[BC3] Welke case is dit?

Pagina: 1
Acties:

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:30

Epsilon

Topicstarter
Welke case is dit:
http://www.overclockers.com/tips174/nata1.jpg
Weet iemand dat?
ik heb nl de miditower van deze kast maar ik wil waterkoeling in gaan bouwen en wel allemaal IN mijn case. Dus ik heb een grotere case nodig. Deze case wil ik graag hebben. Weet iemand van welk merk hij is en waar ik hem kan kopen?

Aub alleen antwoorde op mijn vraag want als ik deze case niet kan vinden neem ik een aopen hx08
tnx alvast

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Afgaande op de knoppen lijkt het een beetje op een Lifetec PC-kast van de ALDi, alleen die hebben niet zo''n grote ventilator voorop

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• E-Vix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-08 09:26

E-Vix

Nu met sneeuw!

Neem gewoon een hx08. Die kan je tenminste overal krijgen, en dan hoef je tenminste niet eerst het halve land door voor je case.
Bovendien vindt ik de hx08 mooier dan de case die op die foto staat (maar dat is mijn mening).

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

• Epsilon

Epsilon

Topicstarter
deze kast is een el cheapo kast en dus heel goedkoop
ik heb idd de aldi pc staan (ok alleen de hd,kast en cd-rom zijn er nog van , oh ja, en de monitor)
de aopen kasten zijn zo klote duur!!
ik hoef er trouwens geen voeding in (ok een 250watt voeding is wel gewenst want anders blijf ik met een loze kast zitten zonder voeding en dat is niet de bedoeling. maar in ieder geval bedankt.
die fan hoort er trouwens ook niet standaard in.

• Epsilon

Epsilon

Topicstarter
weet niemand waar je die kast kan kopen?

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-08 16:11

ReseTTim

Chocolate addicted

kijk is bij computer-land.nl daar hebben ze wel van die soort kasten en die goedkoop zijn.

suc6

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

• Epsilon

Epsilon

Topicstarter
tnx
Pagina: 1