Toon posts:

[BC3] BIG TROUBELS met sblive player 5.1

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
configuration: amd duron 700, asus a7v kt133 sblive player 5.1 :( ..

wanneer ik al eens de sb fatsoenlijk geinstalleerd krijg in winMe / win2k (meestal foutmelding(en) dat er een probleem is en hij niet zal kunnen uninstallen)
wordt het geluid na het opstarten van bv. q3 vervormt naar een onmenselijk geluid en is er niets meer meer met het geluid aan te vangen.
Dan als ik hem dan herstart is de sb in de hardware device manager verdwenen, en moet ik gewoon wachten en/of de sb in andere pci sloten steken dat ie hem zou herkenen VAAG

ik krijg die kaart gewoon niet fatsoenlijk geinstalleerd met wat dan ook (drivers, bios flash,...)

kan er PLZ mij iemand helpen, morgen is''t lan party en ik geraak hier wanhoopig.. :'(

• yGiDoRp
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-08 18:37

yGiDoRp

Sawasdee

Stay far away from the TV and turn the lights on when watching this program. Mixcloud | Facebook | SHOT

Verwijderd

Topicstarter
is het nie

• Mastakilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-08 00:35
Op vrijdag 06 april 2001 20:13 schreef yGiDoRp het volgende:
http://www.tweakers.net/nieuws/16442
zie jij ergens staan dat er problemen zijn met het versturen van grote bestanden?!

ik niet!

het probleem is dat hij soms wel en soms niet gedetecteerd wordt
en als ie al werkt doet ie nog heel raar ook...

• Plague
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Mag ik em kope? :9

• Mastakilla
euh...

DBase is momenteel naar zijn vriendin en hoopte toch dat jullie hem, tegen dat hij terug is, toch een beetje hadden geholpen...

is er dan niemand die dit probleem kent en weet hoe het moet opgelost worden?

hij heeft morgen een LAN party en kan toch moeilijk gaan CS''en zonder geluid...

ik hoop dat iemand kan helpen...

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Het ligt grotendeels aan de bagger support van creative mbt me en w2k en hun conflict met via chipset.
Je kunt t gekraak en vervormde geluid wel tijdelijk oplossen door de hardware acceleratie van je sb uit te zetten dan ben je daar vanaf maar om nou te zeggen dat het een super oplossing is nee.
Anywayz lees de forums op de creative page er maar eens op na en je zult zien dat je echt niet de enigste bent.
Goede tip is wel dat je nadat je je os hebt geinstaleerd gelijk je sb installed en daarna pas je agp en pci drivers.
Als t goed is kun je m dan wel probleemloos installeren.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• aaihetapie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-08 22:12
Of aan de Asus, met mijn MSI turbo geen centje pijn>:)

Verwijderd

Ik heb een oude SoundBlaster Live 256 Value en ik heb geen problemen met mijn ABIT KT7-raid(KT133). Bij mijn vriend met een Live 1024 Player op een ABIT KT7-raid(KT133) zonder problemen.

Ik denk dat het komt door de weekelijks herinstallaties van windozen:( en drivers:( en programmma''s. 20% van mijn computeruren word besteed aan windoos herinstallaties.

I need Linux !!!!!

FTP Linux downloading 10% of 3GB .........:z

Probeer een windoos herinstallatie vanaf fdisk en format c: /u. Altijd de nieuwste drivers en software gebruiken.

>update...

Installeer de drivers in hardware volgorde.
Eerst de VIA-chipset drivers, dan drivers van de andere hardware.

• Mastakilla
Op zaterdag 07 april 2001 02:03 schreef Kaine het volgende:
Het ligt grotendeels aan de bagger support van creative mbt me en w2k en hun conflict met via chipset.
Je kunt t gekraak en vervormde geluid wel tijdelijk oplossen door de hardware acceleratie van je sb uit te zetten dan ben je daar vanaf maar om nou te zeggen dat het een super oplossing is nee.
Anywayz lees de forums op de creative page er maar eens op na en je zult zien dat je echt niet de enigste bent.
Goede tip is wel dat je nadat je je os hebt geinstaleerd gelijk je sb installed en daarna pas je agp en pci drivers.
Als t goed is kun je m dan wel probleemloos installeren.
bedoel je nu eerst de sb live (sblw2kdrv.exe) installeren en dan pas via4.29?!
want ik d8 dat die via 4.29 juist meer stabiliteit gaf...

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
yup maar probeer eerst even de 4in1 4.25 en kijk hoe t loopt want andersom(eerst via dan sb) wil t wel eens gebeuren dat je soundcard t inderdaad soms wel soms niet doet :(.

Bij de 4.29 crashte mijn systeem steeds zodra ik een d3d app. starte en dat was verholpen toen ik de soundcard eruit donderde.
Dus daar had ik ook weer een conflict mee.
Met de oude via drivers was t opgelost (het crashen dan :) ).

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Pagina: 1