De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Ziet er leuk uit allemaal en lijkt me geen conflicten te geven, maar geen geluidskaart?
Verwijderd
gaat perfect werken, maar misschien is het met de huidige geheugenprijzen aan te raden er 256MB RAM in te leggen.
En voor wat extra snelheidswinst zou je ook die 30GB HDD kunnen vervangen door 2*20GB in Raid-0 ofzo. Is wel iets duurder, maar wel 2* zo grote door voor snelheid, wat erg fijn is als W98/ME flink aan het swappen slaat, die winst heb ik wel gemerkt toen ik van 5400 naar 7200rpm disk ging voor me swapfile
En voor wat extra snelheidswinst zou je ook die 30GB HDD kunnen vervangen door 2*20GB in Raid-0 ofzo. Is wel iets duurder, maar wel 2* zo grote door voor snelheid, wat erg fijn is als W98/ME flink aan het swappen slaat, die winst heb ik wel gemerkt toen ik van 5400 naar 7200rpm disk ging voor me swapfile
of ipv die seagate hd een ibm hd zijn volgens mij(uit ervaring) wat stiller en ietsjes sneller
Ik heb ook twee maxtor harde schijven. De nieuwste (momenteel 4 maandjes oud) hoor ik niet eens. Alleen als ie uitgaat hoor ik hem afslaan.Op zondag 08 april 2001 19:48 schreef _Blizzard_ het volgende:
mijn ervaring is dat maxtor heel stil is...
maar goed
Die andere (16 maandjes oud) was in het begin al minder stil dan die nieuwe, maar maakt nu wel meer lawaai. Logisch, gezien de slijtage, zeker bij mijn intensieve gebruik
Ik weet niet wat je met je pc wilt gaan doen, ik vind persoonlijk dat een geforce mx
en 128 MB is niet erug min, maar 256 is geen overbodige luxe, maar voor een mid-end systeem heel aardig je info, alleen wil je net iets meer uitgeven kijk dan eens naar 256 mb, en een geforce gts/pro/ultra ofzo
Pagina: 1