[BC3] Dell inspirion 4000

Pagina: 1
Acties:

• Ghost|IA
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 30-03 09:59
Ik moet iemand over een laptop advisiseren, hij wil graag een wat lichter notebook. Nu had ik een Dell inspirion 4000 gezien (14.1 TFT PIII850 DVD TV-out 2.5kg). Nu heb ik geen ervaring met Dell, is er hier iemand die er wel ervaring mee heeft of een Dell notebook heeft? Ik zou graag willen weten of het een beetje robuust, stil en goede support van Dell is.

Verwijderd

Ik heb twee Inspirons 4000 (600 mhz) in gebruik.Ben zeer tevreden over de prestaties.
Ik kan ongeveer drie uur op batterijen werken en op mijn kantoor functioneert hij goed in een netwerkomgeving. Het beeldscherm is super en hij is zeer snel.

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
De volgende topics heb ik gevonden met search!

[topic=13410]
[topic=136143]
[topic=77820]
[topic=101368]
[topic=146032]
[topic=138380]
[topic=129817]
[topic=138543]
[topic=8716]
[topic=101418]
[topic=65591]

• Ghost|IA
Het gaat me ook een beetje om de service van Dell. Ik hoor geruchten dat als je een Dell besteld je hem binnen 14 dagen kunt terugsturen. Klopt dit? Is wel handig als je er een treft met 6 badpixels.... :(

• Ghost|IA
WJCK is die inspirion 4000 ook een beetje compact? Hij is maar 2.5 kg

• basset
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-08 12:01
Ik loop dit berichtje nu in te kloppen op mijn inspirion 4000 :) Is een fijn machientje, lekker met zn accu. Mooi beeld, zelfs ST:Elite force en BGII kun je er in 480x640 aardig op spelen.

Alleen heb ik het gevoel dat die van mij een slecht gemonteerd toetsenbord heeft. De 3800 van mijn collega heeft een fijner toetsenbord. In de rechter bovenhoek(rond de "o" toets) lijkt het wel of ie te ver inzakt als ik er op type (moet ik Dell nog over bellen)Misschien iemand van de gebruikers hier een mening over?

Hop,hop,hop!

• Ghost|IA
Dat is het enige probleem? Het scherm is helder en hij is voor de rest stevig?
Ik zou ze trouwens zeker bellen, kan nooit kwaad.

Verwijderd

Ik vind het zeker een compacte machine. Mijn collega heeft een inspiron 5000 en deze vind ik nogal grof uitgevallen. Het gewicht is natuurlijk een persoonlijke zaak, hoe gebruik je hem? Ik doe hem in een stevige targus tas en zet hem in de auto, ik loop er geen marathon mee. Bovendien sleep je nog een adapter mee, een verwisselbaar floppystation (multibay), extern nummeriek toetsenbord (aan te bevelen als je veel cijfer moet invoeren) enz.

• Ghost|IA
Weet iemand nou zeker of Dell ook een niet goed geld terug garantie hanteert? Ik kan het op hun site niet terugvinden....

• basset
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-08 12:01
Voor zover ik weet is het zelfs wettelijk verplicht voor Dell om iets terug te nemen als het niet bevalt binnen 8 dagen, maar ik zou dat gewoon even navragen.

En ja dat keybord is het enige "probleem" (het is niet erg, maar ik vind het persoonlijk een verschil met die 3800. Het is echt een fijne machine. Wij hebben hier 2 dells en 0 dode pixels. Op het andere kantoor hadden we er ook 1 en die had ook geen dode pixel. Misschien geluk, maar ik denk dat het productieprocess gewoon een stuk beter is geworden.

Ik heb wel de dell 8000 met Nvidea mobile chip :9~ Dat lijkt me lekker :) Helaas is de prijs een HEEL stuk hoger

Hop,hop,hop!

• Ghost|IA
Ja die 8000 is wat duurder, en zwaarder en groter. Maar geforce2 go is wel leuk idd. Maar de laptop is niet voor mij, gewoon office en fotobewerken, quaken hoeft niet.
Werkt dat verder leuk zo''n GF2 in de laptop?
Pagina: 1