Intel Core2Duo E4300 @ 3Ghz, 1024 mb Pc5300 ram, Asus P5N-E SLI, Club3D 7900 GS, 160 gb maxtor raid-0, Terratec DMX 6Fire
hey iedereen, ik vraag ma af of imand me heermee kan helpen, maar ik heb een toetsenbord van qware en daar zit software bij voor de "easy acces toetsen" anyway, ik heb die software wel, maar heb het hoesje met de bijbehorende code weggegooid,
is er iemand die deze code ook heeft en deze eventueel met mij zou willen delen, anders nog iemand die een fijn alternatief heeft??
heel graag!
GreetZ C
is er iemand die deze code ook heeft en deze eventueel met mij zou willen delen, anders nog iemand die een fijn alternatief heeft??
heel graag!
GreetZ C
Intel Core2Duo E4300 @ 3Ghz, 1024 mb Pc5300 ram, Asus P5N-E SLI, Club3D 7900 GS, 160 gb maxtor raid-0, Terratec DMX 6Fire
giechelOp vrijdag 06 april 2001 09:29 schreef XPointman het volgende:
helemaal niemand?? of zit ik weer in de verkeerde map te posten??
hmmmmmmmm ik weet het eigenlijk ook nooit HE??
reageer ff..
This message was sent from a galaxy far, far away.
Mischien een idee om even te bellen met de fabrikant en het hele verhaal uitleggen? Denk dat je dan wel tot een redelijke oplossing kunt. Maar hier op het forum hebben we liever geen serial requests vandaar dat dit topic ook op slot gaat. Voor meer informatie zie faq.