Toon posts:

[BC3] Gezocht: Win ME drivers voor Etech 56k6

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wie o wie heeft er Windows ME drivers voor de E-tech Bullet 56k6 Internal Fax Modem?
Ik heb wel de originele schijf nog van 1œ jaar gelden, maar als ik wil inbellen met het ding dan krijg ik de melding: 720, kan geen verbinding tot stand brengen.
En dat terwijl hij wel verbinding maakt en ook goedkeuring krijgt van het wachtwoord.
Maar daarna hangt ie op.
De TCP/IP instellingen heb ik ook gechecked en zijn ook oke. En het heeft altijd al naast mijn kabelmodem gewerkt, maar sinds ik win ME heb wil het niet meer.
Mocht de rest van mijn sysconfig van toepassing zijn, kijk dan ff op onderstaand URL, bij system config.

Alvast bedankt!

Arnoud.

Verwijderd

Heb ook deze melding gehad met mijn modem. Lag toen aan de ondersteuning van mijn modem door de provider en aan de gebruikte drivers. Ik kon nl bij 1 provider niet inbellen onder win2k maar wel bij een aantal anderen. Na een update van de drivers deed hij het wel. Kijk dus eens om de site van e-tech. http://www.e-tech.com.tw/

edit:
Heb net even op de site van e-tech gekeken maar hebben geen apparte drivers voor Win ME dus probeer eens de nieuwste drivers voor Win 98

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het bij verschillende providers geprobeerd, Vizzavi, Euronet, Worldonline, Xs4all, Hetnet, Freeler, NokNok, DDS, allemaal zelfde resultaat. Mijn pa heeft ook zo''n ding gehad, en daar deed ie het perfect. Onder Win98 al dan wel niet. Maar ja, ding werkt wel dus.

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 06 april 2001 19:43 schreef awraeven het volgende:
Ik heb het bij verschillende providers geprobeerd, Vizzavi, Euronet, Worldonline, Xs4all, Hetnet, Freeler, NokNok, DDS, allemaal zelfde resultaat. Mijn pa heeft ook zo''n ding gehad, en daar deed ie het perfect. Onder Win98 al dan wel niet. Maar ja, ding werkt wel dus.
edit:

driver die op e-tech site stond had ik al, ding stamt uit 1999, driver is uit 1998. Dus dat was jammer maar helaas. Thanks anyways!

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik heb net zelf de etech 56k6 rwm gekocht en daar moest ik de 2000 drivers instaleren om ME aan de praat te krijgen

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Topicstarter
Dit is niet de RWM, die is de vorige versie, de RVP versie.
En is het wel eigenlijk een driver probleem?

Verwijderd

Topicstarter
Laat maar. Het is al opgelost.
FF inbelnetwerk opnieuw geinstalleerd en toen was ie weer oke. Thanks anyways voor de moeite!
Pagina: 1