Toon posts:

[BC3] abit + tb 1 ghz

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb net mijn nieuwe tb 1ghz en mijn abit kt7 geinstallerd maar de temperatuur bij het opstarten is 47-48 c is dit niet wat hoog?
of is dit gewoon normaal, ik gebruik trouwens een coolermaster tot 1,2 ghz ofzo.
En owja hoe zet ik eigenlijk al die settings goed aan het begin?
(ja ik weet het het is een nieuwbie vraag)

Verwijderd

Je hoeft je niet druk te maken, met je koelermastertje is dat heel normaal...
Je kan het nog wat naar beneden krijgen door wat goede koelpasta te gebruiken....

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 04:45

Exirion

Gadgetfetisjist

Als je temperatuur in de BIOS 47-48 graden is, dan schat ik dat je CPU zo''n 53 a 56 graden stressed zal zijn. Is niks mis mee.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Topicstarter
en dan heb ik nog een probleem mijn ledjes werken niet de speaker de power en de reset knop werken, maar de ledjes niet, heeft iemand een idee wat dit kan zijn?

Verwijderd

Op zaterdag 07 april 2001 10:28 schreef Dwaashaas het volgende:
en dan heb ik nog een probleem mijn ledjes werken niet de speaker de power en de reset knop werken, maar de ledjes niet, heeft iemand een idee wat dit kan zijn?
misschien de connectoren verkeerd om op het moederbord of ze zijn stuk.

Verwijderd

Topicstarter
en ja help het als ik er nog een 80mm fan in mijn kast plaats iets boven de cpu?

Verwijderd

Topicstarter
niemand???

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 04:45

Exirion

Gadgetfetisjist

Op zaterdag 07 april 2001 10:35 schreef Dwaashaas het volgende:
en ja help het als ik er nog een 80mm fan in mijn kast plaats iets boven de cpu?
Ja, als die fan koele lucht van buiten je kast op de CPU blaast dan scheelt dat uiteraard.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• silentsnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

Op zaterdag 07 april 2001 10:35 schreef Dwaashaas het volgende:
''k heb ook een 1GHz met ABit KT7. SuperOrb op proc. Proc naar 1,2. Stressed 50 graden.
Nog een 80x80 voorin en een achterin =>46 graden :9

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

Pagina: 1