Toon posts:

[BC3] Keyboard Power On: welk keyboard?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een een moederbord die Keyboard Power On ondersteund. Nu is mijn vraag: welk keyboard is hiervoor geschikt :?

Bruntjes

• Koen_R
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22:41
mijn PC kan ik gewoon met de toetsencombinatie CTRL-F12 of elke andere willekeurige combinatie. Dat lukt zelfs als ik er een oud IBM ps/2 toetsenbord (ja, zo''n ding van 12 kilo) aanhang.

En anders gewoon zo eentje waar op het toetsenbord een knopje zit met ''power on'' :?

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Hangt imo meer van je voeding af, deze moet nl. een bep. spanning afgeven als ''t zaakje uit staat.

In m''n eigen bios kan ik gewoon een toets/toets-combinatie toewijzen hiervoor maar omdat m''n voeding ''niet goed'' is werkt ''t niet..

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Koen_R
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22:41
officieel moet het volgens mij met elke ATX voeding kunnen?

Ik heb de meest goedkope voeding die er bestaat en het werkt zonder problemen. Enige is wel dat als de stroom eraf is geweest dat ie het dan pas doet nadat ie een keer aan heeft gestaan, dus wanneer er stroom over het moederbord heeft gelopen.