwelen doos).
Toen ik zei dat ik die "L.E." 3 jaar eerder al kocht voor F89,- wou de Eikel me niet geloven.
Zal er nu nog wel liggen denk ik.
F.
Toen ik zei dat ik die "L.E." 3 jaar eerder al kocht voor F89,- wou de Eikel me niet geloven.
Zal er nu nog wel liggen denk ik.
F.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
hahahaha mij ligt dubbel
f119,- sodeju!!
ik kom nooit bij de vnd, wist van vroeger dat het erg was, maar ....jeuuzzz das nie normaal
f119,- sodeju!!
ik kom nooit bij de vnd, wist van vroeger dat het erg was, maar ....jeuuzzz das nie normaal
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul
Verwijderd
Ik ben wel eens hier in Eindhoven bij dixons geweest een jaar of 2 geleden en daar stonden broederlijk naast elkaar Magic Carpet 2 in de gewone en in de budget doos .
De gewone kostte 99,95
De budget 29,95
stelletje slapers
De gewone kostte 99,95
De budget 29,95
stelletje slapers
Verwijderd
OpFor voor 80 gekocht geloof ik. Teveel geld. Gameplay was goed maar enorm snel uitgespeeld. Ik geloof in 6 uur ofzo. Echt waardeloos dat ze dat nog als AddOn durven te verkopen.
MM
MM
Ik was de PC-discount in AHOY in R'dam
daar was OpForces 65,-
Ridge
daar was OpForces 65,-
Ridge
www.tradealliance.nl
Verwijderd
LBA 2 verkochten ze bij dixons nog voor 100 piek, terwijl hij bij Free Record Shop in de 10-tjes bak lag
.
Kun je je voorstellen hoe je je voelt als je als trotse bezitter van een gloednieuwe LBA 2 (ahum) ter waarde van 100 gulden nog even een cd-tje gaat checken na je aankoop...
.
Kun je je voorstellen hoe je je voelt als je als trotse bezitter van een gloednieuwe LBA 2 (ahum) ter waarde van 100 gulden nog even een cd-tje gaat checken na je aankoop...
Pagina: 1