De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Helemaal zelf in mekaar geknusteld?
It seemed like a good idea at the time

Had wel wat netter gekunt, beetje jammer zo!
''t ding is ongeveer zo groot als een gemiddelde thermostaat. De uiteindelijke versie wordt een alu u-profiel met een rookglazen frontpaneeltje. De knoppen worden dan vervangen door LDR''s (lichtgevoelige weerstanden) achter het rookglazen schermpje.
Overigens zit die terminal met maar 2 draadjes aangesloten
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verder supertof ding!!!! Waar hangt hij nu in je huis?
is dat ingewikkeld om te gebruiken, duur, makkelijk, goedkoop, whatever??
update:
velleman.be ...daar staat al wat info erover.
ik zie dat je hem zelf kan aansturen met c++ en er staat ook dat je een diskette erbij krijgt met voorbeeld programma''s..krijg je de source er ook bij? (lijkt me wel eigenlijk, maargoed..wil het toch wel ff weten:))
beetje druk geweest volgens mij
Ik koop zelf niet graag van die geïntegreerde gevallen (zoals videorecorder/tv-in-één) maar....
Als je het zelf kan maken... ach ja...
wel koel trouwens
Kun je niet wat meer vertellen of hoe het in elkaar steekt, precieze functies, hoe je het hebt gemaakt, besturingssysteem etc..
Volgens mij is zo''n unit de toekomst in ieder huis!
hoeveel tijd heb je hier nou al wel niet ingestoken?!
Vooral de systeemkast ziet er strak uit maar de remote mag er ook zijn op de knopjes na...
Ga je ergens nog wat details neerzetten, zoals schema''s en Linux configuratie?
Niet dat ik het ook zo uitgebreid ga maken, maar misschien zit er nog een leuk idee bij voor m''n mp3box.....
Voor de rest: Heel mooi gedaan! Dit ga ik ook es doen denk ik. I''m very impressed.
PC aan .. monitor uit .... kabel van monitor eruit .... monitor losmaken van pc ... dan zet je hem in de meterkastOp woensdag 11 april 2001 20:00 schreef SONiCB00M het volgende:
Kun je dat schema voor die LCD met knoppen niet online zetten, eventueel met WinAMP plugin? Ik ben al TIJDEN op zoek naar zoiets, een schakeling om eigen MP3''s op te zetten zonder monitor.
Voor de rest: Heel mooi gedaan! Dit ga ik ook es doen denk ik. I''m very impressed.
Geen monitor meer nodig
Hij is wel grappig maar ik meen dit effe serieus. Ik wil ook zo''n MP3 bak! Heb respect voor mensen die dat wel kunnen, snap af en toe niet waar ze de inspiratie voor krijgen.
Verwijderd
hele stoere bak, vooral die lichtschakeling, da wil ik ook.
Kan je anders even een schema posten van hoe je dat hebt aangesloten en hoe je dat ding onder linux aanstuurt??
of evt. wat andere info die ik moet hebben wil ik dat ook maken (niet voor het licht, maar een ander wreed ideetje, je krijgt foto''s als het af is!).
Tevens zit er een 2-draads 10-kanaals afstandsbediening in het velleman gamma, die heb ik gebruikt voor aansturing van de terminal.
Verwijderd
Dan ga ''k toch maar es gewoon bij da elektronica shop langs... tnx...