Ik heb vandaag een nieuwe aopen 1232A writer met justlink gekocht en ik heb hem in mn ouwe P2-233 gezet, maar ik heb er nog geen bruikbare cd uitgekregen. Ik heb een divx geprobeert, de avi kan ik niet laden
. Ik heb een iso geprobeert maar die herkent ie sowieso niet
. Ik gebruik Nero 5.0 die erbij zat, en justlink staat gewoon aan. Heeft ie ook een paar keer gebruikt. Waar kan dit aan liggen?
Probeer eens met winoncd, volgens mij het best schrijf-programma
dat er bestaat.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Ken iemand met een Plexwriter 12 speed brander, zijn computer trekt hem niet. Na vier minuten moet het cd-tje klaar zijn, het duurt 12 minuten ofzo. Die plextor heeft burnproof technologie, misschien gaat het daarom wel goed bij hem. Zijn computer is wel sneller dan die van jouw. Misschien in een snellere computer proberen? Ik denk dat de computer de data niet zo snel kan aanvoeren. Is het een 12x brander?
Het is een 12x brander ja, maar hij heeft wel justlink en dat zou hetzelfde moeten doen als burnproof. Het probleem is ook niet dat ie bufferruns geeft, maar de cd wordt gewoon niet goed gelezen.
Verwijderd
Wat voor cd''s gebruik je? Ondersteunen die wel 12x?
Probeer hem eens in een andere pc. Weet je zeker of hij het doet.
Probeer hem eens in een andere pc. Weet je zeker of hij het doet.
Ik gebruik 16x philips cd''s. Ik zat inderdaad al te denken om hem in mn andere pc te stoppen, maar ik vraag me af of dat werkt
En als je de gebrande cd in een andere cd-romspeler doet..?
Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP
Ik heb dezelfde writer gisteren gekocht, maar nog niet geprobeert. Hoop dat die het wel goed doet!
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Het maakt niet uit waar ik de gebrande cd in test. Geen enkele kan het lezen. Ik kan me niet voorstellen dat mn pc het niet trekt, want hij maakt de cd wel gewoon netjes af
.
Godverdomme. Ik heb de writer nu op mn tbird 1,2ghz aangesloten (secondary master IDE op Asus A7v133, Aopen 40x op de slave van dat ide kanaal, en telkens wordt de buffer helemaal leeg getrokken (gelukkig draai ik de simulatie) als ik, als test, een divx op cd wil zetten. Justlink staat aan, maar doet niks, en hoeft niks te doen, want die buffer hoort niet leeg te raken (ik deed niks met mn pc). Waar ligt dit toch aan? Ik heb de laatste versie van Nero geinstalleerd, de aspi drivers geinstalleerd (ik draai win2k prof). Rest van mn systeem:
Tbird 1ghz@1,2ghz (9x133)
Asus A7V133
256MB 133Mhz
Asus GF2 Pure
Maxtor 7200rpm 30,7gb
SB Live! enz.
Waar ligt dit aan? Gare writer? Softwareprobleem? Hardwareconflict. Ik word hier iig een beetje
van.
Tbird 1ghz@1,2ghz (9x133)
Asus A7V133
256MB 133Mhz
Asus GF2 Pure
Maxtor 7200rpm 30,7gb
SB Live! enz.
Waar ligt dit aan? Gare writer? Softwareprobleem? Hardwareconflict. Ik word hier iig een beetje
Verwijderd
zet je brander eens op master en cdrom op slave zo niet ga terug naar de winkel
enne betreft je p2 moet ie kunnen trekken
ik had zelfs een 12 speed in een 166 maar dit was dan wel
scsi
enne betreft je p2 moet ie kunnen trekken
ik had zelfs een 12 speed in een 166 maar dit was dan wel
scsi
Brander staat dus al op master, zoals ik al typete. Morgen maar ff terug gaan dan. Hopen dat het dat is.
welke mediaspeler gebruik je? heb je wel zo''n divx codec?Op vrijdag 06 april 2001 19:29 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Als ik bijv een divx film brand (.avi) dan geeft ie als ik hem af wil spelen de foutmelding de fout dat de bestandsindeling niet ondersteund wordt. Waar ligt dit aan??
Nikon D200 + Nikkor 18~70mm / Tamron 90mm / Sigma 70-300mm & 150mm
C2D-6300 | Asus P5W DH Deluxe | Kingston 2x1GB DDR667 | Ati Radeon X1900XT
Verwijderd
TofOp zaterdag 07 april 2001 11:29 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Ik heb de writer omgeruilt en nu werkt ie goed. Bedankt voor de reacties iig.
Pagina: 1