[BC3] Nieuwe all-round printer

Pagina: 1
Acties:

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-08 16:32
Ik ben dus op zoek naar een nieuwe all-round printer voor mijn broertje op zijn werk.
Wat moet dat ding kunnen --> gewoon afprinten in zwart-wit uiteraard maar ook wat schema''s in kleur en eventueel wat foto''s die ze op de werf nemen.

Wat kunnen jullie mij aanbevelen van printer ?

Is er eventueel ook een klein tekenprogramma-tje op de markt beschikbaar waarin ze hun tegelwanden en principeschema''s kunnen uitprinten.

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-08 16:32
Aan de toon van schrijven kan je merken dat dit door me broertje is getypt en niet door * witchdoc zelf :)

Hij zoekt dus gewoon een printer om veel zwart en af en toe een goeie kleurenprint (schema''s) te printen

• nicolai
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 13-08 07:57
Kijk eens naar de HP Business Inkjet 2250C. Deze kost zo''n 1599 bij INMAC/Microwarehouse als ik me niet vergis. (ex. btw)

Als ik het me goed herinner is hij leverbaar met of zonder de extra papierbak.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik wil zelf graag een HP 970CXI met een vet hoge afdruk resolutie, rete snel en dubbelzijdig printen voor zo''n 550-600 piekjes.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen