Toon posts:

@home sucks????

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ff een vraagie....

Ik heb nu wel heel leuk @home kabelinternet maar het is echt bagger hoor. Het heeft zoveel nadelen :

- Veel storingen
- MAAR 5mb HOMEPAGE !!!
- Mensen uit dezelfde plaats die ook @home hebben kunnen niet op je gameserver of FTP
(dit is trouwens grootste nadeel)

Weet iemand of hier nog iets aan gedaan wordt ??? of blijft dit zo?? want dan ga ik een andere provider zoeken.... maar ik wordt echt (*RY # (*&YR&YR(F& & GEGO*WY (*TYW&HGF van dat @home....

Hoeveel mails je zo ook stuurt..... ALTIJD MAAR DEZELFDE LAMME EXCUSES TERUG !

@HOME SUCKS !!! ????

Scope

Verwijderd

Join the club! ;)...

• HenkyDoodle
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-02 09:35
@slome zul je bedoelen ..

ik zit er al vanaf de betatest periode bij .. sinds een week of 6 is het echt bagger.. daarvoor was het echt GOED te doen hoor .. ze laten gewoon veels te veel abbonnees toe .. daar hebben ze de bandbreedte helemaal niet voor .. ik vraag me ten zeerste af of die er uberhaupt wel komt ..

HT-addict in spe

Verwijderd

Volledig mee eens, @home is echt bagger aan het worden, s'avonds in HL 500 ping :(, zelfs mensen met een 56k6 zijn sneller.

Verwijderd

Hoort dit niet ergens anders? >:)

• smokey
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 19-02 23:05
echt grappig, allemaal kraak kraak kraak en @home maakt onderaan de blz reclame.
ik denk erover om ook kabel te nemen. ik woon in Groningen dus dat wordt @home. is het echt zo kut?

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 17:05
@home roelt hier best wel in deventer vind ik, nl via het interne netwerk altijd >50 pings met ut , en naar de tweakers server meestal 200. dl/en gaat ook zeer snel van een uni-ftp soms met 400kbyte sec en gemiddeld iets van 300kbyte sec (geld dus voor dezelfde ftp) en tucows ook meestal rond de 250-300 kbyte sec

Verwijderd

Topicstarter
JA MAAR ik bedoel dat irritante gedoe dat je niet op de server kan van mensen in jouw plaats met eveneens @home.... echt hoor.... daar raak je "ERRUG" (om hetnetjes te zeggen) gefrusteeerd van.....

Ik ga mijn 7465384765437856438565836 ste klacht email sturen.,....

Scope

Verwijderd

gewoon op 't werk internetten T1.... geen gezeur...

Thuis gewoon een 56k6 extern, ga nooit of te nimmer over op Cablezooi....

Voor de mensen die het wel hebben suc6 :)

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 18-02 00:09
@home is best te pruimen...mijn snelheid ligt altijd boven de 20 kb/s en soms zelf boven de 200 kb/s (niet alleen op nieuwsgroepjes)
Alleen mijn ping in ut is de laatste tijd iets minder...

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Verwijderd

Topicstarter
Het gaat me ook niet zozeer om de snelheid.... het gaat me erom dat ik en mijn vrienden in dezelfde plaats met @home op elkaars server kunnen.... dat MOET gewoon gefixed worden.....

Scope
Pagina: 1